تکلیف خریداران گوشی جی ال ایکس شاهین مشخص شد؛ مدیرعامل GLX توضیح داد


تکلیف خریداران گوشی جی ال ایکس شاهین مشخص شد؛ مدیرعامل GLX توضیح داد

پس از تاخیر در تحویل گوشی جی ال ایکس شاهین به خریداران به دلیل مشکل ترخیص قطعات از گمرک، حالا حمید سعیدی، مدیرعامل GLX از حل این مشکل و تحویل گوشی های شاهین در آینده نزدیک خبر داده است. در اواخر سال گذشته، شرکت ایرانی جی ال ایکس گوشی جدید خود را با نام جنرال... نوشته تکلیف خریداران گوشی جی ال ایکس شاهین مشخص شد؛ مدیرعامل GLX...

پس از تاخیر در تحویل گوشی جی ال ایکس شاهین به خریداران به دلیل مشکل ترخیص قطعات از گمرک، حالا حمید سعیدی، مدیرعامل GLX از حل این مشکل و تحویل گوشی های شاهین در آینده نزدیک خبر داده است.

در اواخر سال گذشته، شرکت ایرانی جی ال ایکس گوشی جدید خود را با نام جنرال لوکس شاهین پیش فروش کرد که به گفته مسئولان این شرکت، حدود 3 هزار گوشی شاهین خریداری شد. قرار بود گوشی شاهین در اردیبهشت و خرداد امسال به خریداران تحویل داده شود، اما این امر هر بار به دلایلی به تاخیر افتاد و هنوز هم دست خریداران به گوشی جی ال ایکس شاهین نرسیده است.

تکلیف خریداران گوشی جی ال ایکس شاهین مشخص شد؛ مدیرعامل GLX توضیح داد

همچنین بخوانید:

تحویل گوشی های جی ال ایکس شاهین پیش فروش شده باز هم به تاخیر افتاد

همان‌طور که پیش از این در گجت نیوز به آن پرداخته بودیم، شرکت ارتباط همراه گویا اروند با صدور اطلاعیه‌هایی، زمان‌بر شدن همخوانی نرم افزار دوربین را اولین دلیل این تاخیر دانست، اما اصلی‌ترین مشکل که باعث شده هنوز هم گوشی‌ها به مشتریان تحویل داده نشود، عدم ترخیص برخی قطعات وارداتی گوشی‌ها از گمرک بود. در همین راستا مصاحبه‌ای را با آقای حمید سعیدی، مدیرعامل شرکت جی ال ایکس ترتیب دادیم. مدیرعامل GLX گفته بود ما هم از شرایط به وجود آمده راضی نیستیم و دوست نداریم این اتفاق بیفتد، اما گمرک هنوز اجازه ترخیص قطعاتمان را نداده است. حمید سعیدی ضمن عذرخواهی از مشتریان، اضافه کرد به محض این که مشکل گمرکی ما حل شود، کارهای نهایی تولید گوشی شاهین را انجام می‌دهیم و ظرف مدت یک هفته، گوشی‌ها به خریداران تحویل داده خواهند شد.

تکلیف خریداران گوشی جی ال ایکس شاهین مشخص شد؛ مدیرعامل GLX توضیح داد

همچنین بخوانید:

مصاحبه اختصاصی گجت نیوز با مدیرعامل GLX و پیگیری تاخیر تحویل گوشی شاهین

وی همچنین گفته بود تلاش می‌کنیم تا اواخر تیر، مشکل مربوط به گمرک را حل کنیم. به همین دلیل با درخواست‌های متعدد کاربران، مجددا با حمید سعیدی تماس گرفتیم تا از آخرین وضعیت ترخیص قطعات و تولید گوشی شاهین باخبر شویم و متوجه شدیم که ظاهرا این مشکل حل شده و طبق قولی که داده شد، گوشی های پیش فروش شده در مردادماه به همه خریداران تحویل داده می‌شود.

تحویل گوشی جی ال ایکس شاهین در مردادماه

مدیرعامل شرکت GLX اظهار کرد اگر خدا بخواهد مشکل حل شده است. آقای آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، این موضوع را از طریق گمرک پیگیری کردند و مشکل خوشبختانه برطرف شده، کارهای نهایی انجام شده و در حال ترخیص قطعات هستیم. وی در پاسخ به این سوال که گوشی شاهین حدودا چه زمانی به دست خریداران می‌رسد گفت:

قطعا در همین ماه مرداد، گوشی‌ها به دست تمام خریداران می‌رسد. پروسه ترخیص در حال انجام است. ما در آن زمان مشکل داشتیم که خوشبختانه با پیگیری آقای آذری جهرمی، این مشکل حل شده است. آذری جهرمی، یک وزیر جوان در کابینه دولت است که همیشه در این قضایا پیگیری می‌کنند. او حتی پیگیر اشتغال هم هست و دو بار به کارخانه ما آمده است.

حمید سعیدی اضافه کرد با کمک مسئولان این قضیه را حل و فصل می‌کنیم و باز هم اطلاع‌رسانی را از طریق گجت نیوز انجام خواهید داد تا مردم خبردار شوند. وی باز هم تاکید کرد که کارهای نهایی انجام شده و تمام گوشی‌ها در همین مردادماه به دست مشتریان می‌رسد. در پایان می‌توانید فایل صوتی مصاحبه دوم عرفان باستانی (مدیر و موسس گجت نیوز) با مدیرعامل شرکت جی ال ایکس را بشنوید:

فایل صوتی مصاحبه با مدیرعامل جی ال ایکس

دانلود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی