اختتامیه جشنواره نقاشی خط آیات با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی


اختتامیه جشنواره نقاشی خط آیات با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

اختتامیه جشنواره نقاشیخط استان یزد ١٠ مرداد ماه با حضور دکتر عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اختتامیه جشنواره نقاشیخط آیات استان یزد ١٠ مرداد ماه با حضور دکتر عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصغر امیرنیا مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج برگزار خواهد شد.

علی تن معاون اداره کل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت و دبیر جشنواره های آیات عنوان کرد: در پی برگزاری جشنواره آیات سال ٩٦ اختتاحیه سه جشنواره تصویرسازی آیات همدان ،جشنواره تئاتر استان فارس و نقاشی خط استان یزد برگزار می شود .

وی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره نقاشی خط استان یزد چهارشنبه ١٠ مرداد ماه برگزار خواهد شد، بیان کرد: داوری در خصوص آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره توسط اساتید مجرب و صاحب نظر در این حوزه از جمله استاد افجعی دبیر این جشنواره ، صادق زاده راضی و خالصی صورت گرفته است.

تن با اشاره به اینکه تعداد کمی آثار نسبت به سالهای گذشته با تغییرات چشمگیری همراه نبوده است، افزود: خوشبختانه آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره از کیفیت بالایی برخوردار بودند و آثار زیادی برای داوری به بخش ویژه راه پیدا کردند.

وی افزود: به ٣ اثر برگزیده به ترتیب سه میلیون ، دو میلیون و یک میلیون تومان و به ٥ اثر برگزیده هر کدام یک میلیون تومان و به ١ اثر ویژه چهار میلیون تومان به عنوان جایزه اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد: روز پیش از اختتامیه نشست تخصصی و کارگاه علمی اساتید و داوران برگزار و جوایز برگزیدگان در روز اختتامیه به آنان اهدا خواهد شد .

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟