شهریورماه، موعد افتتاح راه‌آهن ارومیه


شهریورماه، موعد افتتاح راه‌آهن ارومیه

نماینده ارومیه در مجلس، استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از افتتاح راه آهن ارومیه در شهریورماه و با حضور رییس جمهور خبردادند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، راه‌آهن ارومیه به آخرین مراحل تکمیل خود رسیده و بنا به گفته نماینده ارومیه در مجلس، استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان شهریورماه و همزمان با سفر رییس جمهور افتتاح خواهد شد.

افتتاح راه‌آهن با حضور رییس جمهور

هادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افتتاح این پروژه با حضور رییس جمهور گفت: راه‌آهن مراغه به ارومیه به طول ۱۸۲ کیلومتر و در ۵ قطعه احداث شده است که از پیشرفت ۱۰۰ درصدی برخوردار و در آینده ای نزدیک با حضور رییس جمهور کشورمان افتتاح خواهد شد.

پرداخت مطالبات پیمانکار با استفاده از بودجه یکهزار میلیاردی

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی هم در بازدید از این پروژه گفت: مراحل تکمیل این طرح سرعت پیدا کرده و امیدواریم این پروژه عظیم در هفته دولت با حضور یکی از مسئولان طراز اول کشور به بهره برداری برسد ضمن اینکه این پروژه هیچ مشکل اعتباری ندارد و مطالبات پیمانکار با بودجه یک هزار میلیارد ریال که به این پروژه اختصاص یافته پرداخت خواهد شد.

پایان شهریور، راه آهن افتتاح می شود

ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به پیشرفت ۹۶ درصدی پروژه گفت: در حال حاضر علاوه بر اتمام ریل گذاری کامل مسیر، عملیات جوشکاری و بالاست ریزی اول در ۹۸ کیلومتر باقی مانده به اتمام رسیده و پیش بینی می شود این طرح تاپایان نیمه اول امسال به بهره برداری برسد.
وی ادامه داد: عملیات ریل گذاری، بالاست ریزی پوش اول خط ریلی ایستگاه راه آهن نقده به سمت ارومیه در چهار بخش ریلی به اتمام رسیده و عملیات بالاست ریزی پوش دوم در ۲۵۰ متر و ریلواژ دوم در ۱۵ کیلومتر باقی مانده است.

46

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...