نشست شعر طنز شکرخند با اجرای رضا رفیع برگزار می شود


نشست شعر طنز شکرخند با اجرای رضا رفیع برگزار می شود

نشست «شعرطنزشکرخند» با مدیریت و اجرای رضارفیع شنبه 6 مرداد ساعت 17باحضور طنزپردازان و شاعران معاصر درفرهنگ سرای ارسباران برگزار می شود . به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران، این برنامه با نگاه طنز، رویکرد زندگی شهرنشینی و فرهنگ شهروندی به مسایل و مشکلات اجتماعی و زندگی شهری می پردازد. نشست” شعرطنز...

نشست شعر طنز شکرخند با اجرای رضا رفیع برگزار می شود


مدیر ۱۳۹۷/۰۵/۰۴ ۱۵:۰۲ 18 بازدید بدون دیدگاه

نشست «شعرطنزشکرخند» با مدیریت و اجرای رضارفیع شنبه ۶ مرداد ساعت ۱۷باحضور طنزپردازان و شاعران معاصر درفرهنگ سرای ارسباران برگزار می شود .
به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران، این برنامه با نگاه طنز، رویکرد زندگی شهرنشینی و فرهنگ شهروندی به مسایل و مشکلات اجتماعی و زندگی شهری می پردازد.

نشست شعر طنز شکرخند با اجرای رضا رفیع برگزار می شود

نشست” شعرطنز شکرخند” به مدت ده سال است که شنبه اول هرماه با حضور جمعی از نویسندگان و شاعران طنزپرداز در این فرهنگ سرا برگزار می شود.
نشست ادبی «طنز شکرخند» با نگاه طنز، رویکرد زندگی شهرنشینی و فرهنگ شهروندی به مسایل و مشکلات اجتماعی و زندگی شهری می پردازد.
علاقمندان برای حضور در این نشست می‌توانند به نشانی خیابان دکتر شریعتی ، سیدخندان ، خ جلفا مراجعه کنند.
تلفن گویای ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ داخلی ۲۱۹برای آگاهی بیشتر اعلام می شود.

مطالب مرتبط

جانباز شیمیایی سرافراز محمد جواد رفیع به همرزمان ش...
خنده درمانی از زبان رضا رفیع...
گشتِ رمضان و رم از آن؟
گزارش نود و ششمین شب شعر طنز شکرخند...
.yuzo_related_post img .yuzo_related_post .relatedthumb .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_related_post .relatedthumb a .yuzo_related_post .relatedthumb a:hover!important;} .yuzo_related_post .relatedthumb:hover a .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo__text--title .yuzo_related_post .yuzo_text, .yuzo_related_post .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb:hover .yuzo_text, .yuzo_related_post:hover .yuzo_views_post .yuzo_related_post .relatedthumb
اشتراک گذاری
دستهاخبار محافل و مسابقات طنز
برچسب ها رضا رفیعشب شعر طنز شکرخندشکرخندفرهنگسرای ارسباران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شعر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 30 فروردین + دانلود غزل حافظ