نوسانات ارزی تاثیری درارائه خدمات مراکز تامین اجتماعی نداشته است


نوسانات ارزی تاثیری درارائه خدمات مراکز تامین اجتماعی نداشته است

سنندج- مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان گفت: نوسانات نرخ ارز تاثیری در ارائه خدمات مراکز ملکی تامین اجتماعی به افراد تحت پوشش در استان نداشته است.


هوشنگ فولادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه خدمات در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی در استان به طور رایگان انجام می شود، گفت: با بالارفتن نرخ ارز شاید هزینه تمام شده بسیاری از خدمات برای سازمان افزایش یافته باشد ولی هیچ فشاری بر بیمه شده ما تحمیل نشده است.

وی عنوان کرد: نوسانات ارزی تاثیری در ارائه خدمات در مراکز ملکی تامین اجتماعی به افراد تحت پوشش این سازمان در استان نداشته است.

وی یکی از مشکلات موجود در کشور و به تبع استان را مراجعات پزشکی غیرضروری و مکرر مردم خواند و بیان کرد: مراجعات پزشکی در کشور ما ۱۰ برابر دنیا است.

مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان اضافه کرد: در سنندج مواردی بوده در طول سال ۳۶ مرتبه به پزشک مراجعه کرده است که بخش زیادی از آن ضرورت نداشته است.

فولادی با اشاره به اینکه تامین اجتماعی استان با ۸۰۰ مرکز درمانی و ۵۰۰ پزشک قرارداد دارد، ادامه داد: خوشبختانه مدیریت درمان استان هم در بخش درمان مستقیم و هم غیر مستقیم جایگاه و عملکرد مطلوبی و قابل قبولی دارد.

وی با بیان اینکه تنوع خدمات تامین اجتماعی افزایش پیدا کرده است، گفت: جذب نیروی انسانی یکی از اولویت های ما است که در این راستا ۱۶ پزشک متخصص را به مجموعه اضافه کردیم.

وی اضافه کرد: آمار اعزام بیماران ما به خارج از استان بسیار کاهش یافته است و تنها در موارد و اقدامات فوق تخصصی این کار انجام شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان ادامه داد: دیگر بیماران بستری شده در بیمارستان های تامین اجتماعی استان برای اقدامات تشخیصی از بیمارستان خارج نمی شوند و این مهم در نتیجه تجهیز بیمارستان به تجهیزات تشخیصی مورد نیاز محقق شده است.

کد خبر 4355628

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان