بیوگرافی سامان قدوس ؛ زندگی شخصی و عکس های سامان قدوس و همسرش


عکس های سامان قدوس و تصاویر خانوادگی بیوگرافی کامل سامان قدوس فوتبالیست ایرانی سامان قدوس فوتبالیست ایرانی زاده 6 سپتامبر سال 1993 و یا 15 شهریور 1372 در شهر مالمو سوئد است. او در پست مهاجم برای اوسترشوندس در لیگ برتر فوتبال سوئد بازی می کند. سامان قدوس در تاریخ شهریور 1396 توسط سرمربی ایران … نوشته بیوگرافی سامان قدوس ؛ زندگی شخصی و...

بیوگرافی سامان قدوس ؛ زندگی شخصی و عکس های سامان قدوس و همسرش

عکس های سامان قدوس و تصاویر خانوادگی

بیوگرافی کامل سامان قدوس فوتبالیست ایرانی

سامان قدوس فوتبالیست ایرانی زاده 6 سپتامبر سال 1993 و یا 15 شهریور 1372 در شهر مالمو سوئد است. او در پست مهاجم برای اوسترشوندس در لیگ برتر فوتبال سوئد بازی می کند.

سامان قدوس در تاریخ شهریور 1396 توسط سرمربی ایران کارلوس کی روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.

او از سیم تیم ملی فوتبال سوئد هم به تیم ملی این کشور دعوت شد ولی دعوت را نپذیرفت. او بعد از چند روز دعوت سرمربی ایران را پذیرفت و وارد تیم ملی فوتبال ایران شد و نخستین بازی ملی خود را در این تیم انجام داد.

پدر و مادر او اصالتا اهوازی هستند ولی قبلا ساکن دزفول بوده اند. در دهه 60 و بعد از آغاز جنگ ایران و عرق به سوئد مهاجرت کردند و البته منزل والدین و دیگر اقوام آنها هنوز در شهرستان دزفول است. سامان قدوس در شهر مالمو، یکی از شهرهای بزرگ سوئد زاده شده است ولی همواره اصالت ایرانی و زبان فارسی خود را حفظ کرده است.

بیوگرافی سامان قدوس ؛ زندگی شخصی و عکس های سامان قدوس و همسرش

بازی های او ودر فصل 2016

او توانست 10 گل در لیگ برتر سوئد برای تیم اوسترشوندس در نخستین حضورش در در این تیم به ثمر برساند که شامل گل های بسیار زیبایی مانند اولین گل اوسترشوندس در بازی مقابل هامارابی در تاریخ 4 آوریل 2016 و دو گل مقابل باشگاه شهر تولدش، مالمو در تاریخ 22 اکتبر 2016 شد.

» همچنین بخوانید : بیوگرافی سردار آزمون و بیوگرافی امید ابراهیمی

بیوگرافی سامان قدوس ؛ زندگی شخصی و عکس های سامان قدوس و همسرش

بازی های او ودر فصل 2017

قدوس فصل ۲۰۱۷ را در فرم خوبی آغاز کرد و با تیمش به فینال جام حذفی سوئد رسید. او در این مسابقات تا بازی فینال ۶ گل به ثمر رساند که شامل گل‌هایی نظیر گل آکروباتیک مقابل باشگاه ترله بورگز و دو گل مقابل باشگاه هکن می‌شد. او هفتمین گلش را نیز در فینال به ثمر رساند. قدوس با اوسترشوندس تا دومین مرحله پلی آف لیگ اروپا ۱۸–۲۰۱۷ پیش رفت.

بیوگرافی سامان قدوس ؛ زندگی شخصی و عکس های سامان قدوس و همسرش

ازدواج سامان قدوس و همسرش

سامان قدوس فوتبالیست خوب کشورمان هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

عکس های جدید اینستاگرام سامان قدوس

بیوگرافی سامان قدوس ؛ زندگی شخصی و عکس های سامان قدوس و همسرشبیوگرافی سامان قدوس ؛ زندگی شخصی و عکس های سامان قدوس و همسرشبیوگرافی سامان قدوس ؛ زندگی شخصی و عکس های سامان قدوس و همسرشبیوگرافی سامان قدوس ؛ زندگی شخصی و عکس های سامان قدوس و همسرشبیوگرافی سامان قدوس ؛ زندگی شخصی و عکس های سامان قدوس و همسرشبیوگرافی سامان قدوس ؛ زندگی شخصی و عکس های سامان قدوس و همسرشبیوگرافی سامان قدوس ؛ زندگی شخصی و عکس های سامان قدوس و همسرشبیوگرافی سامان قدوس ؛ زندگی شخصی و عکس های سامان قدوس و همسرشبیوگرافی سامان قدوس ؛ زندگی شخصی و عکس های سامان قدوس و همسرش

بیوگرافی سامان قدوس ؛ زندگی شخصی و عکس های سامان قدوس و همسرش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا