دست تجاوزگر دشمن در هر نقطه از منطقه را خرد می کنیم


دست تجاوزگر دشمن در هر نقطه از منطقه را خرد می کنیم

معاون وزیر دفاع گفت: جمهوری اسلامی ایران به فضل خدا این توانمندی و اقتدار دفاعی را دارد که دست تجاوزگر دشمن در هر نقطه از منطقه را خرد کند.

به گزارش ایمنا، سردار رضا طلایی نیک در سخنرانی خود در تویسرکان با بیان این مطلب، اظهارکرد: دشمن و در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد و گسترش جو روانی، نا امنی و اختلال در حوزه اقتصاد کشور و ناامن کردن مرزها و کشاندن جنگ به داخل مرزهای ایران است، اما همانند سال های اخیر بازهم در سیاست های خود در منطقه شکست می خورد.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران مرکز ثقل جبهه مقاومت در منطقه است و دشمن که در پنج سال اخیر در عراق، سوریه و کل منطقه از جمهوری اسلامی ایران شکست خورده عصبانی و خشمگین است.

طلایی نیک با بیان اینکه نیروهای انقلابی و همه ملت ایران از موضع انقلابی رییس جمهوری در پاسخ مقتدرانه به گزافه گویی های رییس جمهور آمریکا پشتیبانی می کنند، تصریح کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران، ملت، دولت و قوای سه گانه یکپارچه هستند و همگی کمک به دولت برای حل مشکلات را وظیفه خود می دانیم.

وی تاکید کرد: دولت یک حرکت جهادی و سازنده را برای حل معضلات به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت شروع کرده هر چند انتظار می رفت که این حرکت سریعتر آغاز شود.

معاون وزیر دفاع ابراز کرد: امروز موشک ها و تجهیزات دفاعی ما به ما این امکان را می دهند که اگر در هر نقطه مورد تهدید نظامی قرار بگیریم با اقتدار واکنش سریع و پشیمان کننده به دشمن نشان دهیم.

وی تصریح کرد: دولتمردان آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند که رجز خوانی ها و تبلیغات رسانه ای هیچ ارزشی ندارد در شرایطی که پنج سال است که همه نیروها و تجهیزات خود را با جنگ نیابتی علیه جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران در منطقه بسیج کرده، اما شکست خورده اند.

طلایی نیک گفت: دولتمردان استکبار جهانی به دنبال احیای جنازه منفور نفاق در ایران، دامن زدن به مشکلات اقتصادی، ایجاد بحران های معیشتی، راه اندازی آشوب ها و ناامن کردن فضای ایران هستند، اما می دانند که ما در زمان جنگ تحمیلی شرایطی به مراتب سخت تر را تجربه کرده و آنها را شکست داده ایم.

وی تصریح کرد: مردم باید بین مطالبات به حق اقتصادی و معیشتی مردم و موج سواری و سوء استفاده های برخی عناصر متصل به دشمنان تفکیک قائل شوند و دولت و قوای سه گانه باید از تمامی توان ها و ظرفیت های خود برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم استفاده کنند.

آمریکا، رژیم صهیونیستی از تثبیت الگوی ایران برای منطقه و جهان می ترسند

معاون وزیر دفاع افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی متحدان آنها از این مساله می ترسند که جمهوری اسلامی ایران به عنوان محور مقاومت در منطقه و جهان که از پیشرفت شگرف علمی و فناوری برخوردار شده، مشکلات اقتصادی را هم به زودی پشت سر بگذارد و الگو بودن خود برای ملت های منطقه و جهان را تثبیت کند.

وی با اشاره به اینکه اکنون نباید با دامن زدن به اختلافات و تفرقه افکنی و اهمال و کوتاهی در انجام وظایف خود سنگر به دشمن بدهیم، تاکید کرد: اکنون زمان آن است که دولت مقاومت، قوای مقاومت، فرهنگ مقاومت و اقتصاد مقاومتی داشته باشیم تا پیچ تاریخی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

طلایی نیک با بیان اینکه دولت باید در کارآمدتر کردن برنامه های اقتصادی خود بیشتر تلاش کند، اظهار کرد: هر سه قوه اساسی کشور باید با اقتدار و قاطعیت با مصادیق فساد و تبعیض بی رحمانه برخورد کنند و هر کس در هر پست و مقامی باید نسبت به حل مشکلات کشور دغدغه مند باشد.

وی افزود: اکنون مجموعه نظام و مردم با محور ولایت به ید واحده در برابر دشمن تبدیل شده اند و نیاز است برای حل معضلات اقتصادی و معیشتی، پیشرفت های بزرگ علمی و فن آوری به مرحله اجرا و تجاری سازی در آیند.

معاون وزیر دفاع نقش رزمندگان و شهدای شهرستان تویسرکان در عملیات غرور آفرین مرصاد را بی بدیل و بی نظیر دانست و تصریح کرد: پیشینه، تاریخ، فرهنگ و جاذبه های گردشگری تویسرکان با تقدیم بیش از ۷۵۰ شهید به نظام مقدس اسلامی زیبنده شده است.

وی عملیات مرصاد را مصداق بارز تحقق وعده الهی و خفه شدن نطفه نفاق در کمینگاه الهی دانست و اظهار کرد: اکنون نیز همان رویارویی جبهه حق و باطل ادامه دارد و نیروهای انقلابی و مردم اولین کسانی هستند که پشتیبان موضع انقلابی رییس جمهور هستند و برای کمک به دولت به میدان می آیند.

گفتنی است؛ در پایان این آیین از خانواده های ۳۸ شهید تویسرکانی عملیات غرور آفرین مرصاد تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس