کنفرانس سونی در E3 2018 چرا با دیگر سال‌ها فرق داشت؟


کنفرانس سونی در E3 2018 چرا با دیگر سال‌ها فرق داشت؟

مثل همیشه کنفرانس سونی در E3 2018 بسیار خوب بود ولی با دیگر سال‌ها فرق داشت ولی خیلی‌‌ها باور دارند که کیفیت آن کاهش یافته بود. ما در کنفرانس سونی در E3 2018 شاهد نمایش از عناوینی مثل Spider-Man ،Ghost of Tsushima ،The Last of Us Part 2 ،Death Stranding و Resident...

مثل همیشه کنفرانس سونی در E3 2018 بسیار خوب بود ولی با دیگر سال‌ها فرق داشت ولی خیلی‌‌ها باور دارند که کیفیت آن کاهش یافته بود.

ما در کنفرانس سونی در E3 2018 شاهد نمایش از عناوینی مثل Spider-Man ،Ghost of Tsushima ،The Last of Us Part 2 ،Death Stranding و Resident Evil 2 بودیم ولی به نظر می‌رسد که این نمایش‌ها نتوانسته است طرفداران را راضی نگه دارد.

اصلی‌ترین دلیل این موضوع می‌تواند قابل عجیب کنفرانس سونی در E3 2018 باشد؛ اول اینکه طرفداران مجبور شدند که دوبار مکان خود را تغییر دهند که در آن زمان مخاطبانی که در حال تماشا کنفرانس در خانه بودند، باید منتظر می‌ماندند و از طرف دیگر تمرکز زیادی بر روی چهار بازی انحصاری که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم شده بود.

سایمون راتر از سونی با سایت گاردین مصاحبه‌ای داشته و گفت که قصد آن‌ها این بود که کمی عنصر درام وارد نمایش‌های خود کنند تا اینگونه بتوانند عصاره روح عناوین خود را برای مخاطبین زنده کنند.

بازخوردهای به نظر من مختلف بودند. طرفداران از نمایش‌هایی که از بازی‌ها نشان دادیم لذت برند. همچنین می‌دانیم که تعدادی نیز از قابل برنامه قدردانی می‌کنند. از طرفی انتقادهایی نیز در مورد جریان و روند پیشروی کنفرانس وجود دارد. در سه سال گذشته ما سعی داشتیم که کمی دراما را وارد کار خود کنیم و شبیه یک تئاتر باشیم. اینگونه بیشتر از یک نمایش ساده خواهیم داشت و به روح عناوین خود احترام می‌گذاریم.

او همانطور به این موضوع که چرا سونی بازی جدید را معرفی نکرد نیز پاسخ داد و گفت که ساخت بازی پروسه‌ای طولانی دارند و همیشه نمی‌توان یک بازی جدید معرفی کرد.

بعضی به این موضوع ایراد می‌گیرند که چرا خبری از نمایش جدید نبود که می‌تواند دلیلش این باشد که دیگر شرکت عناوینی را معرفی کردند که ساخت آن‌ها تازه شروع شده است. دلیل این کار می‌تواند ترس از درز ساخت بازی باشد و اینکه قادر نباشند بازی را آنطور که سازنده می‌خواهد، معرفی کنند. اما معرفی یک بازی جدید به پروسه زمانی ساخت عناوین و زمان مناسب برای عرضه آن بستگی دارد.

بخش دوم صحبت‌های سایمون راتر قابل درک است و همیشه نمی‌توان بازی جدید برای معرفی داشت ولی بخش اول صحبت‌ها او نه. قابل کنفرانس سونی در E3 2018 به هیچ وجه خوب نبود و باید امیدوار باشیم که سونی به روند چند سال گذشته بازگردد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
کنفرانس سونی در E3 2018 چرا با دیگر سال‌ها فرق داشت؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا