خانواده برخی وزرا در کانادا و آمریکا هستند


خانواده برخی وزرا در کانادا و آمریکا هستند

«من آمار و اطلاعات دقیقی در این زمینه ندارم، اما اینکه برخی از مسئولین، در سطح معاون وزیر و یا وزیر خانواده هایشان در آمریکا هستند و آن جا اشتغال دارند و یا امکاناتی دارند را می‌دانم، اما اینکه چه تعداد هستند و با چه ظرفیتی واقعا اطلاعات دقیقی ندارم.»

پایگاه خبری تحلیلی فردا؛ جعفربرزگر: این روزها اخبار آقازاده ها و اقامت‌شان در خارج از کشور زندگی لاکچری آن ها دوباره داغ شده است. هراز گاهی شایعه و یا واقعیتی در مورد آن ها به صدر اخبار می آید و جامعه نیز که در شرایط سخت اقتصادی به سر می برد، پرسش‌گری‌اش نسبت به عدم برخورد با برخی آقازاده ها بیش تر می شود. محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق نیز در نامه ای که اخیرا منتشر شده از ترامپ خواسته است تا فهرست آقازاده های ساکن در ترامپ توسط ترامپ منتشر شود.


خانواده برخی وزرا در کانادا و آمریکا هستند

در همین زمینه حمید رسایی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی هم در توئیتی اعلام کرد «خانواده سیف همگی در استرالیا به سر می برند.»

خانواده برخی وزرا در کانادا و آمریکا هستند

نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در این زمینه به فردا گفت: « من آمار و اطلاعات دقیقی در این زمینه ندارم، اما اینکه برخی از مسئولین، در سطح معاون وزیر و یا وزیر خانواده هایشان در آمریکا هستند و آن جا اشتغال دارند و یا امکاناتی دارند را می‌دانم اما اینکه چه تعداد هستند و با چه ظرفیتی واقعا اطلاعات دقیقی ندارم.»

مردم می گویند مسئولین تعهدی به این کشور ندارند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا کمیسیون امنیت ملی به این موضوع ورود خواهد کرد یا نه هم گفت:« یکی از اهداف هیئت تحقیق و تفحص از دوتابعیتی‌ها همین بود که ما در آنجا نشان دهیم که وقتی کسی خانواده اش خارج از کشور است و یا تابعیت آن را گرفته و تابعیت مضاعف دارد، گرین کارت آن کشور را دارد، یا اقامت دارد خودش یا خانوادش آنجا مقیم هستند این چگونه می‌تواند در این کشور مسئولیت داشته باشد؟ دلسوز کشور باشد بخواهد برای ارتقا این کشور شبانه روز مدیریت جهادی کند؟ این‌ها متعارض است. حتی در گفت وگو‌های مردم هم این‌ها را می‌شنویم که مردم می‌گویند یک مسئولی که خانواده اش کانادا هستند و خودش اینجا وزیر است، معاون وزیر است، رئیس سازمان است. این بلافاصله تا یک مقدار به وی فشار می‌آید رها می‌کند و می‌رود، تعهدی به این مملکت ندارد.»

در مورد خانواده سیف اطلاع دقیقی ندارم

حسینی در مورد توئیتی که آقای رسایی در مورد خانواده سیف منتشر کرد هم گفت: «من اطلاعات دقیقی در این زمینه ندارم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی