اعمال سیستم مدیریت سبز به صورت پایلوت


اعمال سیستم مدیریت سبز به صورت پایلوت

برج فناوری پارک علم و فناوری هرمزگان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

اعمال سیستم مدیریت سبز به صورت پایلوت
به گزارش فانوس، دکتر علی فتی، رییس پارک علم و فناوری هرمزگان درخصوص برج فناوری اظهار کرد: به دلیل تغییر نقشه طراحی شده، زمان بیشتری برای تکمیل برج صرف شده که انتظار داریم با توجه به تامین اعتبارات آن پیش از آغاز اجرای این طرح، ظرف چند ماه آینده و همزمان با فصل تحصیلی دانشگاه‌ها شاهد بهره‌برداری از برج فناوری هرمزگان باشیم.

به گفته وی، در تکمیل برج فناوری هرمزگان امکانات ویژه‌ای برای اولین بار در پارک‌های علم و فناوری دیده شده است که از جمله آن می‌توان به سیستم مدیریت سبز اشاره کرد که برای نخستین بار از سوی وزارت علوم، در پارک‌های فناوری به صورت پایلوت اجرا می‌شود.

دکتر فتی تصریح کرد: از آنجا که پارک‌های علم و فناوری مجموعه‌هایی مبتنی بر فناوری هستند، نیازمند است وجه فناوری نیز در آن پررنگ باشد.

به گفته وی ساختمان برج فناوری به صورت تمام هوشمند توسط یکی از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان اجرا می‌شود و فضایی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ متر در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالیت‌های آزمایشگاهی و فناورانه پارک قرار می‌دهد.

رییس پارک علم و فناوری هرمزگان خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی برج فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد جامع این پارک در زمینه مواد و تجهیزهای پزشکی، فناوری دریایی و مرکز نوآوری و شکوفایی در آن مستقر می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟