رپتور یک مهندسی شگفتانگیز است. ابعاد فوقالعاده بزرگ، بدنهای با ابهت و پیشرانهی قوی باعث میشود این خودرو برای افرادی که به دنبال یک اسب کاری تمامعیار و همچنین یک آفرودر خشن هستند کاملاً مناسب جلوه کند. تنها یک مشکل وجود دارد: این خودرو با پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری اکوبوست قوی عرضه میشود.
بله خب این مشکل نیست زیرا رپتور قدرت قابلتوجه 450 اسب بخاری دارد؛ اما اگر شما طرفدار پیشرانهی دیزلی باشید میتوانید نسخه 6 سیلندر 3 لیتری دیزلی را انتخاب کنید یا اینکه رنجر رپتور را که هنوز به خاک آمریکا نرسیده را برگزینید. هر دو پیشرانه کاملاً توانا هستند اما خب برخی افراد هرگز به اینها قانع نمیشوند!
با این تفاسیر نسخههای رپتور دیزلی تراک های سوپر دیوتی فورد اصلاً بد نیستند اما خب بهصورت رسمی در دسترس نمیباشند. یک کمپانی با نام دیفکو تراکس یک مگا رپتور را با استفاده از فورد F-350 ساخته است. این خودرو با آن هیبت شگفتانگیز باعث میشود رپتورهای سوپر دیوتی کنونی شبیه اسباببازیها به چشم آیند.
دیفکو F-350 مگا رپتور به لاستیکهای 46 اینچی و بدنهای جذاب با رنگ خاکستری و آبی آسمانی مجهز شده است. این مگا رپتور واقعاً بزرگ بوده و زمانی که افراد در کنار خودرو قرار بگیرند بهتر میتوان به ابهت آن پی برد.
فعلاً خبری رسمی درباره قوای محرکه این هیولا منتشر نشده است. تراک های استاندارد F-350 از پیشرانه 8 سیلندر 6.7 لیتری با قدرت 450 اسب بخار و گشتاور 1268 نیوتون متری استفاده میکنند. البته گفته شده که این مگا رپتور گشتاور فوقالعادهی 1898 نیوتون متری دارد که فکر میکنیم به خاطر دستکاری سنگین توربو چنین نتیجهای حاصل شده است.