عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان اردبیل به مناسبت میلاد امام رضا (ع)


عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان اردبیل به مناسبت میلاد امام رضا (ع)

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: همزمان با میلاد امام رضا (علیه السلام) عضویت در کتابخانه های عمومی استان اردبیل به صورت رایگان خواهد بود.

رباب عزیزخانی، مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: عضویت در کتابخانه های عمومی استان به مناسبت میلاد امام رضا (علیه السلام) به صورت رایگان خواهد بود.

وی، تصریح کرد: این طرح با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین اهالی استان اجرا می شود و استقبال عمومی از این طرح در دوره های قبلی با شور و حال بیشتری همراه بود.

عزیزخانی با تاکید بر اینکه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی نیز تا 10 مردادماه تمدید شد، عنوان کرد: علاقمندان می توانند برای شرکت در جشنواره به سامانه اینترنتی razavi.iranpl.ir مراجعه و از شرایط حضور در این جشنواره مطلع شوند.

این مقام مسئول، خاطر نشان کرد: آثار ارسالی از ۱۵ مردادماه داوری خواهد شد و اختتامیه نیز همزمان با دهه ولایت به صورت استانی برگزار خواهد شد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، یادآور شد: 8 جایزه ویژه برای 8 خانواده کتابخوان و 313 جایزه یک میلیون ریالی برای 313 نفر از جوایز ارزنده این جشنواره استانی خواهد بود.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است