کامل‌ترین لیست خرید کتاب‌های دانشگاهی در فروشگاه اینترنتی فدک بوک


کامل‌ترین لیست خرید کتاب‌های دانشگاهی در فروشگاه اینترنتی فدک بوک

فروشگاه اینترنتی فدک بوک کامل‌ترین فهرست خرید کتاب‌های دانشگاهی را در اختیار دانشجویان و علاقمندان قرار داد.


به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، خرید اینترنتی کتاب دانشگاهی در دسته‌بندی‌ها و موضوعات مهندسی کامپیوتر نرم افزار، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی مواد و متالوژی، مهندسی هسته ای، مهندسی هوا فضا، مهندسی نفت و گاز، مهندسی دریا، مهندسی شیمی، کتاب رشته هنر که شامل هنرهای نمایشی، برنامه‌ریزی شهری، منطقه‌ای و مدیریت شهری، هنرهای موسیقی، مجلات، کتاب های علوم پزشکی، کتاب‌های علوم پایه شامل ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، آمار، ژئوفیزیک و هواشناسی، علوم کامپیوتر، زیست شناسی، کتاب علوم انسانی شامل تربیت بدنی، حقوق، حسابداری و حسابرسی، ادبیات، روانشناسی، مدیریت، زبان خارجه که توسط برترین انتشارات معتبر دانشگاهی مانند فدک ایساتیس، انتشارات نص، انتشارات نگاه دانش، انتشارات علوم دانشگاهی، انتشارات دانشگاه تهران، انتشارات میزان، انتشارات میزان، انتشارات مجد با امکان خرید کتاب از فروشگاه اینترنتی کتاب فدک بوک که پس از خرید اینترنتی کتاب و در صورت ناموجود بودن در سایت، خرید تلفنی کتاب از بانک کتاب فدک بوک انجام می‌گیرد و پس از ثبت سفارش در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تمامی کشور ارسال می‌شود.

کتاب رشته کامپیوتر - نرم افزار:

کتاب طراحی الگوریتم‌ها

سرفصل‌های این کتاب به شرح زیر است:

فصل اول: کارایی، تحلیل و مرتبه الگوریتم‌ها

فصل دوم: روش تقسیم و حل

فصل سوم: برنامه ریزی پویا

فصل چهارم: روش حریصانه در طراحی الگوریتم

فصل پنجم: راهبرد عقبگرد

فصل ششم: راهبرد شاخه و حد

فصل هفتم: مقدمه ای بر پیچیدگی محاسباتی: مسئله مرتب سازی

فصل هشتم: باز هم درباره ی پیچیدگی محاسباتی: مسئله ی جست و جو

فصل نهم: پیچیدگی محاسباتی و کنترل ناپذیری: آشنایی با نظریه NP

فصل دهم: الگوریتم های نظریه اعداد

فصل یازدهم: مقدمه ای بر الگوریتم های موازی

کتاب رشته حسابداری:

کتاب اصول حسابداری

فصل‌های کتاب اصول حسابداری به شرح ذیل است:

فصل اول: کلیات و مفاهیم عمومی حسابداری

فصل دوم: تحزیه و تحلیل معاملات مالی

فصل سوم: جمع آوری اطلاعات مالی

فصل چهارم: بسط معادله حسابداری

فصل پنجم: تکمیل چرخه حسابداری

فصل ششم: تکمیل چرخه حسابداری با استفاده از کاربرگ

فصل هفتم: عملیات حسابداری در موسسات بازرگانی

فصل هشتم: تکمیل چرخه حسابداری در موسسات بازرگانی

کتاب مهندسی برق:

اصول و مبانی سیستم‌های مخابراتی اثر پروکیس ترجمه قاضی مغربی

این کتاب به‌عنوان یک کتاب درسی پیشرفته در زمینه‌ی سیستم‌های مخابراتی برای تمام شاخه‌های رشته‌ی مهندسی برق طراحی شده است. هدف اصلی این کتاب شناساندن روش‌های اساسی مورد استفاده در سیستم‌های مخابراتی و بیان اصول و ابزار اساسی مورد استفاده درتحلیل و طراحی چنین سیستم‌هایی است. اگرچه این کتاب در اصل به‌عنوان یک کتاب درسی برای سطح کارشناسی نوشته شده، اما می‌توان از آن به‌عنوان کتاب تمرین مهندسی مخابرات و یا خودآموز نیز استفاده کرد.

کامل‌ترین لیست خرید کتاب‌های دانشگاهی در فروشگاه اینترنتی فدک بوک

کتاب رشته مهندسی عمران:

کتاب مکانیک خاک اثر مهدی رادقی مهرجو:

مقدمۀ مؤلف: مکانیک خاک، شاخه‌ای از علوم مهندسی است که به مطالعۀ خواص خاک و رفتار آن تحت تنش و کرنش در شرایط ایده‌آل می‌پردازد. از این رو، درس مکانیک خاک به عنوان یکی از دروس تخصصی در رشتۀ مهندسی عمران مطرح می‌باشد. کتاب حاضر شامل ۱۱ فصل است که توالی فصول تقریباً بر مبنای ترتیب مطالب درس مکانیک خاک که در آموزش عالی تدریس می‌شود، استوار است.

کتاب رشته صنایع:

کتاب طرح ریزی واحدهای صنعتی اثر نیکوفکر:

طرح ریزی واحدهای صنعتی یکی از مهمترین حوزه های فعالیت مهندسی صنایع است که در قالب دروس طرح ریزی واحدهای صنعتی در دورۀ کارشناسی، طراحی سیستم‌های صنعتی در دورۀ کارشناسی ارشد و همچنین در انجام پروژه‌های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

این کتاب قابل استفاده برای دانشجویان کارشناسی رشته مهندسی صنایع، داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد رشته مهنسی صنایع و داوطلبین کنکور دکتری مهندسی صنایع است و سرفصل های موجود را به طور کامل پوشش می‌دهد. مباحث ارائه شده در کتاب قابلیت تطبیق با شرایط عملیاتی را دارا بوده و در سازمان ها و کارخانجات صنعتی نیز می توان از آن بهره گرفت.

کتاب رشته علوم پزشکی:

کتاب بافت شناسی پایه جان کوئیرا ۲۰۱۶ اثر آنتونی مشر ترجمه سیدمهدی منتظری:

کتاب بافت شناسی پایه تالیف جان کوئیرا (L. Carlos juanqueira) قدمت تاریخی دارد و ما چند دهه است با این کتاب اساسی که مبتنی بر تجربیات بسیار ارزنده مولف است، آشنا هستیم. با آن که نویسنده کتاب استاد دانشگاه یکی از کشورهای آمریکای لاتین است و کتاب به زبان اسپانیولی نوشته شده است، ولی از همان ابتدا مورد قبول جهانیان قرار گرفت و ابتدا به زبان انگلیسی توسط موسسه مک گروهیل ترجمه و بعد تقریباً به همه زبان ها برگردادنده شد.

این کتاب به عنوان یک متن مستند در تحصیل علوم پایه پزشکی بسیار آموزنده و از شهرت جهانی برخوردار است و با وجود درگذشت استاد جان کوئیرا کتاب توسط مولفین دیگر بازخوانی و بازنویسی می‌شود و سال‌ها است که آقای پرفسور Anthony L. Mescher استاد علوم آناتومی و زیست شناسی سلولی دانشگاه ایندیانای آماریکای شمالی کتاب را بازخوانی می کند و با اضافه کردن مطالب بسیاری متناسب با پیشرفت این علم و حذف مطالبی که تکرار آن ها را لازم نمی بیند آن را در اختیار جامعه پزشکی قرار می‌دهد.

کتاب رشته مدیریت:

کتاب مبانی سازمان و مدیریت اثر رضائیان:

این کتاب برای دانشجویان رشته مدیریت دولتی، بازرگانی، صنعتی، بیمه، اقتصاد و حسابداری در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به منزله منبع اصلی دروس «مبانی سازمان و مدیریت» و «اصول مدیریت» هرکدام به ارزش ۳ واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، پژوهشگران و مدیران واحدهای صنعتی، بازرگانی و کشاورزی در بخش‌های خصوصی و دولتی نیز از آن بهره‏‌مند شوند.

کتاب رشته روانشناسی:

کتاب زمینه روان شناسی اتکینسون و هیلگارد جلد ۱ اثر سوزان نولن هوکسما ترجمه حسن رفیعی:

کتاب زمینه روانشناسی هیلگارد، نوشته دکتر ارنست هیلگارد (۲۰۰۱-۱۹۰۴)، استاد دانشگاه استنفورد و یکی از نظریه پردازان معروف هیپنوتیزم است که بعد از فوت ایشان، نویسندگانی که قبلاً با او و با اتکینسون در تهیه این کتاب همکاری داشتند، به افتخار این دو، نام کتاب را «زمینه روانشناسی اتکینسون و هیلگارد» گذاشتند. زمینه روانشناسی هیلگارد یکی از مهمترین و پرطرفدارترین کتابهای روانشناسی در ایران است که علاوه بر رشته‌های روانشناسی، در رشته‌های دیگری مثل پزشکی و پرستاری نیز تدریس می‌شود.

کامل‌ترین لیست خرید کتاب‌های دانشگاهی در فروشگاه اینترنتی فدک بوک

کد خبر 4362861

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما