سامسونگ برای توسعه یک اسمارت‌فون گیمینگ اندرویدی آماده می‌شود


سامسونگ برای توسعه یک اسمارت‌فون گیمینگ اندرویدی آماده می‌شود

در روزهای اخیر شایعاتی در حال شنیده شدن است مبنی بر این‌که سامسونگ برنامه‌هایی برای ساخت اولین اسمارت‌فون گیمینگ خود دارد و تصمیم گرفته تا مانند ریزر، شیائومی، ایسوس و بسیاری از شرکت‌های دیگر وارد این عرصه شود. این موضوع را یکی از افشاگرهای تکنولوژی (@MMDDJ_) در زمینه محصولات سامسونگ مطرح کرده و بنابراین خبر را از نظر اعتبار...

سامسونگ برای توسعه یک اسمارت‌فون گیمینگ اندرویدی آماده می‌شود

در روزهای اخیر شایعاتی در حال شنیده شدن است مبنی بر این‌که سامسونگ برنامه‌هایی برای ساخت اولین اسمارت‌فون گیمینگ خود دارد و تصمیم گرفته تا مانند ریزر، شیائومی، ایسوس و بسیاری از شرکت‌های دیگر وارد این عرصه شود.

این موضوع را یکی از افشاگرهای تکنولوژی (@MMDDJ_) در زمینه محصولات سامسونگ مطرح کرده و بنابراین خبر را از نظر اعتبار می‌توان با رتبه B (Believable) یعنی «قابل باور» رده‌بندی کرد.

این رو هم بخون:

مشخصات گلکسی تب A2 XL سامسونگ لو رفت: تبلتی ارزان قیمت با یک باتری…

اما به غیر از خود اصل خبر، جزییات زیادی درباره این دستگاه گیمینگ سامسونگ از طرف این افشاگر ارایه نشده است. بنابراین تنها کاری که فعلا از دست ما بر می‌آید حدس و گمانه‌زنی درباره مشخصات و قابلیت‌های آن است. اگر سامسونگ می‌خواهد در این زمینه موفق باشد باید قدرتمندترین سخت‌افزارها را برای دستگاه خود برگزیند. از آنجایی که این روزها مشخصات رده‌بالا برای مشتریان گوشی‌ها عادی و مرسوم شده است بنابراین سامسونگ مجبور است تا برای رقابت در این عرصه از تمام توانایی‌های خود بهره ببرد. در غیر این‌صورت این دستگاه جدید تفاوت چندانی با گلکسی اس یا سری‌های نوت نخواهد داشت.

شاید سامسونگ بخواهد از ریزر الگوبرداری کند که از یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی کم مصرف برای گوشی‌های گیمینگ خود استفاده کرده است. ایسوس، که به لطف شرکت تابعه خود یعنی ROG، بسیار در بازار گیمینگ محبوبیت پیدا کرده است، گوشی‌های ROG خود را با اورکلاک کردن چیپست اسنپ‌دراگون ۸۴۵، تعبیه یک مکانیسم خنک‌کننده و نصب پورت‌های جانبی از بقیه گوشی‌های خود متمایز ساخت.

به‌ هرحال باید منتظر ماند و دید سامسونگ چه چیزی از آستین واحد تحقیق و توسعه خود بیرون می‌کشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد