سامسونگ ایموجی های واقعیت افزوده خود را ارتقا می‌دهد


مطلب سامسونگ ایموجی های واقعیت افزوده خود را ارتقا می‌دهد برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ ایموجی های واقعیت افزوده سامسونگ ارتقا می‌یابند. این کمپانی قصد دارد تغییراتی در سیستم ایموجی‌ واقعیت افزوده خود ایجاد کند و آن‌ها را به واقعیت نزدیکتر...

ایموجی های واقعیت افزوده سامسونگ ارتقا می‌یابند. این کمپانی قصد دارد تغییراتی در سیستم ایموجی‌ واقعیت افزوده خود ایجاد کند و آن‌ها را به واقعیت نزدیکتر نماید.

به گزارش تکراتو، همزمان با عرضه‌ی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس بود که سامسونگ از ایموجی های واقعیت افزوده خود رونمایی کرد. با استفاده از ایموجی های واقعیت افزوده سامسونگ، کاربران می‌توانند صورت خود را دقیقاً به شکل انیمیشن بازسازی کنند.

ارتقای ایموجی های واقعیت افزوده سامسونگ

ایموجی واقعیت افزوده این امکان را به کاربران می‌دهد که یک آواتار بر اساس عکس‌های خود بسازند. همچنین ویژگی‌های مختلف نظیر رنگ پوست، میزان کارتونی بودن یا حتی لباس‌های آنها را نیز دستکاری کنند.

سامسونگ ایموجی های واقعیت افزوده خود را ارتقا می‌دهد

در ابتدا کاربر می‌توانست از خود عکس بگیرد و آن را به یک ایموجی واقعیت افزوده تبدیل کند، اما سامسونگ قصد دارد ایموجی های واقعیت افزوده را ارتقا دهد تا رضایت کاربران را بیشتر جلب کند. از این پس کاربران می‌توانند صورتی بسیار شبیه به خود را در گوشی‌های خود بسازند.

سامسونگ ایموجی های واقعیت افزوده خود را ارتقا می‌دهد

قرار است قابلیت‌های ردیابی صورت کاربران و نرخ فریم نیز ارتقا یابد. مطمئنا کاربران از ارتقای ایموجی‌های واقعیت افزوده خوشحال خواهند شد. حال باید دید قابلیت ارتقا یافته سامسونگ می‌تواند رضایت کاربران را جلب کند یا خیر.

.

منبع: engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر