کلینیک تخصصی پوست و زیبایی آرمان الهیه


کلینیک تخصصی پوست و زیبایی آرمان الهیه

کلینیک تخصصی پوست و زیبایی آرمان الهیه یکی از بهترین مراکز زیبایی است که اعتقادش بر زیبایی به سبک طبیعی است.

کلینیک پوست، مو و زیبایی آرمان الهیه با بیش از یک دهه تجربه با دارا بودن مجوز بهداشت و تندیس مدیریت برتر یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست و لیزر در شمال شهر تهران است.
کلینیک تخصصی پوست و زیبایی آرمان الهیه یکی از بهترین مراکز زیبایی است که اعتقادش بر زیبایی به سبک طبیعی است، این مرکز داری محیطی بسیار مجهز و با کادر پزشکی با تجربه ای است که تمامی خدمات زیبایی اعم از لیفت با نخ، فرم دهی و عمل زیبایی بینی درمان افتادگی پلک، لیزر، بوتاکس و ... در آن به بهترین شکل انجام می شود.

کلینیک تخصصی پوست و زیبایی آرمان الهیه
چند توصیه به آنهایی که می خواهند برای بار اول بوتاکس کنند
1- کسانی که برای بار اول بوتاکس انجام می دهند بخاطر داشته باشند که تا 24 ساعت از زمان ماساژ دادن محل تزریق خودداری کنند زیرا ماساژ باعث پخش شدن بوتاکس به سایر نواحی خواهد شد و از کشیدن دست یا ماساژ پیشانی خودداری نمائید.
2- از فعالت فیزیکی شدید خودداری کنید.
3- از حمام سونا بپرهیزید و تا 4 ساعت سر خود را پایین نگیرید و از خوابیدن برروی صورت بپرهیزید. در 6-4 ساعت اولیه تزریق از دراز کشیدن و یا خوابیدن خودداری نمائید.
4- از زمان تزریق تا 4-3 ساعت به صورت خود آب نزنید.
5- مراقب باشید گرما ( مانند سشوار، سونا، آب گرم و ... ) به صورت شما نخورد.
6- سر خود را به مدت یک روز پایین نگیرید. حتی برای موبایل، بستن کفش، نماز خواندن و ...
7- برای اثربخشی بیشتر توصیه می شود بین یک تا دو ساعت اول با عضلات صورت بازی کنید. (اخم کنید و پیشانی را بالا و پایین دهید) ولی ماساژ ندهید.

نکاتی درباره عمل بلفاروپلاستی(جراحی پلک)
قبل از انجام این عمل ابتدا باید با یک جراح پلاستیک مشورت کنید و نقطه نظر خود را راجع به انتظاری که از عمل دارید حتماً مطرح کنید. حتی می توانید از تجربیات پزشک در رابطه با این عمل سوال بفرمائید. قبل از انجام عمل لازم است که یک سری از آزمایشات را انجام دهید یک سری تست های فیزیکی مثل اندازه چشم ها، بینایی و تست اشک لازم است که انجام شود. ممکن است دکتر از پلک ها عکس برداری کند و از آن در کمک به روند جراحی استفاده کند.
به خاطر داشته باشید پزشک را از سابقه ی پزشکی خودتان مطلع سازید.
- داروهای تجویزی
- مکمل های گیاهی
شاید لازم باشد به خاطر کاهش خونریزی مصرف یکسری از داروها مثل ایبوپروفن یا وارفارین را قطع کنید. سیگار کشیدن هم از چند هفته قبل باید ترک کنید.
- تا چند روز بعد از عمل به دلیل ورم پلک ها شاید قادر به انجام یکسری فعالیت ها نباشید. حتماً آمادگی لازم را داشته باشید.
- عمل جراحی پلک نوعی عمل سرپایی است که نیاز به بستری شدن ندارد و بیمار چند ساعت بعد از عمل می تواند به خانه باز گردد.
- معمولاً با بی حسی موضعی انجام می شود و نیازی به بیهوشی کامل نیست.
کلینیک تخصصی پوست و زیبایی آرمان الهیه

لیفت صورت با نخ از مزایا ، عوارض و هزینه آن بیشتر بدانیم
یکی از موارد مورد استفاده از لیفتینگ با نخ، می توان جایگزین کردن آن با روش های جراحی پلاستیک است که برای از بین بردن نواقص در افراد آسیب دیده استفاده می شود بخصوص کسانی که از فلج عضلانی در صورت رنج می برند و از جراحی های مختلف سودی نبرند ولی با استفاده از تکنیک لیفت با نخ دوباره صاحب چهره ی متناسب و طبیعی میشوند. در این روش علاوه بر کاهش هزینه های سنگین بیمارستان و خطرات ناشی از بیهوشی و زمان طولانی جراحی می توان در زمانی کوتاه و با هزینه ای کم صاحب ظاهر نرمال شده و به زندگی طبیعی برگشت که خود چیزی شبیه معجزه است و به جرات می توان گفت در حال حاضر بهترین روش ترمیم برای این قشر از جامعه است.
از سوی دیگر با افزایش روزافزون رویکرد جامعه به مقوله زیبایی و شیوع جراحی های فراوان بروی بینی و به همراه داشتن عوارض فراوان می توان با صدمات بافتی کمتر و سهولت بیشتر انواع افتادگی های بینی را با این روش( لیفتینگ با نخ) اصلاح کرد به طوری که بیمار در کمترین زمان و با کمترین هزینه به بالاترین کیفیت دست یابد.
در این روش با یک جلسه درمانی نیم ساعته بدون برش و بخیه و جای زخم وحشتناک فقط با کارگزاری تعدادی نخ، می توان جوانی را به افراد باز گرداند که در صورت انجام مراقبت های لازم و تمدید در دوره های زمانی ذکر شده جوانی را برای همیشه در دست داشت که خود دست آورد کمی نیست.
لازم به ذکر است هر لیفت از ویزگی خاصی برخوردار است که با در نظر گرفتن سن و وضعیت آناتومیک چهره هر فرد انجام می شود. در روش لیفت دوبل میزان کشش، نقاط تحت کشش و روش کشش کاملاً متفاوت بوده و روشی کاملاً انحصاری می باشد.
عوارض لیفت با نخ
در صورت انجام این عمل توسط شخص متبحر هیچ گونه شکایتی گزارش نشده است.

جهت ورود به صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام کلینیک آرمان الهیه کلیک کنید
armanelahie.com کلینیک تخصصی پوست و زیبایی آرمان الهیه


کلینیک تخصصی پوست و زیبایی آرمان الهیهآدرس: تهران، میدان نوبنیاد، خیابان شهید لنگری، قبل از خیابان صنایع، نبش کوچه لک پور، ساختمان آوا بهتا، پلاک 2 طبقه اول
armanelahie.clinic کلینیک تخصصی پوست و زیبایی آرمان الهیه


www.telegram.me/Dietiranکلینیک تخصصی پوست و زیبایی آرمان الهیه


همه روزه غیره از جمعه ها از ساعت 10 صبح تا 19 شب

کلینیک تخصصی پوست و زیبایی آرمان الهیه
02171047
02122694988
02122207584


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار