مذاکره را با بازیکنان مدنظر شفر ادامه می‌دهیم/ پرچم استقلال همیشه بالاست


مذاکره را با بازیکنان مدنظر شفر ادامه می‌دهیم/ پرچم استقلال همیشه بالاست

سرپرست باشگاه استقلال گفت: براساس لیست شفر در حال مذاکره با چند بازیکن ایرانی و خارجی هستیم تا در اولین فرصت به تیم اضافه شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی در خصوص دیدار روز گذشته استقلال مقابل پیکان گفت: باید به بازیکنان و کادرفنی خسته نباشید بگویم. استقلال در همه دقایق بازی تیم برتر زمین بود و شایستگی کسب 3 امتیاز را داشت. به خصوص در نیمه دوم که فرصت‌های بیشتری داشتیم و می‌توانستیم به 3-2 گل هم برسیم که با بدشانسی به گل نرسیدیم. نکته قابل توجه اینکه تیم حریف موقعیتی هم روی دروازه ما نداشت و این‌ها در حالی اتفاق افتاد که تیم ما نسبت به فصل گذشته جوان شده و در همین دیدار هم بازیکنانی در ترکیب استقلال به زمین رفتند که زیر 20 سال داشتند.

وی افزود: من به این استقلال بسیار امیدوارم و دلم روشن است. استقلال ترکیبی از بازیکنان جوان باانگیزه و باتجربه‌های کاربلد است که با درایت و اندیشه‌‌های کادرفنی می‌توانند بهترین روزها را رقم بزنند. استقلال همواره استقلال است و پرچمش بالاست. درست است که تیم نسبت به فصل گذشته دچار تغییرات قابل توجهی شده اما هم من و هم هواداران عزیز ایمان دارند که استقلال می‌تواند خالق بهترین روزها و بهترین نتایج باشد. ما باید به تیم‌مان اطمینان و ایمان داشته باشیم.

سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به تغییرات صورت گرفته در این تیم اظهار کرد: درخواست من از هواداران‌مان این است که مروری روی لیست نفرات جداشده از تیم داشته باشند، امید ابراهیمی و امید نورافکن تصمیم گرفتند به باشگاه‌های دیگری بروند، تیام هم می‌خواهد راهی باشگاه دیگری شود که البته باید از ما رضایت‌نامه بگیرد، سرور جباروف هم در جایی دیگر به فوتبالش ادامه می‌دهد، سید مجید حسینی هم دنبال جدایی است، داریوش شجاعیان و محسن کریمی هم دچار مصدومیت شده‌‌اند. طبیعی است که با این همه تغییرات ناخواسته، تیم جدید برای هماهنگی نیاز به زمان داشته باشد. نقش و اهمیت هواداران عزیز استقلال هم به عنوان صاحبان و سرمایه‌های اصلی باشگاه، در حال حاضر مهم‌تر از هر زمان دیگری است. بدون تردید حمایت و انرژی مثبت هواداران می‌تواند بهترین اتفاق ممکن و بزرگترین کمک برای تیم باشد. همه تلاش کادر مدیریتی باشگاه فراهم آوردن مطلوب‌ترین شرایط برای تیم است. براساس لیست آقای شفر هم در حال مذاکره با چند بازیکن ایرانی و خارجی هستیم تا در اولین فرصت به تیم اضافه شوند.

فتحی در پایان گفت: اتحاد، همدلی و حمایت در کنار کار شبانه‌روزی و سخت می‌تواند استقلال را به روزهایی برساند که همه ما می‌خواهیم، روزهایی که باعث غرور و شادی هواداران عزیز گردد.

انتهای پیام/4044

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها