بازیگر نقش منفی فیلم مولان مشخص شد


بازیگر نقش منفی فیلم مولان مشخص شد

سال پیش بود که ساخت فیلم مولان به صورت رسمی تایید شد و ما قرار است با یک اقتباس لایواکشن از این انیمیشن بسیار معروف طرف باشیم. اکنون یک شخصیت منفی جدید برای فیلم مولان انتخاب شده است و سایت هالیوود ریپورتر اعلام گزارش داده...

سال پیش بود که ساخت فیلم مولان به صورت رسمی تایید شد و ما قرار است با یک اقتباس لایواکشن از این انیمیشن بسیار معروف طرف باشیم.

اکنون یک شخصیت منفی جدید برای فیلم مولان انتخاب شده است و سایت هالیوود ریپورتر اعلام گزارش داده که جیسون اسکات لی قرار است نقش بوری خان را برعهده بگیرد، بوری خان یک جنگجو است که به دنبال انتقام مرگ پدرش است. جیسون اسکات لی سابقه خوبی با همکاری با دیزنی دارد و در اقتباس لایو اکشن «کتاب جنگل» (The Jungle Book) نق موگلی را برعهده داشت. ائ همچنین نقش علاءالدین را در سریال تلویزیونی Arabian Nights و نقش دیوید در Lilo Stitch و دنباله‌اش را برعهده داشته است. جدیدا نیز جیسون اسکات لی در سریال Hawaii Five-O به یک بازیگر ثابت تبدیل شده است.

نسبت به انیمیشن‌ها برای انگیزه بیشتری بوری خان در داستان قرار داده شده است و از طرف دیگر شخصیت منفی اصلی فیلم مولان یک جادوگر قدرتمند با بازی گانگ لی خواهد بود و ترکیب این دو باعث می‌شود این فیلم لایو اکشن داستانی محکم و قرص داشته باشد.

فیلم مولان داستان دختری را روایت می‌کند که خودش را به عنوان یک مرد جا می‌زند تا بتواند به ارتش بپیوندد و از پدر و سرزمینش دفاع کند. بازیگر چینی، «لیو ییفی» (Liu Yifei)، نقش مولان را برعهده خواهد داشت و قرار است جت لی نیز در این فیلم که در سال 2020 اکران می‌شود حضور داشته باشد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازیگر نقش منفی فیلم مولان مشخص شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!