کار و تلاش و پیروی از ولایت رمز پیروزی در برابر دشمنان است


کار و تلاش و پیروی از ولایت رمز پیروزی در برابر دشمنان است

ملارد- امام جمعه ملارد کار، جهاد و تلاش و پیروی از ولایت را رمز پیروزی در برابر دشمنان دانست.


حجت السلام سید حسین حسینی نوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کسی که به نمایندگی ایران یا به عنوان یک سفیر از کشور برای مذاکره به کشوری دیگر سفر می کند، باید حامل اخلاق و منش مردم ایران باشد.

وی افزود: فرستاده ایران باید حامی منافع ایران باشد و آبروی ایران را حفظ کند ، وقتی حرف انقلاب زده می شود، باید فرد مذاکره کننده شجاع و قدرتمندانه و مانند سردار قاسم سلیمانی که با قدرت با حرف هایش بر دهان دشمن زد، در مذاکرات حاضر شود.

امام جمعه ملارد اضافه کرد: ما تنگه هرمز و دیگر تنگه های تردد دشمن را برایشان نا امن کرده ایم و اگر بخواهند جنگ اقتصادی راه بیاندازند ما هم فعالیت در عرصه تجارت و اقتصاد را بر آنها سخت خواهیم کرد.

حسینی نوری گفت: دشمن به خوبی می داند ما از آن چه تصور می شود، به آن ها نزدیک تر هستیم و لذا باید با احتیاط حرکت کند.

وی با بیان این که ما اقتدار و عزت خود را بازیچه دست دشمن نمی کنیم، به سخنان اخیر رئیس جمهور و سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: اگر در میدان نباشیم دشمن در مقابل ما قرار خواهد گرفت.

امام جمعه ملارد در ادامه افزود: آمریکا هرچه قدر در منطقه علیه ما فتنه طراحی کرد، شکست خورد و نتوانست جلوی ملت ایران بایستد و هرکجا که ورود پیدا کرد مانند عراق و سوریه و یمن، ما با تمام قوا و نهایت قدرت جلوی آن ها ایستادگی کردیم.

حسینی نوری گفت: همواره حضور قدرتمند ایران سبب عقب نشینی دشمنان شده است و همه این موفقیت ها با کار و جهاد و تلاش و پیروی از ولایت ممکن شده است.

کد خبر 4358542

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا