13 سارق در دشتستان دستگیر شد/ کشف 21 فقره سرقت


13 سارق در دشتستان دستگیر شد/ کشف 21 فقره سرقت

بوشهر - فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: طی سه روز اخیر 13 سارق در دشتستان دستگیر شده است.


به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید جواد رضوی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس دشتستان علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود در پیشگیری و کشف جرائم، با ارائه خدمات مطلوب به خصوص در حوزه راهنمایی و رانندگی حداکثر توان خود را در جلب رضایتمندی شهروندان به کارگیری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان اضافه کرد: پلیس راهور دشتستان خدمات خود را در زمینه شماره‌گذاری، ترخیص، صدور گواهینامه، معاینات فنی و... به شهروندان عزیز و گرامی ارائه می‌کند.

رضوی عنوان کرد: تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر و سریعتر به شهروندان به کار خواهیم بست زیرا اعتقاد داریم که خدمت به مردم افتخار است و سعادت دنیوی و اخروی را به دنبال دارد.

وی از دستگیری ۱۳ نفر سارق خبر داد و گفت: در راستای تقویت احساس امنیت در جامعه و برخورد قاطع با سرقت تلاش ویژه ای توسط مأموران انتظامی در پلیس آگاهی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های تابعه برای شناسائی و دستگیری سارقان و کشف سرقت ها آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: در نتیجه اقدامات و تلاش های شبانه روزی مأموران در سه روز گذشته ۲۱ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان دشتستان کشف و ۱۳ نفر سارق دستگیر شدند.

رضوی عنوان کرد: سارقان در بازجوئی‌ها و تحقیقات بعمل آمده به ارتکاب ۲۱ فقره انواع سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 4363263

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی