معرفی Moto E5 Play با اندروید Go و قیمت مناسب +تصاویر


معرفی Moto E5 Play با اندروید Go و قیمت مناسب +تصاویر

شرکت موتورولا گوشی Moto E5 Play را با اندروید Go برای افرادی که به دنبال گوشی ارزان قیمت می‌گردند، معرفی کرد.

معرفی Moto E5 Play با اندروید Go و قیمت مناسب +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، احتمالا تا به حال به طرح نام‌های گوشی‌های موتورولا عادت کرده‌اید پس حتما می‌توانید حدس بزنید که Moto E5 Play نسخه ارزان قیمت‌تری از پرچمدار این شرکت، Moto E5 است. امروز شرکت موتورولا اعلام کرد که این گوشی با اندروید Go تولید خواهد شد که این گوشی را ارزانتر از ورژن E5 Play معمولی آن خواهد کرد چرا که آن را یک رده پایین‌تر هم آورده است.

نسخه اندروید Go این گوشی، همانطور هم که از نامش پیداست، مبنی بر اندروید Oreo Go ساخته شده است. اندروید Go به سیستم عامل اندروید اجازه می‌دهد تا در سخت‌افزارهای رده پایین به صورت روان کار کند بنابراین قیمت آن را به صورت چشمگیری پایین خواهد آورد. در مقایسه با E5 Play استاندارد، نسخه Android Go این گوشی به مراتب سایز بزرگتر، قیمت ارزانتر، حافظه رم کمتر و باتری کوچکتری دارد.

پنل این نسخه از گوشی موتورولا نسبت به Moto E5 Play استاندارد بزرگ شده است. پنل نمایشگر آن، 5.84 اینچ است که با رزولوشن 480x854 و نسبت تصویر 16:9 تولید شده است. حافظه رم Moto E5 Play Android Go یک گیگابایت است و ظرفیت باتری آن 2هزار و 100 میلی‌آمپر خواهد بود. Moto E5 Play استاندارد دارای پنل 5.2 اینچی، رم 2 گیگابایتی و باتری 2هزار و 800 میلی‌آمپری بود.

در هر صورت دیگر قابلیت‌های این گوشی یکسان هستند. پردازنده Snapdragon 425، حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل گسترش با کارت حافظه، حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در هر دو گوشی قابل ملاحظه است.

انتظار می‌رود این دستگاه در رنگ‌های مشکی، آبی تیره و خاکستری تولید شود و قیمتی حدود 109 یورو در بازار اروپا داشته باشد. موتورولا اعلام کرده که این شرکت تا آخر این ماه می‌تواند این گوشی‌ها را به بازار آمریکای لاتین ارائه کند.

معرفی Moto E5 Play با اندروید Go و قیمت مناسب +تصاویر

معرفی Moto E5 Play با اندروید Go و قیمت مناسب +تصاویر

معرفی Moto E5 Play با اندروید Go و قیمت مناسب +تصاویر

انتهای پیام/

معرفی نسخه سبک‌تر Moto E5 Play +تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی