سریال ماه کامل ؛ عکس های بازیگران سریال و داستان قمت آخر سریال ترکی ماه کامل


عکس های قسمت آخر سریال ماه کامل داستان قسمت آخر سریال ماه کامل سریال ماه کامل در سال 2017 از شبکه استار تی وی ترکیه پخش شد. این سریال محصول شرکت  No Dokuz Productions است و نام اصلی آن Dolunay می باشد که توانست یکی از سریال های پرمخاطب ترکیه شود. جان یامان و اوزگه … نوشته سریال ماه کامل ؛ عکس های بازیگران سریال و داستان قمت آخر سریال...

سریال ماه کامل ؛ عکس های بازیگران سریال و داستان قمت آخر سریال ترکی ماه کامل

عکس های قسمت آخر سریال ماه کامل

داستان قسمت آخر سریال ماه کامل

سریال ماه کامل در سال 2017 از شبکه استار تی وی ترکیه پخش شد. این سریال محصول شرکت No Dokuz Productions است و نام اصلی آن Dolunay می باشد که توانست یکی از سریال های پرمخاطب ترکیه شود. جان یامان و اوزگه گوره ل ستاره های این سریال هستند. این سریال در ژانر کمدی و عاشقانه و در 26 قسمت ساخته شده است.
سریال ماه کامل ؛ عکس های بازیگران سریال و داستان قمت آخر سریال ترکی ماه کامل

خلاصۀ داستان سریال Dolunay یا ماه کامل

نازلی در این سریال رویای تبدیل شدن به یک آشپز حرفه ای را در سری دارد و همزمان سعی می کند غذاهای ژاپنی هم یاد بگیرد و آرزو دارد که رستوران خود را باز کند.
او برای تامین کردن هزینه های دانشگاه مجبور است کار کند. در همین حال به او پیشنهاد می شود که باعث می شود زندگی اش کمی دگرگون شود؛ پیشنهاد کار در خانه فرید اصلان به عنوان یک آشپز.

فرید یک فرد موفق در کسب‌و‌کار است و قوانین سرسخت شرکت را در خانه نیز اجرا می‌کند؛ مثلاً قبل از آمدن فرید به خانه، باید غذای او آماده باشد، برای‌ همین هیچ‌کدام از آشپزها نمی‌توانند مدت زیادی، به‌دلیل دقیق‌بودن فرید، در آنجا کار کنند. قبول این پیشنهاد باعث می‌شود اتفاقاتی جالب و عاشقانه بین این دو شکل بگیرد. اتفاقاتی که در آغاز با جنگ و جدل بین این دو شروع اما به عشق ختم می‌شود. اما عشق خیلی یپیچیده‌تر از پختن غذاهای ملل و پروژه‌های میلیونی است… .

سریال ماه کامل ؛ عکس های بازیگران سریال و داستان قمت آخر سریال ترکی ماه کامل

عوامل سریال ماه کامل

کارگردانی سریال ماه کامل بر عهدۀ چاغری بایراک (çağri Bayrak)، نویسندگیِ آن نیز با تیم نویسندگان KuleDibi، آیشن گون‌سو تَکَر (Ayşen Günsu Teker)، فیکرت بَکلَر (Fikret Bekler)، الیف اؤزسوت (Elif Özsüt) بود. اؤزگه گورِل (Özge Gürel) در نقش نازلی، جان یامان (Can Yaman) در نقش فرید، هاکان کورتاش (Hakan Kurtaş) در نقش دنیز، نجیپ مِمیلی (Necip Memili) در نقش هاکان، تورکو توران (Türkü Turan) در نقش آلیا، اؤزنور سِرچه‌لر (Öznur Serçeler) در نقش فاتوش، ایلایدا آکدوغان(Ilayda Akdoğan) در نقش آسمان، بَرک یایقین (Berk Yaygın) در نقش تاریک و بالامیر ائمره (Balamir Emren) در نقش اِنگین از بازیگران اصلی سریال به شمار می‌روند.

سریال ماه کامل ؛ عکس های بازیگران سریال و داستان قمت آخر سریال ترکی ماه کامل

بازیگران سریال ماه کامل

بیوگرافی اؤزگه گورِل (Özge Gürel)

Özge Gürel ستارۀ سریال ماه کامل، متولد ۵ فوریه ۱۹۸۷ در استانبول و یکی دیگر از بازیگران مشهور ترکیه است. مادرش از مهاجران سالونیک (از شهرهای یونان) و پدرش چرکسی است. اؤزگه در سیلویری به‌ دنیا آمد و تا پایان مقطع دبیرستان در آنجا زندگی کرد. تحصیل در رشتۀ تجارت بین‌المللی را نصفه‌نیمه رها کرد. ابتدا در رشتۀ بازیگری و سپس در رشته مورد‌علاقه‌اش دوره‌های آموزشی لازم را گذراند. با بازی در سریال دخترم کجاست؟ (Kızım Nerede) در نقش زینب وارد دنیای بازیگری شد. بعدها با سریال‌های Hizur Sokak و قرن محتشم خود را به مخاطبان معرفی کرد. در سال ۲۰۱۴، در سریال Medcezir کاراکتر آدا را بازی کرد. در ۲۰۱۴ در سریال فصل گیلاس (Kiraz Mevsimi) نقش اصلی داستان (öykü) را بازی کرد و جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن سال را به خود اختصاص داد. در ۲۰۱۷ بازیگر نقش اول سریال Yıldızlar Şahidim بود. در ۲۰۱۸ نیز سریال Dolanay و börü از این بازیگر در حال پخش است.

سریال ماه کامل ؛ عکس های بازیگران سریال و داستان قمت آخر سریال ترکی ماه کامل

بیوگرافی جان یامان (Can Yaman)

جان یامان در ۸ نوامبر ۱۹۸۹ در استانبول ترکیه به دنیا آمد. جان با بازی در سریال‌های کدوممون دوست نداشتیم(Hangimiz Sevmedik) و عشق لجباز (İnadına Aşk) در دنیای بازیگری شناخته شد. جان یامان بازیگری فوق‌العاده است و دوران حرفه‌ای خود را از سال ۲۰۱۴ میلادی شروع کرد.
مقطع دبیرستان را در دبیرستان ایتالیایی‌ها تمام کرده و در سال ۲۰۱۲ در رشتۀ حقوق از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. بهتر است بدانید جان یامان خواهر‌زادۀ فوتبالیست مشهور و مربی فنی ترکیه‌ای فوآت یامان ( Fuat Yaman) است.Gönül İşleri و Erkenci Kuş از دیگر فیلم‌های معروف با بازی جان یامان به‌شمار می‌روند.

سریال ماه کامل ؛ عکس های بازیگران سریال و داستان قمت آخر سریال ترکی ماه کامل سریال ماه کامل ؛ عکس های بازیگران سریال و داستان قمت آخر سریال ترکی ماه کاملسریال ماه کامل ؛ عکس های بازیگران سریال و داستان قمت آخر سریال ترکی ماه کاملسریال ماه کامل ؛ عکس های بازیگران سریال و داستان قمت آخر سریال ترکی ماه کاملسریال ماه کامل ؛ عکس های بازیگران سریال و داستان قمت آخر سریال ترکی ماه کاملسریال ماه کامل ؛ عکس های بازیگران سریال و داستان قمت آخر سریال ترکی ماه کاملسریال ماه کامل ؛ عکس های بازیگران سریال و داستان قمت آخر سریال ترکی ماه کامل

سریال ماه کامل ؛ عکس های بازیگران سریال و داستان قمت آخر سریال ترکی ماه کامل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟