100 راز عجیب و جالب درباره 10 هنرپیشه هالیوود که شگفت‌زده‌تان می‌کند


هنرپیشگان مشهور جهان هم مانند افراد عادی رازهای پنهانی در زندگی شان دارند که تا سالها مخفی میکنند و بالاخره یا از سر کنجکاوی طرفدارانشان یا به میل شخصی این اسرار را بازگو میکنند. در این مقاله بسیار جالب با ما همراه باشید تا با 100 راز عجیب و جالب درباره 10 هنرپیشه هالیوود که بسیار مشهور هستند و شما با فیلم هایشان خاطره های زیادی دارید آشنا...

هنرپیشگان مشهور جهان هم مانند افراد عادی رازهای پنهانی در زندگی شان دارند که تا سالها مخفی میکنند و بالاخره یا از سر کنجکاوی طرفدارانشان یا به میل شخصی این اسرار را بازگو میکنند. در این مقاله بسیار جالب با ما همراه باشید تا با ۱۰۰ راز عجیب و جالب درباره ۱۰ هنرپیشه هالیوود که بسیار مشهور هستند و شما با فیلم هایشان خاطره های زیادی دارید آشنا شوید.

۱. جولیا رابرتز

100 راز عجیب و جالب درباره 10 هنرپیشه هالیوود که شگفت‌زده‌تان می‌کند

جولیا رابرتز هنرپیشه هالیوود که قبلا در صنعت مد هم فعالیت بسیار زیادی داشته است از آن هنرپیشه هایی است که نقش و کاراکترش برای همیشه در ذهن مخاطب باقی می ماند. او به خاطر بازی در فیلم کمدی عاشقانه زن زیبا در سال ۱۹۹۰ لقب ستاره هالیوود را از آن خود ساخت.

۱. این هنرپیشه هالیوود دارای رگه‌های انگلیسی، آلمانی، سوئدی، ایرلندی، اسکاتلندی، و ولزی است.

۲. در نوامبر ۲۰۰۴ اسکلت ۹۰۰۰ ساله‌ی یک زن در بلغارستان کشف شد. باستان‌شناسان به خاطر دندان‌های بی‌نقصی که داشت، آن را جولیا رابرتز نامیدند.

۳. در کودکی عادت داشت ناخن های پایش را به جای کوتاه کردن با جویدن بکند. سال ۲۰۰۲ به Movieline گفت: من خیلی انعطاف‌پذیر بودم.

۴. در ۱۹۸۷، همراه لیام نیسن در Satisfaction بازی کرد. اگرچه این فیلم چندان موفق نبود، این دو عاشق یکدیگر شدند و با یکدیگر زندگی کردند. در آن زمان جولیا ۱۹ ساله و لیام ۳۵ ساله بود. یک سال بعد این دو از یکدیگر جدا شدند.

۵. روزی که قرار بود با کیفر ساترلند ازدواج کند، رابرتز که چند روز قبل پشیمان شده بود، همراه با جیسون پاتریک، بازیگر و دوست سابق ساترلند به دوبلین پرواز کرد. این دو رابطه‌ی خود را آغاز کردند اما در ۱۹۹۲ از هم جدا شدند.

مطلب مرتبط: ۵۰ راز جالب درباره جاستین بیبر که عاشق پاستیل‌های ترش است

۶. قبل از آن که در صحنه فیلمبرداری ظاهر شود، برای گریم شدن به پشت می‌خوابد. او می‌گوید این کار ظاهری آرام به چهره‌اش می دهد.

۷. این هنرپیشه هالیوود در ۳۷ سالگی و در ۲۸ نوامبر ۲۰۰۴ صاحب یک دوقلو شد، پسری به نام فینیوس مودر و دختری به نام هیزل مودر. پدر این بچه‌ها همسر دوم او، دنیل مودر است.

۸. پس از آن که جرج کلونی و براد پیت فهمیدند جولیا قرار است در فیلم یازده یار اوشن (۲۰۰۱) به آن‌ها بپیوندد، برای او یک کارت فرستادند که روی آن نوشته بود: شنیده‌ایم برای هر فیلم ۲۰ دلار می‌گیری. این کارت در واقع یک اسکناس ۲۰ دلاری بود. کار آن‌ها بامزه بود چون طبق گزارش‌ها جولیا برای هر فیلمی ۲۰ میلیون دلار کسب می‌کند.

۹. او اهنگی با عنوان Julia دارد که درباره‌ی او نوشته شده است. شانتال کرویازوک خواننده و ترانه‌سرای کانادایی، پس از دیدن او در یکی از رستوران‌های لس‌آنجلس این آهنگ را برای او نوشت.

۱۰. این هنرپیشه هالیوود عاشق خوردن خوراکی‌های سالم است و سبزیجات ارگانیک موردنیازش را از مغازه‌های نزدیک آپارتمانش در نیویورک خریداری می‌کند.

مطلب مرتبط: تیلور سوئیفت: ۵۰ راز درباره تیلور سوئیفت که نمی‌ دانستید

۲. تام کروز

100 راز عجیب و جالب درباره 10 هنرپیشه هالیوود که شگفت‌زده‌تان می‌کند

تام کروز هنرپیشه محبوب هالیوودی در یک خانواده کاتولیک و بسیار مذهبی زندگی و رشد کرده است و آنطور که خودش بیان می کند قصد داشته تا یک کشیش خوب شود اما جاذبه و فریبندگی هالیوود این رویا را از او دور می کند و به سینما روی می آورد.

۱. تام ریشه‌های آلمانی، ایرلندی، و انگلیسی دارد.

۲. این هنرپیشه هالیوود در یک خانواده کاتولیک مذهبی بزرگ شد و در ابتدا قصد داشت کشیش شود. در ۱۴ سالگی، حتی در یک سمینار فرانسیسکویی در سینسیناتی شرکت کرد، اما فریبندگی هالیوود خیلی قوی‌تر بود.

۳. شاید از شنیدنش تعجب کنید اما تام کروز در طول سال‌های دبیرستان کشتی‌گیر بوده است.

۴. زمانی که برای کسب موفقیت در بازیگری تلاش می‌کرد، به عنوان پیشخدمت و باربر کار می‌کرد و میزهای رستوران را تمیز می‌کرد. بعدها در خانه تئاتر Neighborhood تحصیل کرد.

۵. تام در ۱۹۹۴گواهینامه‌ی خلبانی‌اش را گرفت.

مطلب مرتبط:۳۸ حقیقت جالب درباره این خواننده جنجالی را بدانید

۶. زمانی که با نیکول کیپمن ازدواج کرده بود، تصور می شد تام کروز همجنس‌گرا باشد و فقط برای حفظ وجهه‌ی عمومی خود با او ازدواج کرده است. این شایعات به لطف هنرپیشه‌ی همجنس‌گرای فیلم‌های پورن، چد اسلیتر، ساخته شد که ادعا کرد با تام کروز رابطه‌ داشته است. با این حال، ثابت شد این شایعات دروغ بیش نبوده است.

۷. در ۲۰۰۶، Premiere تام کروز را قدرتمندترین هنرپیشه‌ی هالیوود نامید زیرا در فهرست قدرت این مجله رتبه ی ۱۳ را به خود اختصاص داده بود که در میان هنرپیشه ها بالاترین بود. در همان سال فوربس او را در میان قدرتمندترین چهره‌های مشهور دنیا قرار داد.

۸. این هنرپیشه هالیوود در سال ۲۰۰۸ با بازی در نقش یک تهیه‌کننده‌ی بددهن در فیلم کمدی تندر استوایی، تصویر کلیشه‌ای خود را به زیرکی تغییر داد.

۹. قبل از آن که رابرت داونی جونیور به عنوان تونی استارک به ایفای نقش بپردازد، کروز را برای بازی در مرد آهنی انتخاب کرده بودند.

۱۰. دارایی خالص این هنرپیشه هالیوود ۳۵۰ میلیون دلار است.

مطلب مرتبط: ۴۹ راز جالب درباره رونالدو که از سیگار، الکل و خالکوبی بیزار است

۳. اسکارلت جوهانسون

100 راز عجیب و جالب درباره 10 هنرپیشه هالیوود که شگفت‌زده‌تان می‌کند

اسکارلت جوهانسون بازیگر زیبای هالیوودی که خواننده و مدل تبلیغاتی نیز هست تباری دانمارکی – لهستانی دارد. برخی از کارگردان ها بعضی نقش ها را به او نداده اند و اعلام کرده اند برای فلان نقش زیادی از حد زیبا بوده است! اسکارلت از ۱۵ سالگی سیگار میکشد و به نظر میرسد نتواند این اعتیاد را ترک کند.

۱. اسکارلت نیم لهستانی و نیم دانمارکی است. پدرش کارستن جوهانسون در دانمارک به دنیا آمده است. مادرش ملانی جوهانسون نیز از خانواده‌ای لهستانی‌تبار اهل برانکس است.

۲. این هنرپیشه هالیوود از ۱۵ سالگی سیگار می‌کشد و به نظر می‌رسد نمی‌تواند عادتش را ترک کند.

۳. لقب رسانه‌ای او اسکارجو است که از آن متنفر است! او در مصاحبه‌ای گفت این لقب افتضاح است!

۴. پس از بازی با بیل موری در گمشده در ترجمه عهد بست با هیچ فرد جوان‌تر از ۳۰ سالی وارد رابطه نشود. برای اثبات این امر، با بنیچیو دل تورو وارد رابطه شد که ۱۷ سال از او بزرگ‌تر بود.

۵. یک بار به قدری حواسش پرت شکاف سینه‌اش در تبلیغات روی یک بیلبورد برای فیلم جزیره شده بود که نزدیک بود تصادف کند.

مطلب مرتبط: ۴۴ نکته درباره سوفیا ورگارا که تمام زیباییش طبیعی است

۶. در سال ۲۰۰۶ اسکارلت در کنار کایرا نایتلی و تام فورد به صورت برهنه روی جلد Vanity Fair ظاهر شد. این عکس روی جلد به خاطر فتوشاپ سنگین اندام این افراد جنجال به پا کرد. جالب است بدانید الگوی باسن‌های برهنه اسکارلت و کایرا روی ۱۰۰ کلوچه استفاده شد که مهمانان این مجله در جشن سالانه‌ی اسکار آن‌ها را گاز زدند.

۷. این هنرپیشه هالیوود روابط عاشقانه‌ای با جرد لتو، جاش هارتنت، و رایان رینولدز داشته است که در سال ۲۰۰۸ با رینولدز ازدواج کرد. این ازدواج دو سال بعد به طلاق منجر شد.

۸. طی فیلمبرداری امتیاز نهایی، آلن جذابیت جنسی او را طاقت‌فرسا توصیف کرد و گفت: بذله‌گویی در کنار زن جوان و زیبای که جاذبه‌ی جنسی طاقت‌فرسایی دارد و از شما بذله‌گوتر است، کار سختی است.

۹. در سال ۲۰۰۶ از سوی FHM جذاب‌ترین زن زنده‌ و در سال ۲۰۰۷ از سوی Playboy به عنوان جذاب‌ترین سلبریتی سال انتخاب شد.

۱۰. در سپتامبر ۲۰۱۱، پس از هک شدن تلفن همراهش، عکس‌های برهنه‌ی او به سرقت رفت.اسکارلت این عکس‌ها را برای همسرش رایان رینولدز گرفته بود. سارق پس از دستگیری مجبور شد ۶۶۰۰۰ دلار به جوهانسون بپردازد.

مطلب مرتبط: ۵۰ راز جالب درباره مایلی سایرس فاش شد

۴. سیلوستر استالونه

100 راز عجیب و جالب درباره 10 هنرپیشه هالیوود که شگفت‌زده‌تان می‌کند

سیلوستر استالونه بازیگر، کارگردان و نویسندهٔ آمریکایی و برنده جایزه گلدن گلوب است. وی را عمدتاً به‌خاطر نقش‌های اکشنش در فیلم‌های هالیوودی می‌شناسند. دو نقش به‌یادماندنی استالونه، یعنی رَمبو و راکی مهم‌ترین نقش‌های او هستند که در به شهرت رساندنش بسیار تأثیر گذار بوده‌اند.

۱. سیلوستر به خاطر نگاه غضب‌آلود و طرز حرف زدن نامشخص معروف است ـ این حالت نتیجه‌ی مشکلاتی است که مادرش هنگام تولد او مواجه بود، ماما باید از دو جفت انبر جراحی استفاده می‌کرد که تصادفا یکی از اعصاب صورت نوزاد را قطع کرده و منجر به فلج شدن قسمت پایین سمت چپ صورت او، از جمله بخش‌هایی از لب‌، زبان، و چانه‌اش شد.

۲. او درباره‌ی شخصیت‌اش می‌گوید: من به معنای عامه خوش‌قیافه نیستم. چشمان افتاده، دهان خمیده، دندان‌های کج و کوله، صدایی که مثل یک حمل‌کننده‌ی تابوت مافیایی است ولی یک جورهایی همه‌ی اینا باعث جذابیتم شده است.

۳. در سال ۱۹۶۹ و در حین کار کردن در شغل‌های مختلف دائما تست بازیگری می داد. حتی به بازی در یک فیلم پورن ملایم به نام The Party at Kitty and Stud’s نیز متوسل شد که دستمزدش ۲۰۰ دلار بود.

۴. او گفته بود از سر ناامیدی و پس از هفته‌ها بی‌خانمان بودن بازی در این فیلم را قبول کرده بود. طبق گفته‌ی خودش قبل از دیدن آگهی بازی این فیلم، تقریبا سه هفته را در ترمینال اتوبوس Port Authority در نیویورک خوابیده بود. سیلوستر گفت: یا باید در این فیلم بازی می‌کردم یا جیب کسی را می‌زدم، زیرا به آخر خط رسیده بودم.

۵. گفته می‌شود این هنرپیشه هالیوود شاهد مبارزه‌ی محمدعلی و چاک وپنر در ۲۴ مارس ۱۹۷۵ بود و با الهام از آن فیلمنامه‌ی راکی را نوشت. کامل کردن فیلمنامه برای او تنها سه روز طول کشید. او چندین بار سعی کرد فیلمنامه را به استودیوها بفروشد اما بعد از کاهش بودجه قابل توجه آن را نهایی کرد، زیرا از فروش آن سر باز می‌زد مگر آن که نقش اصلی را خودش بازی کند.

مطلب مرتبط: ۵۰ حقیقت جالب درباره‌ ویتنی هوستون پرافتخارترین خواننده زن جهان

۶. قبل از راکی، سیلوستر استالونه آنقدر ناامید بود که سگش را به قیمت ۵۰ دلار فروخت. اما تنها طی چند هفته، با پولی که از فروش فیلمنامه‌ی راکی به دست آورده بود و با پرداخت ۳۰۰۰ دلار سگش را پس گرفت. استالونه گفت : من سگ بول‌ماستیف خودم را به یک آدم کوچولو فروختم. نمی‌شود از کلمه‌ی کوتوله استفاده کرد! اما آدم کوتاه قدی بود. در فروشگاه سگم را به تابلویی بستم که روی آن نوشته بود ۱۰۰ دلار. از یک یارویی که جیمی کوچولو نام داشت ۵۰ دلار گرفتم. وقتی فیلمنامه‌ی راکی را فروختم، به دیدن جیمی کوچولو رفتم و التماس کردم سگم را به من برگرداند.

۷. در نمایش فیلم The Expendables بود که سیلوستر اولین خالکوبی خود را نشان داد ـ طرحی از چهره‌ی فلاوین، و سه گل رز که نمادی از دخترانش است.

۸. این هنرپیشه هالیوود در زمینه‌ی نقاشی روغن استعداد دارد و بیش از ۵۰ سال است که نقاشی می‌کشد. او لئوناردو داوینچی را قهرمان شخصی خود می‌داند. اولین نمایشگاه او در سال ۲۰۱۱ در سوئیس برگزار شد. گفته می‌شود کارهای او فروشی مانند راکی به همراه می‌اورند و تنها دو اثر او تقریبا ۱۰۰ هزار دلار به فروش رسید.

۹. از دهه‌ی ۱۹۸۰ سیلوستر بوکس را ترویج می‌کند و شرکتش به نام Tiger Eye Productions با شان اوگاردی و آرون پرایر، دو بوکسور قهرمان جهان قرارداد بسته است.

۱۰. در ۱۳ جولای ۲۰۱۲ جسد سیج استالون، پسر اول سیلوستر، در خانه‌اش در محله‌ی استودیوسیتی لس‌انجلس پیدا شد. دفتر پزشکی قانونی لس‌انجلس علت مرگ او را حمله‌ی قلبی اعلام کرد که به علت بیماری تصلب شرائین عروق کرونر رخ داده بود.

مطلب مرتبط: بیانسه: ۵۰ راز درباره بیانسه که نمی‌دانستید

۵. شارلیز ترون

100 راز عجیب و جالب درباره 10 هنرپیشه هالیوود که شگفت‌زده‌تان می‌کند

شارلیز ترون که سالها در نقش یک خانم دلبر و زیبا در فیلم ها ظاهر می‌شد با تغییر کلیشه کاری خود در قالب یک روان‌پریش ، قاتل سریالی و آدمکش حرفه ای توانست نظر دنیا را به خودش جلب کند و حتی برنده جایزه اسکار شود. زندگی پر فراز و نشیب او از آفریقا که محل تولدش است تا امریکا اسرار بسیار زیادی دارد.

۱. شارلیز ترکیبی از نژادهای فرانسوی و آلمانی است.

۲. این هنرپیشه هالیوود در مصاحبه‌ای گفت بز خانگی‌اش به نام باک مثل بهترین دوستش بود.

۳. شارلیز دوران کودکی سختی داشته است. سال ۱۹۹۱ وقتی پدر الکلی و آزارگر شارلیز به او و مادرش حمله کرد، مادر شارلیز او را به ضرب گلوله به قتل رساند. این حادثه دفاع از خود قلمداد شد و مادرش تبرئه گشت.

۴. پس از دریافت پیشنهاد در یک شوی مدلینگ به نیویورک رفت. شارلیز تصمیم گرفت بیش‌تر بماند و با ثبت نام در مدرسه‌ی باله‌ی Joffrey رقص باله را ادامه دهد. متاسفانه با آسیب دیدن زانویش خیلی زود روزهای رقصیدن او به پایان رسید.

۵. سال ۱۹۹۵ شارلیز برای فیلم Showgirls تست بازیگری داد که درباره‌ی فراز و فرود یک استریپر (رقاص برهنه) لاس وگاس بود (و در نهایت نقش آن را الیزابت بارکلی بازی کرد). پس از آن که فیلم در گیشه شکست خورد، شارلیز گفت قبول نشدنش در تست در واقع یک موهبت بوده است.

مطلب مرتبط: مگان مارکل: ۳۰ حقیقت جالب از هنرپیشه‌ای که همسر شاهزاده هری شد

۶. یکی از تبلیغ‌های ضد آزار جنسی که او در سال ۱۹۹۹ در آن ظاهر شد (و در آن آمار مخوفی از آزار جنسی را در این کشور بیان می‌کند) از سوی کمیته‌ی استاندارد تبلیغات ممنوع شد زیرا به گفته‌ی آن‌ها این آگهی به صورت ضمنی تمام مردان آفریقای جنوبی را متجاوز نشان می‌دهد.

۷. در حین فیلمبرداری Trapped در سال ۲۰۰۱ و بازی کنار کوین بیکن،‌ عاشق همسر روی پرده‌اش، ‌یعنی استورات تاون‌سند شد.

۸. این هنرپیشه هالیوود تصادفا توسط ویل اسمیت مشت خورده است. این دو در فیلم The Legend of Bagger Vance همبازی بودند و اسمیت در حال نشان دادن مهارت‌های بوکسی بود که برای ایفای نفش محمدعلی کلی یاد گرفته بود. در همین حین تصادفا به صورت شارلیزمشت کوبید.

۹. این هنرپیشه هالیوود دومین هنرپیشه‌ی زنی است که پس از برهنه ظاهر شدن در مجله‌ی Playboy برنده‌ی اسکار شد (دیگری کیم بسینجر است).

۱۰. شارلیز ترون در سپتامبر ۲۰۰۵ در تالار مشاهیر هالیوود یک ستاره دریافت کرد.

مطلب مرتبط: کیت هرینگتون:۵۰ راز جالب درباره جان اسنو بازی تاج و تخت را بدانید

۶. آرنولد شوارتزنگر

100 راز عجیب و جالب درباره 10 هنرپیشه هالیوود که شگفت‌زده‌تان می‌کند

آرنولد شوارتزنگر مدل، تهیه‌کننده، کارگردان، تاجر، سرمایه‌گذار، نویسنده، نیکوکار، سیاستمدار، بازیگر و بدن‌ساز و برنده جایزهگلدن گلوب بازیگری است.

۱. آرنولد آلویس شوارتزنگر در ۳۰ جولای ۱۹۴۷ در روستای تال اتریش به دنیا آمد. او فرزند گوستاو شوارتزنگر و اورلیا است که هردو کلانترهای پلیس محلی بودند. پدرش اعتقاد داشت آرنولد پسر واقعی او نیست و مینهارد، پسر بزرگ‌ترش را به او ترجیح می‌داد.

۲. والدینش می‌ترسیدند او به همجنس‌گرایی روی بیاورد چرا که دیوارهای اتاقش را با پوسترهایی از بدنسازان روغن زده پوشانده بود.

۳. سال ۱۹۶۶ در رقابت Mr. Universe شرکت کرد، چرا که آن را بلیط رفتن به آمریکا می‌دانست. از آن‌جایی که آرنولد تفکیک عضلات نداشت، چستر یورتون او را شکست داشت.

۴. سال ۱۹۶۸ به آمریکا رفت و آرزوی ۱۰ سالگی‌اش را تحقق بخشید. او در Gold’s Gym و تحت نظر جو وایدر تعلیم دید. سال ۱۹۷۰ و در سن ۲۳ سالگی برای اولین بار در نیویورک برنده‌ی مسترالمپیا شد. او هفت بار دیگر نیز برنده‌ی این عنوان شد.

۵. بسیاری از بدلکاری‌های فیلم‌هایش را خودش اجرا کرده است زیرا پیدا کردن فردی با اندام او دشوار بوده است. در نهایت بیلی لوکاس، جوئل کرامر و پیتر کنت تبدیل به بدل‌ها و دوستان صمیمی‌اش شدند.

مطلب مرتبط: ۳۹ حقیقت جالب درباره ملانیا ترامپ از تولد تا خرابکاری به عنوان بانوی اول آمریکا

۶. آرنولد در ۲۶ آوریل ۱۹۸۶ با ماریا شریور ازدواج کرد که یک روزنامه‌نویس و خواهرزاده‌ی جان اف کندی است. آن‌ها چهار فرزند به نام کاترین، کریستینا، پاتریک و کریستوفر دارند.

۷. این هنرپیشه هالیوود در ۱۹۸۷،‌در تالار مشاهیر هالیوود یک ستاره دریافت کرد.

۸. پس از رونالد ریگان او دومین بازیگری است که به عنوان فرماندار کالیفرنیا انتخاب شد. با انتخاب شدن به عنوان فرماندار کالیفرنیا از دریافت دستمزد فرمانداری خودداری کرد و با هزینه‌ی خودش با جت شخصی سفر می‌کرد.

۹. در سال ۲۰۱۱ فاش شد که آرنولد بیش از ۱۴ سال با خدمتکارش میلدرد پاتریشیا بنا،‌رابطه داشته است. در همان سال ماریا شریور از او طلاق گرفت و آرنولد برای او خانه‌ی جدیدی نزدیک خانه‌ی خود خرید تا با فرزندانش در تماس باشد.

۱۰. دارایی خالص این هنرپیشه هالیوود بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون دلار برآورد شده است. طبق اظهارنامه مالیاتی که در سال ۲۰۰۶ ارائه کرد حتی حدود ۸۰۰ میلیون دلار نیز برآورد می‌شود. او درآمد حاصل از بدنسازی و بازیگری را در طول سال‌ها در سهام، اوراق بهادار، و املاک سرمایه‌گذاری کرده است.

مطلب مرتبط: ۵۰ راز جالب درباره لیدی گاگا که هیولای شهرت شد

۷.اما استون

100 راز عجیب و جالب درباره 10 هنرپیشه هالیوود که شگفت‌زده‌تان می‌کند

اما استون بازیگر و مدل محبوب انگلیسی تبار متولد آمریکا است. او که علاقه خاصی به بازی در نقش های کمدی دارد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را برای فیلم لالا لندگرفت.

۱. اما به خاطر صدای جذاب و گرفته‌اش معروف است و این نتیجه‌ی قولنج نوزادی است. وقتی نوزادی به صورت مداوم و بدون دلیل خاصی گریه کند به آن قولنج نوزادی می‌گویند. اغلب اوقات، این نوزادان هر روز در زمان مشخصی گریه می‌کنند. او می‌گوید:‌ هر روز با صدای وحشتناکی جیغ می‌زدم و گرهک‌هایی توی گلوم شکل گرفت. به همین خاطر روی تارهای صوتیم پینه دارم که باعث می‌شه همیشه صدامو از دست بدم و سر صحنه بارها و بارها جیغ بزنم، واقعا گوشخراشه .. ولی آره، از بچگی اینجوری بودم!

۲. علیرغم بازی در فیلم دبیرستانی بسیار محبوب Easy A، می‌گوید تجربه‌ی دبیرستان برای او بیگانه است. او از ۱۲ سالگی به بعد در خانه درس خواند و وقتی ۱۵ ساله بود مادرش را قانع کرد به لس‌آنجلس نقل مکان کنند.

۳. وقتی این هنرپیشه هالیوود به لس‌انجلس رفت، شغل پاره‌وقتی در یک شیرینی‌پزی پیدا کرد که مختص خوراک سگ‌ها بود. با این حال چندین مشتری شکایت کردند که کلوچه‌های آن‌ها غیرقابل خوردن هستند و سگ‌هایشان دوست ندارند.

۴. در ۲۰۰۸، اما با تدی گایگر، همبازیش در فیلم The Rocker رابطه‌ی عاشقانه برقرار کرد.

۵. او دوست صمیمی تیلور سویفت است و می‌گوید: ما در مراسم جوایز هالیوود جوان برای مجله‌ی زندگی هالیوودی با هم آشنا شدیم. سه سال پیش اون جا همدیگرو دیدیم و بعد آهنگ‌هاش رو گوش کردم و برایش ایمیل فرستادم که قسم می‌خورم از موسیقی تو خوشم می‌آد. بعد از اون با هم صحبت کردیم و صمیمی شدیم.

مطلب مرتبط: ۵۰ راز جالب درباره کیم کارداشیان که نمی‌دانستید

۶. اما استون زبان اشاره بلد است زیرا یک معلم ناشنوا داشته است. اما می‌گوید: زبان خارق‌العاده‌ایه، به ویژه به عنوان یک بازیگر، باید بتونی با زبان بدن و حالات چهره و بدون حرف زدن بعضی چیزهارو منتقل کنی.

۷. این هنرپیشه هالیوود با اندرو گارفیلد، همبازیش در مرد عنکبوتی و شریک فعلی‌اش، در روستای گرینویچ در منهتن زندگی می‌کند. این زوج از سال ۲۰۱۱ با یکدیگر زندگی می‌کنند.

۸. این بازیگر از آسم رنج می‌برد. تا زمانی که صحنه‌ی رابطه‌ی جنسی فیلم Easy A را بازی ‌کرد، نمی‌دانست مشکل تنفسی دارد. او می‌گوید: در طول صحنه‌ای که باید ساعت‌ها در تخت بالا و پایین می‌پریدم و جیغ می‌زدم، یک حمله‌ی آسم خفیف داشتم، بدون آن که از قبل بدانم آسم دارم! خیلی تحقیرآمیز بود، چون تازه روز دوم فیلمبرداری بود!

۹. اما استون چندین فوبیا (ترس) دارد. اولی ترس از بلند شدن روی سر یک نفر دیگر است که به فیلم عشق دیوانه‌وار احمقانه مربوط است، و دیگری ترس از کشیده شدن خونش به داخل سرنگ است.

۱۰. اما استون در فهرست ۹۹ خواستنی‌ترین زن جهان که توسط Ask Men تهیه شد در سال ۲۰۱۲، در رتبه‌ی ۶ام قرار گرفت.

مطلب مرتبط: جسیکا آلبا :۵۰ راز جالب درباره زندگی شخصی و هنری جسیکا آلبا

۸. رایان گاسلینگ

100 راز عجیب و جالب درباره 10 هنرپیشه هالیوود که شگفت‌زده‌تان می‌کند

رایان گاسلینگ در شهر لندن در حومه انتاریو متولد شد. پدرش توماس گاسلینگ یک فروشنده ماشین کاغذسازی و مادرش یک منشی بود. مادرش در سال ۲۰۱۱ توانست معلم دبیرستان شود. به دلیل شغل پدر رایان آن‌ها در شهرهای مختلفی زندگی می‌کردند. پدر و مادرش از مسیحیان مورون بودند و رایان گفته است که مذهب در تمام جنبه‌های زندگی آن‌ها مؤثر بوده‌است.

۱. مجله ماکسیم که یک مجله بین‌المللی مخصوص مردان است و خوانندگان بسیاری در سراسر جهان دارد فهرست ۲۵جذابترین مرد دنیا را منتشر کرد و رایان گاسلینگ در رتبه ۵ این فهرست قرار دارد.

۲. این هنرپیشه هالیوود در سپتامبر ۲۰۱۱ با اوا مندس نامزد شد، این دو سر صحنه فیلم “جایی آنسوی کاج ها” (The Place Beyond the Pines) ملاقات کردند. اوا مندس یک بازیگر، مدل و خواننده کوبایی – آمریکایی است . دختر این زوج در سپتامبر ۲۰۱۴ متولد شد .

۳. اولین فیلم مهم رایان تایتان ها را به خاطر داشته باش بوده است که در کنار دنزل واشنگتن نقش مکمل را ایفا می‌کرد. پس‌ازآن در فیلم مؤمن نقش یک یهودی نئونازی را ایفا کرد. این فیلم در فستیوال فیلم ساندنس جایزه هیئت‌داوران را دریافت کرد.

۴. رایان گاسلینگ رویایی‌ترین مرد صنعت سینما، آن‌قدر خوش‌تیپ بوده که جایگاه هشتم فهرست خوش تیپ ترین مردان جهان را به خود اختصاص داده است.

۵. رایان همانطور که در فیلم هایش همیشه یک قهرمان است در زندگی واقعی هم قهرمان‌بازی می‌کند! یک روز که در یکی از خیابان‌های نیویورک راه می رفت یک خانمی را دید که به خاطر بی دقتی داشت زیر ماشین می رفت. تنها کسی که به نجات آن خانم رفت و او را از زیر ماشین بیرون کشید رایان قهرمان بود!

مطلب مرتبط: ۵۰ راز جالب درباره آن هاتاوی شاهزاده‌ی دست و پا چلفتی

۶. در یکی از گفت و گوهایش گفته بود که همیشه دلش می خواسته آدم سرگرم کننده ای باشد. همین باعث می‌شود به سوی بازیگری سوق پیدا کند. آنقدر که در دوازده سالگی آزمونی برای شرکت در یکی از برنامه های تلویزیونی دیزنی بدهد و اتفاقا در آزمون هم قبول شود. تمام نوجوانی اش به حضور جلوی دوربین برنامه های سرگرم کننده می گذرد.و نوزده ساله که میشود تصمیم می‌گیرد بازیگری را جدی تر دنبال کند.

۷. او از بافتن لباس خوشش می‌آید و اگر بخواهد یک روز خوب را توصیف کند این است که یک گوشه بنشیند و بافتنی ببافد!

۸. ولنتاین غم انگیز رایان گاسلینگ را در نقش مرد عاشق پیشه هالیوود تثبیت کرد. او در ولنتاین غم انگیز عاشق غم زده ای بود که همه ی تلاشش را کرد تا یک ازدواج رو به اتمام را نجات دهد. اما از آنجایی که ظاهرا در همه جهان هیچ راه نجاتی برای ازدواج های روبه پایان وجود ندارد، کاری از دستش بر نمی‌آید. گاسلینگ برای بازی در این فیلم شانزده بار نامزد دریافت جایزه، از جمله گلدن گلوب، شد.

۹. زمانی که مدرسه می‌رفت آن‌قدر تحت تأثیر فیلم‌های رامبو قرار گرفته بود که یک‌بار تعدادی کارد غذاخوری را از خانه به مدرسه برده بود و به سمت همکلاسی‌ها پرتاب می‌کرد. او تصور می‌کرد که بخشی از فیلم است و باید این کار را انجام دهد. اما نتیجه این کار خطرناک این بود که مادرش به او گفت دیگر اجازه ندارد فیلم‌های رامبو را تماشا کند. اما او گوش نکرد و به دیدن فیلم‌ها ادامه داد.

۱۰. رایان گاسلینگ بخاطر بازی در فیلم لالا لند برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در رشته فیلم کمدی-موزیکال در مراسم گلدن گلوب سال ۲۰۱۷ شده است.

مطلب مرتبط:۵۰ راز درباره زندگی عجیب و پرحاشیه مدونا

۹. ناتالی پورتمن

100 راز عجیب و جالب درباره 10 هنرپیشه هالیوود که شگفت‌زده‌تان می‌کند

ناتالی پورتمن بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی-اسرائیلی هالیوود است که با ضریب هوشی ۱۴۰ یک نابغه زیبا به شمار می‌رود. او در دانشگاه هاروارد درس خوانده و اسرار جالبی در زندگی شخصی و حرفه ای خود دارد.

۱. شهروند ایالات متحده آمریکا و اسرائیل است. پدربزرگ و مادربزرگش بیش‌تر اعضای خانواده‌ی خود را در هولوکاست از دست دادند، از جمله اجدادش را که در کمپ کار اجباری آشویتز در لهستان کشته شدند.

۲. ناتالی از ۸ سالگی گیاهخوار بوده است.

۳. این هنرپیشه هالیوود در سن ۹ سالگی در یک پیتزافروشی و توسط یکی از جویندگان زیبایی Revlon کشف شد. او پیشنهاد مدل شدن را رد کرد تا روی هنرپیشگی تمرکز کند.

۴. والدین ناتالی پورتمن دستورالعمل‌های سختگیرانه‌ای برای تمام صحنه‌های مربوط به سیگار کشیدن در فیلم حرفه‌ای داشتند. بزرگ‌ترین نگرانی آن‌ها درباره‌ی این فیلم خشونت نبود، بلکه بیش‌تر نگران خصوصیت سیگاری بودن ماتیلدا بودند. والدین او یک قرارداد سختگیرانه با کارگردان لوک بسون بستند که تنها ۵ صحنه‌ی سیگار کشیدن در فیلم باشد و ناتالی در آن‌ها نه به سیگار پک بزند و نه دود آن را بیرون بدهد، و شخصیت او باید در انتهای فیلم این عادت بد را ترک کند.

۵. پورتمن در سال ۲۰۰۳ با افتخار و با مدرک لیسانس روانشناسی از دانشگاه هاروارد فارغ‌التحصیل شد. زمانی ناتالی گفت: من به دانشگاه می‌روم. اهمیتی نمی‌دهم اگر حرفه‌ام را نابود کند. ترجیح می‌دهم باهوش باشم تا یک ستاره سینما.

مطلب مرتبط:۱۰ راز جالب درباره سیدنی شاپیرو همسر دارا خسروشاهی

۶. ناتالی با بهره‌ی هوشی ۱۴۰ تقریبا یک نابغه است.

۷. او چندزبانه است ـ می‌تواند به زبان‌های عبری، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی و اسپانیایی صحبت کند.

۸. سال ۲۰۰۴ پورتمن در فیلم نزدیک‌تر، صحنه‌ای را به صورت کاملا عریان بازی کرد اما در نهایت او کارگردان (مایک نیکلاس) تصمیم گرفتند از آن استفاده نکنند. چرا که صحنه‌ی موردنظر بدون آن هم اثرگذار بود.

۹. در دسامبر ۲۰۱۰، پورتمن نامزدی خود را اعلام و بارداری‌اش را تایید کرد. ناتالی پورتمن در ژوئن ۲۰۱۱ پسرش آلف پورتمن میلِپاید را به دنیا آورد.

۱۰. در ۲۰۱۰، پورتمن در فیلم روانشناسانه‌ی قوی سیاه بازی کرد. اجرای او با تحسین گسترده‌ی منتقدان روبه‌رو شد و اولین جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر زن، دومین جایزه‌ی گلدن گلوب، جایزه‌ی انجمن بازیگران، جایزه‌ی بفتا و جایزه‌ی منتقدان را در ۲۰۱۱ به دست آورد.

مطلب مرتبط:۵۰ چیز خیلی جالب که احتمالا درباره اما واتسون نمی دانستید

۱۰. آنجلینا جولی

100 راز عجیب و جالب درباره 10 هنرپیشه هالیوود که شگفت‌زده‌تان می‌کند

آنجلینا جولی فراتر از یک چهره زیبا است. او یک هنرپیشه موفق و برنده جوایز مختلف ، یک مادر، بشردوست و نیکوکار است و اینها تنها بخش اندکی از دستاوردهای او است

۱. اصل و نسب آنجلینا ترکیبی از پنج تبار غیرآمریکایی و یک تبار آمریکایی است که به بومیان شمال آمریکا، ایروکواها برمی‌گردد. او از تبار‌های فرانسوی، آلمانی، اسلواکیایی، هلندی و کانادایی است.

۲. مادر آنجلینا در تلاش برای جلوگیری از شرکت کردن دخترش در پارتی‌های خارج از خانه و گرایش به مواد، در ۱۴ سالگی به او اجازه داد با دوست پسرش در اتاق خوابش زندگی کند و خود در اتاق کناری بخوابد. پس از دو سال با دوست پسرش قطع رابطه کرد و به مدرسه‌ی بازیگری بازگشت.

۳. آنجلینا بین تیغه‌های شانه‌اش یک خالکوبی دارد که می‌گوید ”حقوقت را بدان“. این عبارت خالکوبی شده، عنوان یکی از ترانه‌های گروه محبوبش، کلش، است.آنجلینا گفته است خالکوبی روی شانه‌ی چپش توسط یک هنرمند تایلندی و با استفاده از چکش و ” یک سوزن ۴۵ سانتی‌متری” انجام شده است.

۴. در اوایل دهه‌ی ۱۹۹۰، آنجلینا به افسردگی مبتلا شد و شروع به خودزنی کرد. او در سال ۲۰۰۴ به مجله‌ی الور گفت: ” قبلا وقتی نمی‌توانستم پیوندی با انسان دیگری حس کنم، این مشکل را داشتم.“

۵.آنجلینا جولی یکی از پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود است. او در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ بالاترین دستمزد را بین بازیگران زن هالیوود دریافت کرد.

مطلب مرتبط: بیل گیتس: ۵۱ راز جالب در مورد بیل گیتس فاش شد

۶. او ۳ بار ازدواج کرده است. در ۱۹۹۵ با جانی لی میلر، بازیگر همکارش در فیلم هکرها ازدواج کرد. وقتی در مراسم یک شلوار چرم مشکی و تاپ سفید پوشیده بود که اسم جانی را با خون خودش روی آن نوشته بود. این زوج در ۱۹۹۹ طلاق گرفتند. سال بعد، جولی با بیلی باب تورنتون، هنرپیشه‌ی برنده‌ی جایزه‌ی اسکار ازدواج کرد. این زوج در لاس‌وگاس ازدواج کردند و هزینه‌ی مراسم ۱۸۹ دلار بود. این پیوند تا سال ۲۰۰۳ دوام داشت.

۷. آنجلینا در طول مدت جدایی از میلر و قبل از نهایی شدن طلاق‌شان، اولین رابطه‌ی خود با جنس موافق را تجربه کرد. او در ۱۹۹۸ با جنی شیمیزو، هنرپیشه‌ی همکارش در فیلم فوکس‌فایر وارد رابطه شد.

۸. جولی همسر بعدیش، براد پیت، را در سال ۲۰۰۴ و هنگام تهیه‌ی فیلم آقا و خانم اسمیت ملاقات کرد. او چندین بار هرگونه رابطه با براد پیت را، هنگامی که هنوز از جنیفر آنیستون جدا نشده بود، تکذیب کرد اما بعدها اعتراف کرد سر صحنه‌ی فیلمبرداری ” عاشق یکدیگر شدند “. او در سال ۲۰۰۵ توضیح داد ” پدرم به مادرم خیانت کرد، پس نزدیکی با یک مرد متاهل چیزی نیست که بتوانم ببخشم. اگر این کار را می‌کردم نمی‌توانستم صبح در آینه به خودم نگاه کنم. هرگز به مردی علاقه‌مند نمی‌شوم که به همسرش خیانت می‌کند”. رسانه‌های بین‌المللی به این زوج لقب “برنجلینا” دادند. آن دو سال ۲۰۱۴ قانونی ازدواج کردند و سال ۲۰۱۶ از هم جدا شدند

۹. آنجلینا شهروند سه قاره است. او از نظر محل تولد، شهروند آمریکایی است. شهروند کامبوج نیز هست که به پاس اقدامات حفاظتی در این کشور و از سوی پادشاه کامبوج به او اعطا شده است. هم‌چنین به لطف شهروندی افتخاری اعطا شده به پاس حفظ حقیقت جنگ بوسنی در فیلمی که کارگردانی کرده بود، شهروند اروپایی نیز محسوب می‌شود.

۱۰. آنجلینا جولی گواهینامه‌ی خلبانی دارد و صاحب یک هواپیمای Cirrus SR22 تک‌موتوره است. هم‌چنین با پرواز ویرجین گلکتیک ریچارد برانسون یکی از معدود افراد خوش‌شانی خواهد بود که زمین را از فضا تماشا می‌کنند.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – پریسا جعفری

منبع: boomsbeat

۱۰۰ راز عجیب و جالب درباره ۱۰ هنرپیشه هالیوود که شگفت‌زده‌تان می‌کند

نوشته های مرتبط

ناتالی پورتمن در اعتراض به خشونت های غزه جایزه نوبل اسرائیل ...
سیلوستر استالونه اتهام آزار جنسی را رد کرد...
آنجلینا جولی هم قربانی آزار جنسی تهیه کننده مشهور هالیوود بو...
۵۰ راز جالب درباره تام کروز که باید کشیش می شد...
۵۰ راز جالب درباره جولیا رابرتز فاش شد...
۴۸ راز جالب درباره اسکارلت جوهانسون را بدانید...
راکی قهرمان با فیلم کرید ۲ به سینما برمی‌گردد...
۵۰ راز فاش نشده درباره آرنولد شوارتزنگر را بدانید...
۵۰ راز جالب درباره اما استون که خواستنی ترین زن جهان شد...
۵۰ راز سر به مهر از زندگی سیلوستر استالونه...
۵۰ راز درباره ناتالی پورتمن هنرپیشه‌ای که نابغه است...
۱۰ ستاره هالیوود که برای همیشه از سینما کنار کشیدند...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شاهزاده هودونگ در جومونگ بعد از 15 سال