دریفت از نوع فوق لوکس با رولزرویس | فیلم


مجلل ساز بریتانیایی پس از 13 سال با نسل کنونی (هفتم) فانتوم خداحافظی می‌کند. آخرین دستگاه یک نمونه خاص و منحصربه‌فرد بر پایه نسخه LWB بوده و الهامات زیادی از کشتی‌های اقیانوسی دهه 1930 دارد. مالک آن نیز یکی از کلکسیونرهای شناخته‌شده خودروهای رولزرویس می‌باشد. داخل اتاق اول از همه دو عدد ساعت آنالوگ به چشم می‌خورد که شبیه به ساعت‌های...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

دریفت از نوع فوق لوکس با رولزرویس | فیلم

فیلم تیزر معرفی بنتلی بنتایگا 2016...

دریفت از نوع فوق لوکس با رولزرویس | فیلم

دریفت و دوناتهای دیوانه وار کن بلاک در لندن |...

دریفت از نوع فوق لوکس با رولزرویس | فیلم

نمایش بسیار زیباى دریفت توسط لامبورگینى و نی...

مجلل ساز بریتانیایی پس از ۱۳ سال با نسل کنونی (هفتم) فانتوم خداحافظی می‌کند. آخرین دستگاه یک نمونه خاص و منحصربه‌فرد بر پایه نسخه LWB بوده و الهامات زیادی از کشتی‌های اقیانوسی دهه ۱۹۳۰ دارد. مالک آن نیز یکی از کلکسیونرهای شناخته‌شده خودروهای رولزرویس می‌باشد.

داخل اتاق اول از همه دو عدد ساعت آنالوگ به چشم می‌خورد که شبیه به ساعت‌های رادیویی کلاسیک کشتی‌های قدیمی کار شده‌اند؛ همچنین قابلیت چرخش داشته و می‌توانند در ۲۴ موقعیت زمانی مختلف تنظیم گردند. دیگر نکته قابل‌توجه این قسمت کف‌پوش‌های تمام دست‌ساز هستند که از پشم بره (Lambswool) ساخته شده و طرح خاصی موسوم به wake effect دارند.

زیر کاپوت کشیده این فانتوم چشم‌نواز پیشرانه ۶٫۷۵ لیتری V12 تنفس طبیعی با توان و گشتاور به ترتیب ۴۵۳ اسب بخار و ۷۲۰ نیوتون‌متر آرمیده است و شرایط را برای ثبت شتاب اولیه در ۶٫۲ ثانیه و دستیابی به سقف سرعت ۱۴۹ مایل بر ساعت (۲۴۰ کیلومتر بر ساعت) محیا می‌سازد.

(۶۳)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : خودروهای رولزرویس, خودروی رولزرویس, خودروی لوکس, دریفت خودرو, رولزرویس فانتوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی