نقاشی های دیواری در شیراز انسجام خاصی ندارند


نقاشی های دیواری در شیراز انسجام خاصی ندارند

شیراز- عضو شورای شهر گفت: نقاشی های دیواری در شیراز از انسجام خاصی ندارند و با هویت ایران و شیراز سازگار نیستند.


به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم مقیمی با بیان اینکه یکی از دلایلی که کمتر به فضای سبز شیراز پرداخته می شود بحث کمبود آب است، افزود: با جلساتی که با اتاق بازرگانی ،استانداری و آب و فاضلاب داشته ایم و با بررسیهای صورت گرفته بیش از ۳۰۰ لیتر بر ثانیه آب زه کشی از شهر شیراز خارج می شود.

وی با بیان اینکه این طرح قدیمی و برای حدود ۲۰ سال پیش است تصریح کرد: اگر این زه کشی ادامه داشته باشد چون خاک رسی است قطعا با فرو نشست زمین روبرو خواهیم شد و شیراز به یک شهر سوخته تبدیل می شود.

عضو شورای شهر اظهار کرد: هوشمند سازی چاه ها یکی از بحث های مهم است که باید به آن پرداخته شود تا از طریق آن بدانیم چه میزان کاهش میزان مصرف آب را داشتیم.

مقیمی با بیان این نکته که تامین هزینه تصفیه خانه لوکان قصردشت در دستور کار است گفت: تمام تلاش ما این است که هزینه تامین شود تا باغداران قصردشت دچار مشکل نشوند .

وی افزود: آب هست اما باید مدیریت و سازماندهی شود، ما باید با استفاده از متخصصان جوان که دارای خلاقیت هستند استفاده کنیم و با ارائه راه حل آنها می توانیم کمتر به شهر آسیب وارد کنیم و در شهر نظم ایجاد شود .

عضو شورای شهر شیراز با طرح جامع ساماندهی تابلوهای شهری استقبال کرد و افزود: در انجام تبلیغات و تابلو های از متخصصان جوان خوش،فکر و خلاق بهره ببریم .

مقیمی با بیان این نکته که نقاشی های دیواری در شیراز از انسجام خاصی برخورددار نیستند و با هویت ایران و شیراز سازگار نمی باشد و به صورت یک تصویر سازی است، تصریح کرد: این بخش جوان های خلاق، خوش فکر و صاحب نظری دارد که می توانیم از آنها نیز استفاده کنیم.

وی افزود: ما باید به فکر مدیریت شهر به شیوه های مدرن باشیم و با داشتن افکار سنتی نمی توان شهر را مدیریت کنیم وجود جوان های خوش،فکر و خلاق برای کشور و اداره شهر نیاز است.

کد خبر 4360028

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس