معرفی جلسات قرآن در برنامه ی پای رحل استاد


معرفی جلسات قرآن در برنامه ی  پای رحل استاد

برنامه "پای رحل استاد" سه شنبه هر هفته ساعت 21 به معرفی جلسات قرآنی می پردازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان،‌ برنامه جدید "پای رحل استاد" به گونه ای تهیه و تولید شده که شنونده را به تصویرگری جلسه قرآن در گوشه ای از میهن اسلامی وا می دارد.

نیما غفارزاده راوی و تهیه کننده «پای رحل استاد» است که ضمن سفر به شهرهای مختلف کشور به معرفی یکی از جلسات قدیمی ، بابرکت و شاگردپرور می پردازد .
گفتگو با اهالی محله، همنشینان جلسه یا مسجدی که جلسه ی قرآن در آن برگزار می شود و همچنین گفت و گو با شاگردان ممتاز جلسه و استاد مدرس از جمله بخشهای این برنامه است.

در این برنامه گوشه هایی از تلاوت اساتید و شاگردان ممتاز آن پخش می شود. همچنین شیوه ی آموزش استاد و نیز شکل غلط گیری و تصحیح تلاوتهای شاگردان جلسه نیز در همین برنامه معرفی می شود.
این برنامه با مشارکت سازمان دارالقرآن الکریم تهیه و تولید می شود که بر این اساس با رئیس یا مسئول اداره قرآنی شهرستان گفتگویی انجام می شود تا مخاطبان با فعالیتهای قرآنی دیگری که در شهر میزبان انجام می شود، آشنا شوند.
برنامه ی "پای رحل استاد" از ابتدای امسال بر روی آنتن رادیو قرآن رفته و تاکنون به شهرهای قم، کرج ، اهواز، زنجان ، دامغان ، قزوین و اصفهان سفر کرده است.
لازم به ذکر است، در برنامه ی روز سه شنبه نهم مردادماه جلسه قرآن استاد داوود لاچینانی در شهرری معرفی می شود.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟