جایزه برای کشتن سگ پلیس


جایزه برای کشتن سگ پلیس

سرکرده‌های یک کارتل مواد مخدر در کلمبیا برای به دام انداختن باهوش‌ترین سگ موادیاب پلیس این کشور جایزه هفت هزار دلاری تعیین کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از گاردین،این سگ ماده شش ساله که سومبرا نام دارد (سومبرا در زبان اسپانیایی به معنی سایه است) و از نژاد ژرمن شپرد است، به تازگی دو هزار کیلوگرم کوکایین را کشف کرده بود.از دیگر کمک های این سگ موادیاب به پلیس می‌توان به کشف پنج تن کوکایین گروه اوسوگاس اشاره کرد که به مقصد اروپا در جعبه‌های حمل موز جاسازی شده بود. ضمن اینکه به لطف شامه بسیار حساس این حیوان باهوش، ماموران پلیس موفق به بازداشت 245 نفر به اتهام حمل مواد مخدر در دو فرودگاه بین‌المللی بسیار بزرگ کلمبیا شده‌اند.

پس از این کشف بود که کارتل موسوم به اوسوگاس اطلاعیه ای درباره کشتن یا به دام انداختن سومبرا منتشر کرد و برای عاملین جایزه ای هفت هزار دلاری اعلام کردند.پس از این مقام‌های پلیس کلمبیا ناچار شدند محل نگهداری حیوان را عوض کنند.

پلیس تصمیم گرفت محل خدمت سومبرا را از شهر ساحلی توربو در دریای کاراییب به پایتخت تغییر دهد. این سگ باهوش و بااستعداد از مدتی پیش در فرودگاه بین‌المللی ال‌دورادو در بوگوتا مشغول کار است تا از تهدید قاچاقچی‌ها در امان باشد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رائفی پور: مستاجرم