بیوگرافی شهرزاد مدیری و چند عکس متفاوت از وی


در این مطلب از مجله آرگا قصد داریم به ارائه بیوگرافی شهرزاد مدیری بپردازیم. شاید خیلی از شماها او را نشناسید اما بد نیست که بدانید ایشان دختر یکی از محبوب ترین هنرپیشگان تلویزیون است. برای اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را بخوانید و عکس های جالب شهرزاد مدیری را ببینید. بیوگرافی شهرزاد...

در این مطلب از مجله آرگا قصد داریم به ارائه بیوگرافی شهرزاد مدیری بپردازیم. شاید خیلی از شماها او را نشناسید اما بد نیست که بدانید ایشان دختر یکی از محبوب ترین هنرپیشگان تلویزیون است. برای اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را بخوانید و عکس های جالب شهرزاد مدیری را ببینید.

بیوگرافی شهرزاد مدیری

شهرزاد مدیری متولد ۱۳۷۶ در تهران دختر مهران مدیری کارگردان و بازیگر سریال های طنز و مجری برنامه پرطرفدار دور همی است. نام مهران مدیری برای همگان آشناست. شهرزاد برادری به نام فرهاد دارد که از وی ۶ سال بزرگتر است. شهرزاد همانند پدرش مسیر بازیگری را انتخاب نکرد و به طراحی لباس روی آورد. ایشان در فعالیت های هنری دیگر نیز دستی دارد. از جمله هنرهای شهرزاد خانم موسیقی و نقاشی است. وی هم اکنون در دانشگاه رشته طراحی لباس و مد را تحصیل می کند و به این رشته و حرفه بسیار علاقه مند است.

بیوگرافی شهرزاد مدیری و چند عکس متفاوت از ویبیوگرافی شهرزاد مدیری و چند عکس متفاوت از وی

بیوگرافی شهرزاد مدیری و چند عکس متفاوت از وی

شخصیت شهرزاد شخصیتی آرام و کم حرف است. در صحبت بسیار متین است. ایشان شمرده شمرده صحبت می کند و از صحبت های طولانی اجتناب می کند. شهرزاد می گوید: کم حرفی و شمرده حرف زدن از خصلت های ذاتی آم است. او نیز مانند تمام دختران ایران زمین عاشق پدرش است و وقتی که کودک بوده است با پدرش وسطی و گل کوچک بازی می کردند. او می گوید: من تمام کارهای پدرم را دیده ام و از میان همه ی آن ها شب های برره را بیشتر دوست دارم. شهرزاد مدیری نیز همانند پدر نبوغ و انرژی خاصی دارد.

بیوگرافی شهرزاد مدیری و چند عکس متفاوت از وی

اینک به ارائه عکس های شهرزاد مدیری می پردازیم که مطمئنا تماشای آنها برای شما دوستان گرامی نیز جذاب و دیدنی خواهد بود.

بیوگرافی شهرزاد مدیری و چند عکس متفاوت از ویعکس جدید شهرزاد مدیری بیوگرافی شهرزاد مدیری و چند عکس متفاوت از ویمهران مدیری و دخترش شهرزاد مدیری بیوگرافی شهرزاد مدیری و چند عکس متفاوت از ویعکس دختر مهران مدیری بیوگرافی شهرزاد مدیری و چند عکس متفاوت از ویعکس جالب شهرزاد مدیری بیوگرافی شهرزاد مدیری و چند عکس متفاوت از ویشهرزاد مدیری و مهران مدیری بیوگرافی شهرزاد مدیری و چند عکس متفاوت از ویعکس شهرزاد مدیری و آناهیتا همتی

وقتی از شهرزاد پرسیده شد کدام یک از کارهای پدرت را دوست نداشتی؟ وی در پاسخ به این سئوال می گوید: “از یکی از صحنه های سریال باغ مظفر خوشم نیامد و به پدرم گفتم؛، ایشان هم گفتند آن را درستش می کنم.”

امیدواریم از مطالعه مطالب ارائه شده در زمینه بیوگرافی شهرزاد مدیری لذت برده باشید، به شما علاقه مندان پیشنهاد می کنیم به بخش عکس بازیگران نیز مراجعه نموده و از دیگر تصاویر منتشر شده و زندگینامه های چهره های سرشناس و مشهور دیدن نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها