صیادمنش محصول باشگاه سایپا نیست/ قرارداد الهیار با استقلال قانونی است


صیادمنش محصول باشگاه سایپا نیست/ قرارداد الهیار با استقلال قانونی است

بانک ورزش - موضوع انتقال الهیار صیادمنش به استقلال همچنان یکی از خبرهای بحث‌انگیز در نقل و انتقالات تابستانی لیگ هجدهم است. در حالی که هنوز مدیران باشگاه سایپا حتی با اعلام حکم کمیته تعیین...

بانک ورزش - موضوع انتقال الهیار صیادمنش به استقلال همچنان یکی از خبرهای بحث‌انگیز در نقل و انتقالات تابستانی لیگ هجدهم است.

در حالی که هنوز مدیران باشگاه سایپا حتی با اعلام حکم کمیته تعیین وضعیت الهیار صیادمنش را بازیکن این تیم دانسته و بازی کردن او برای استقلال مقابل پیکان را یک علامت سوال برای مجموعه فوتبال ایران و فدراسیون و سازمان لیگ قلمداد می کنند، مدیر برنامه های این بازیکن در خصوص وضعیت قرارداد این بازیکن به خبرنگار بانک ورزش گفت: من واقعا از اظهارنظرهای آقای درویش و دیگر مدیران باشگاه سایپا درخصوص الهیار متعجب هستم. آنها چطور صیادمنش را بازیکن سایپا می دانند در حالی که هیچ بازی برای آنها انجام نداده و در هیچ رده‌ای از نوجوانان گرفته تا امیدها و حتی بزرگسالان یک بار به اسم سایپا و با لباس این تیم به میدان نرفته است.


وی ادامه داد: الهیار محصول باشگاه سایپا نبوده و این ادعای باشگاه که صیادمنش بازیکن آنهاست و قراردادش با استقلال غیرقانونی است به هیچ وجه درست نبوده و دیدید که حتی کمیته تعیین وضعیت هم در خصوص قرارداد او با استقلال به نفع بازیکن رای داد. با این حال هنوز متوجه اصرار باشگاه سایپا و آقای درویش مبنی بر اینکه الهیار بازیکن این تیم است نمی شوم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...