محسن چاوشی درباره قاچاق جنسی خواند / زیر و بم همکاری سلبریتی‌ها با اوج


محسن چاوشی درباره قاچاق جنسی خواند / زیر و بم همکاری سلبریتی‌ها با اوج

رکنا: میثم محمدحسنی، مدیر "دلصدا" و "نصر تی‌وی" و برادر مدیر سازمان اوج برای اولین بار در مورد همکاری برخی از چهره‌های مشهور هنری با این رسانه‌ها و همین‌طور همکاری آن‌ها با سازمان اوج توضیح داد.

محسن چاوشی درباره قاچاق جنسی خواند / زیر و بم همکاری سلبریتی‌ها با اوج

محمدحسنی نقش مهمی در تولید کلیپ‌هایی با حضور خوانندگان مشهوری مثل محسن چاوشی، رضا صادقی، حامدزمانی، امیر تتلو و... هم‌چنین همکاری با هنرمندانی مثل پرویز پرستویی، یغما گلرویی و روزبه بمانی دارد. او در گفت‌وگو با صبح نو به شرح چگونگی همکاری با این هنرمندان پرداخته است که در ادامه بخش‌هایی از صحبت‌هایش را خواهید خواند.

** محسن چاوشی چندین کار ارزشی تولید کرده است. دل‌خون یا تنهاترین را ایشان شخصاً خودشان و به صورت دلی تولید کرده‌اند. البته دراوایل با اوج کار کردیم ولی دیدیم دارند انگ رانت برادرانه می‌زنند، مستقل ادامه دادیم. دستانمان خیلی بسته است و اصلاً امروز از جایگاهی که هستیم راضی نیستم.

** برادران بوشهری یا دوست دیگرمان که با نام زیگورات فعالیت می‌کند، کارهایی می‌سازند که واقعاً کم‌نظیر است. متأسفانه به این عزیزان کم‌لطفی شده و گفته‌اند این‌ها لس‌آنجلسی هستند درصورتی که بچه‌های معتقدی هستند. اگر گاهی کلیپ‌های خوبی در تلویزیون و در برنامه خندوانه می‌بینید به این خاطر است که به سراغ اهلش رفته‌اند.

** برای کار با سلبریتی‌ها انگ بسیار زیادی خوردیم. از نهادهای امنیتی بگیرید تا بچه حزب‌اللهی‌ها! دو جریان کوچک در بین جمعیت کلی حزب‌اللهی‌ها وجود دارد. بخش اول تنگ‌نظر و کوتاه‌فکرند و منتظرند با کوچک‌ترین ساختارشکنی شما، عصبانی شوند و حمله کنند. بخش دوم به اسم حزب‌اللهی و درواقع همان جریان نفوذند. کارشان این است که هروقت شما با گلرویی، بمانی، چاوشی یا... همکاری کردید، توی فلان روزنامه بزنند مؤسسه ارزشی با شاعرهمجنس‌گرا همکاری کرد! درحالی که نمی‌گویند، طرف در جشنواره مرگ بر آمریکا شعر گفته است! یا دیگری برای شهدا کار کرده است؛ این چه اتهاماتی است که می‌زنید.

** برخی از دوستان فقط ایام انتخابات به یاد سلبریتی‌ها می‌افتند و این کارساز نخواهد شد. اشتباه بزرگی سر قضیه امیرتتلو رخ داد و من به عنوان کسی که واسطه این اتفاق بودم واقعاً ناراحتم. من همان موقع مخالف این موضوع بودم و به نوعی اجبار به این حرکت شدم.

** امیر تتلو درباره انرژی هسته‌ای و یک موضوع دیگر کاری ساخته بود و سفارش ما نبود. حتی پولی هم به او ندادیم و فقط برایش کلیپ ساختیم. ترانه انرژی هسته‌ای و شهدایی را که خوانده بود تصویری کردیم. انرژی هسته‌ای را به روی ناو ارتش ساختیم. البته بعداً دوستان زیرش زدند و گفتند ما قضیه را نمی‌دانستیم! مگر بدون هماهنگی می‌شود روی یک ناو کلیپ ساخت؟! اصلاً چگونه چند روز قبلش با طرف عکس یادگاری گرفتید؟! البته ما از این مسائل گذشتیم. من هنوز پای کارهای ارزشی که با امیر تتلو کردیم هستم.

** با یاس و حمید صفت قصد همکاری داشتم که نگذاشتند. سال‌ها پیش به سراغ یاس رفتم. شاید برخی کلمات موسیقی رپ نامناسب باشد اما یاس آدم متشخصی است.

** یاس در ابتدا موافق بود ولی وقتی فشارها و تنگ‌نظری‌ها را دید منصرف شد. حمید صفت هم همینطور بود. یغما گلرویی هم تقریباً همینطور است. نتوانستیم بیشتر همکاری کنیم. متأسفانه گاردی ایجاد شده که انقلابی‌ها خیال می‌کنند آن طرف ضد انقلاب و آدم‌هایی ناجورند و طرف مقابل هم خیال می‌کند انقلابی‌ها متکبر و تنگ‌نظرند. مخرج مشترک همه ما ایرانی بودنمان است. شهید بهشتی می‌فرماید من با هرکسی فقط پنج درصد مخرج مشترک داشته باشم کار می‌کنم.

** درموضوع انتخابات به من می‌گفتند رفیقت هم که به فلانی رأی داد. وقتی یکی مثل محسن چاوشی مردم را برای شرکت در انتخابات دعوت می‌کند کار بزرگی است؛ حتی اگر کاندید مورد علاقه ما نباشد. او درواقع کاندید جمهوری اسلامی را تبلیغ می‌کند. آ‌نها که آدم ما نیستند. مگر می‌خواهیم سلبریتی‌ها را استثمار کنیم؟ آزاداندیشی مد نظر آقا پس چه می‌شود؟

** فقط من طرف حساب آنها نیستم. من با ایشان آشنا می‌شوم، همکاری می‌کنم و روی آ‌نها تأثیر می‌گذارم. ناگهان فلان امام جمعه دریکی از شهرهای کشور سخنرانی خاصی می‌کند و یا عکس فلان اختلاس‌گر با چفیه منتشر می‌شود. این مسائل باعث می‌شود که بازهم نگاه آن هنرمند Artist تغییر کند. موضوع بعد این است که عمر فعالیت و ارتباط ما با آنها مگر چقدر است؟ خب این رویه تازه شکل گرفته و نیاز به تعامل و فرصت بیشتری هست. تازه همه این‌ها بستگی به این دارد که فلان امام جمعه سخنرانی خاصی نکند! اگر همه این شرایط مهیا شود شاید بتوان گارانتی هم داد ولی یادمان نرود قرار نیست چون کسی برای دلصدا خواند، لزوماً در انتخابات از کاندید ما هم حمایت کند.

** روزنامه کیهان نوشته بود چرا اوج با یغما گلرویی کار می‌کند؟ آنها نمی‌گویند که اوج پنج هزار قرارداد دارد که فقط یکی از آ‌نها گلرویی بوده است. چرا آ‌نها را نمی‌گویند؟ این که بقیه قراردادها که عمدتاً مربوط به حزب‌اللهی‌هاست را ندیده‌اند که مشکل اوج نیست. ما قطره‌ای از اقیانوس نهادهای فرهنگی هستیم. من در حد توانم حامدزمانی، قلیچ، موسوی، هارونی و...را حمایت کرده‌ام. اگر کسی نتواند به واسطه دلایل مختلف رشد کند دیگر به من برنمی‌گردد.

** با همین مؤسسه اوج خیلی از هنرمندان کار کرده‌اند اما اصلاً موفق نبوده‌اند. کارشان چون موفق نبوده دیده نشده است. طبیعی است وقتی کارشان نگیرد با آقایان سیروس مقدم و حاتمی‌کیا همکاری بکنند. درمجموع شرایط کار سخت است و این را هم باید درنظر داشته باشیم که برای کار فرهنگی بعضاً مجبوری به چند نهاد و ارگان پاسخگو باشی. من خودم با این که پوست‌کلفتم ولی دیگر دارم کم می‌آورم! توهین، تهمت، احضار و... روزگار همیشگی ماست.

** کار «دوبی» محسن چاوشی ان‌شاءالله به زودی منتشر خواهد شد. دوبی به شدت اعتراضی است و به مسأله قاچاق Contraband جنسی به حاشیه خلیج فارس اشاره می‌کند. بزگترین وظیفه امروز ما گرفتن یقه مدیران تنبل و عافیت‌طلبی است که سال‌هاست پشت میز نشسته‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا