300 برنامه فرهنگی با حضور خدام رضوی در استان بوشهر برگزار شد


300 برنامه فرهنگی با حضور خدام رضوی در استان بوشهر برگزار شد

بوشهر - دبیر یازدهمین جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر گفت: با حضور خادمان حرم رضوی 300 برنامه فرهنگی دهه کرامت در استان بوشهر برگزار شد.


به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قائدی پیش از ظهر پنجشنبه در آیین بدرقه از خدام رضوی اظهار داشت: مردم استان بوشهر مردمی معتقد و دین‌دار هستند و در مناسبت‌های مذهبی شاهد استقبال خوبی از برنامه‌ها هستیم.

وی به حضور خادمان حرم مطهر رضوی در استان بوشهر در دهه کرامت اشاره کرد و ادامه داد: خدام امام رضا (ع) در سه قالب سه تیم چهارنفری در استان بوشهر حضور یافتند و برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار شد.

دبیر یازدهمین جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر با اشاره به برگزاری ۳۰۰ برنامه با حضور خادمان حرم رضوی در استان، بیان کرد: این برنامه‌ها در مناطق مختلف شهرستان‌ها، شهرها، بخش‌ها و روستاهای استان برگزار شد.

استقبال باشکوه مردم از خدام رضوی

سرتیم کاروان خدام رضوی در استان بوشهر نیز اظهار داشت: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، مسئولان استانی و شهرستانی و مردم استقبال و همراهی بسیار خوبی با کاروان زیر سایه خورشید داشتند.

هادی غلامی با اشاره به حضور این تیم‌ها در مناطق محروم استان بوشهر، تصریح کرد: حضور مردم در برنامه‌های زیرسایه خورشید و جشن‌های دهه کرامت بی‌نظیر بود.

وی ادامه داد: استقبال گرم و پرشور و کم‌نظیر قشرهای مختلف مردم را از لحظه ورود کاروان خدام رضوی به فرودگاه و سپس در شهرستان‌ها، بخش‌ها، شهرها و روستاها شاهد بودیم.

کد خبر 4357828

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !