حسینی مکارم از معاونت مالی شهرداری تهران استعفا داد/ معرفی معاون جدید در چند روز آینده


حسینی مکارم از معاونت مالی شهرداری تهران استعفا داد/ معرفی معاون جدید در چند روز آینده

یک منبع آگاه در شهرداری تهران گفت: حسینی مکارم که پیش از این چند بار استعفای خودش را تقدیم شهردار تهران کرده بود، این‌بار به طور مصمم‌تر تقاضای استعفا کرده و بر همین اساس، طی چند روز آینده معاون جدید مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران معرفی خواهد شد.

یک منبع آگاه در شهرداری تهران که خواست نامش فاش نشود، در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری آنا در خصوص استعفای معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران توضیح داد: سمیع‌الله حسینی مکارم، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، از ابتدای حضور افشانی در سمت شهردار تهران، درخواست کرده بود که این معاونت را تحویل شخص دیگری دهد اما افشانی با این درخواست موافقت نکرده بود؛ حتی با وجود اصرار حسینی مکارم، شهردار از وی خواسته بود تا زمانی که فرد مناسبی را برای این سمت انتخاب کند، مکارم به‌کار خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: در هفته اخیر نیز حسینی مکارم اصرار زیادی برای استعفا داشته که در نهایت افشانی این استعفا را قبول کرده اما قرار است تا زمانی‌که روندهای اداری و قانونی برای انتصاب معاون جدید طی شود، حسینی مکارم همچنان عهده‌دار این مسئولیت باشند.

این منبع آگاه تاکید کرد: فرد موردنظر برای معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از سوی آقای افشانی انتخاب شده، و طی چند روز آینده معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/4009/4039

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتقاد نماینده کنگره آمریکا از حمایت بی، چون و چرای واشنگتن از رژیم صهیونیستی