معرفی بازی Tekken 7 +تصاویر


معرفی بازی Tekken 7 +تصاویر

بازی Tekken جزء آن دسته از بازی های مبارزه ای محسوب می شود که از سالیان پیش همراه گمیرها بوده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی Tekken جزء آن دسته از بازی های مبارزه ای محسوب می شود که از سالیان پیش همراه گمیرها بوده است و کمتر کسی را پیدا می کنید که حداقل یکبار این بازی را تست نکرده باشد، اما باز هم افرادی هستند که جدیدا به این بازی و سبکش برخورده اند و اطلاعاتی از آن ندارند.

بر همین اساس باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا شما را با این بازی و نسخه Tekken 7 آشنا نماید، پس با ما همراه باشید.

معرفی بازی Tekken 7 +تصاویر

بازی Tekken 7

نام Tekken از بزرگترین نام‌ها در سبک بازی‌های مبارز‌های است که بیشتر ما این نام را می شناسیم. بیشتر ما از بازی Tekken خاطرات زیادی داریم. بازی Tekken از کنسول‌های ابتدایی مانند پلی استیشن ۱ بوده و خاطرات خوبی را برای ما رقم زده. Tekken اینبار با نسخه هفتم خود بازگشته تا ما را به یک مبارزه نفس گیر دعوت کند.

دانلود کنید: بازی مهیج تیکن

بخش داستانی بازی که از همان ابتدا مشخص است در این شماره به شدت مورد توجه سازندگان قرار گرفته را میتوان به دو بخش تقسیم کرد.

نخستین بخش شباهت بسیاری به بخش داستانی عناوینی نظیر Injustice و Mortal Kombat دارد و داستان پدر و پسر انتقام جو را تعریف میکند و بخش دوم که اپیزود‌های آن به مروز باز میشوند به تک تک کارکتر‌های بازی تعلق دارد و در هر اپیزود داستان یک نفر را تعریف می کند.

در اولین بخش بازیباز مستقیما همانند یک بازی ادونچر وارد یک داستان کامل می شود. داستانی که با کات سین‌های سینمایی کارگردانی شده و با کیفیت بالا روایت میشود و درست همانند آثار Netherrealm در میان هر دو مبارزه روایتی سینمایی را پیش رویتان قرار می دهد.

معرفی بازی Tekken 7 +تصاویر

این بخش داستان شخصیت Heihachi و رابطه ی او با پسرش و مقابله با G. Corporation را تعریف می کند. روند کلی آن بدین صورت است که بازی باز با توجه به موقعیت و اتفاقاتی که در داستان رخ می دهد پس از اتمام کات سین با حریف خاصی روبرو می شود و باید در مبارزه او را شکست دهد.

پس از اتمام مبارزه او وارد چپتر بعدی شده و باز همپس از تماشای دموی سینمایی مبارزه را آغاز خواهد کرد. داستان بازی شاید در نگاه اول سطحی بنظر برسد، اما زمانی که آن را پیگیری کنید متوجه ظرافت‌های خاصی در آن خواهید شد.

نکاتی که فقط می توان آن‌ها را در بازی‌های ژاپنی پیدا کرد و بس. از این جهت این را میگوییم که تصور نکنید Tekken ۷ هم یکی دیگر از آن بازی‌های ژاپنی اغراق شده پوچ است. اگر طراحی ظاهری کارکتر‌های آن را می بینید و حالتان به هم می خورد باز هم نباید دربارهی درون آن‌ها قضاوت کنید!

بازی توانسته در حد خودش شخصیت‌هایی قابل قبول و عالی را ارائه دهد. در شاخه دوم از بخش داستانی بازی داستان هر یک از کارکتر‌ها را به صورت مجزا در یک چپتر شاهد هستیم.

یاد بگیرید: چگونه با کامپیوتر از گوگل پلی دانلود کنیم؟

هر قسمت با کات سینی مربوط به ان کارکتر آغاز شده و با انجام یک مبارزه با کات سینی دیگر پایان خواهد یافت. داستان و ماجرای شخصیت مورد نظر و این که چه کسی است و از کجا آمده همگی به صورت چند خط متن بر روی صفحه نمایش می بندد و سپس مبارزه آغاز می شود.

این مرد هم یکی دیگر از آن بد سلیقگی‌هایی است که در داستان گویی انجام شده است. سازندگان این بازی می توانستند به راحتی داستان هر کارکتر را به صورت بسیار بهتری تعریف کنند و حتی اگر توانایی و بودجهی طراحی کات سین‌های با کیفیت را نداشتند حداقل می شد که از همان فریم‌های نقاشی شدهی دیالوگ دار استفاده کنند.

جدای از مبارزات داستانی، بازی در دو بخش آفلاین و آنلاین شامل حالت‌های مختلف مبارزاتی است که هرکدام از آن‌ها نقاط قوت و ضعف خود را دارا هستند.

معرفی بازی Tekken 7 +تصاویر

در بخش آفلاین حالت آرکید بازی شامل مبارزات شما با هوش مصنوعی می شود. زمانی که وارد این بخش شدم، انتظار داشتم مبارزات متعددی را برای هر شخصیت ببینم، ولی برای هر شخصیت تنها پنج مبارزه تعبیه شده است که در این میان هیهاچی و کازومی در تمامی مبارزات حضور دارند.

به عبارتی شما فقط سه مبارزه انجام می دهید که شخصیت‌های هوش مصنوعی داخل آن جدید هستند.

دانلود کنید: بازی خروس جنگی برای اندروید و Ios / بازی مهیج ایرانی با استقبال جهانی

پس از گذشت یک مدت، حالت آرکید شدیدا شما را خسته خواهد کرد و امکان دارد دیگر سراغ این بخش نروید. در صورتی که حالت آرکید تعبیه شده است تا بازیکن بتواند کمبو‌های یادگرفته از شخصیت مورد نظر خود در حالت تمرینی را در اینجا پیادهسازی کند. اما هرچقدر حالت آرکید ضعیف است، حالت Treasure Battle آن را جبران کرده است.

در این قسمت شما با مبارز مورد علاقه خود به مبارزه کردن با سایر شخصیت‌های بازی خواهید پرداخت و در ادامه یک سری مسابقات ویژه با هیهاچی، جین، آکوما و کازویا خواهید داشت. این روز‌ها یکی از ویژگی اکثر بازی‌ها شخصیسازی است و Tekken ۷ هم از این قاعده مستثنا نیست.

معرفی بازی Tekken 7 +تصاویر

شخصی سازی زمانی مفید است که تغییرات مثبتی را به دنبال داشته باشد و تیم سازنده به خوبی توانسته است از این طریق به شخصیت‌های بازی رنگ و لعاب جدیدی ببخشد. قسمت شخصی سازی بازی به دو بخش شخصی سازی پروفایلتان در بازی و شخصی سازی شخصیت‌ها تقسیم بندی می شود.

در بخش شخصی سازی شخصیت‌ها از شخصی سازی مو، لباس و آیتم‌های ویژه هر شخصیت گرفته تا استفاده از آیتم‌های خندهدار و متنوع را شاهد هستیم که همگی سبب می شود شکل و شمایلی کاملا جدید به شخصیت خود بدهید. همچنین هر شخصیت یک سری Slot در اختیار دارد که می توانید ظاهر‌های متفاوتی را درست کرده و در اسلات‌های مختلف قرار بدهید که در صورت لزوم بتوانید در هر مبارزه با ظاهری جدید حضور پیدا کنید.

برای در اختیار گرفتن آیتم‌های این بخش، باید پول داخل بازی خرج کنید که با انجام هر حالت مبارز‌های در بازی Tekken ۷ پول به دست خواهید آورد. همچنین صندوق‌های Treasure Battle‌ها هم میتوانند کمک حال شما باشند. این بازی می تواند مانند نسخه‌های اولیه هیجان بی پایانی را به ارمغان بیاورد و شما را به یک بارزه خونین دعوت کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403