بیوگرافی و عکس های چنینگ تیتوم و همسر و دخترش + فیلم ها


بیوگرافی و زندگی نامه چانینگ تاتوم چنینگ تیتوم با نام کامل چنینگ متیو تیتوم (به انگلیسی : Channing Tatum) در 26 آوریل 1980 درکلمن، آلاباما آمریکا متولد شد. مادرش کای تیتوم کارمند شرکت هواپیمایی و پدرش گلن تیتوم کارگر ساختمان هستند. چنینگ یک خواهر به نام پیج تیتوم دارد. قد او 185 سانتیمتر است. وقتی […] The post بیوگرافی و عکس های چنینگ...

بیوگرافی و عکس های چنینگ تیتوم و همسر و دخترش + فیلم هاعکس چنینگ تیتوم

چنینگ تیتوم با نام کامل چنینگ متیو تیتوم (به انگلیسی : Channing Tatum) در 26 آوریل 1980 درکلمن، آلاباما آمریکا متولد شد.

مادرش کای تیتوم کارمند شرکت هواپیمایی و پدرش گلن تیتوم کارگر ساختمان هستند.

چنینگ یک خواهر به نام پیج تیتوم دارد.

قد او 185 سانتیمتر است.

وقتی که شش ساله بود، همراه خانواده به منطقه ی پسکگولا، می سی سی پی نقل مکان کردند، او دوران کودکی را به ورزش های فوتبال، بیسبال، کونگ فو و هنرهای رزمی مشغول بود. دبیرستان را در یک مدرسه ی نظامی در منطقه ی تامپا گذراند و در سال 1998 فارغ التحصیل شد.

بیوگرافی و عکس های چنینگ تیتوم و همسر و دخترش + فیلم هاچنینگ تیتوم و همسرش جینا دوان تیتوم

سپس در کالجی در ویرجینیای غربی بورس تحصیلی فوتبال به دست آورد اما به دانشگاه نرفت و مدتی در یک کلوب شبانه محلی کار می کرد. در سال 2000 در یکی از موزیک ویدئو های ریکی مارتین به عنوان رقاص حضور داشت.

وقتی که در خیابان قدم می زد توسط یک آژانس مدلینگ کشف شد و پس از آن مدتی به عنوان مدل برای برند های مشهوری از جمله آرمانی، تام فورد، دی اند جی (دولچه و گابانا) و پپسی فعالیت داشت.

فیلم های چنینگ تیتوم

در استودیوی تئاتر دینا لوی آموزش بازیگری دید. چنینگ در سال 2005 با بازی در فیلم مربی کارتر در کنار ساموئل ال جکسون به دنیای بازیگری و سینمای هالیوود وارد شد.

از فیلم های معروف او می توان به استپ آپ در کنار جینا دوان، این دختر همان مرد است در کنار آماندا باینس، جی آی جو : ظهور کبرا و جی آی جو : تلافی، جان عزیز در کنار آماندا سایفرد، عقاب، پسر هیچ کس در کنار آل پاچینو، خیابان جامپ شماره 21 و خیابان جامپ شماره 22 در کنار جونا هیل اشاره کرد.

مجیک مایک، عهد در کنار ریچل مک آدامز، سقوط کاخ سفید در کنار جیمی فاکس، عوارض جانبی در کنار جود لاو، کاترین زتاجونز و رونی مارا، فاکس کچر، صعود ژوپیتر در کنار میلا کونیس، درود بر سزار و لوگان خوش شانس در کنار دنیل کریگ از دیگر فیلم های موفق او هستند.

بیوگرافی و عکس های چنینگ تیتوم و همسر و دخترش + فیلم هاچنینگ تیتوم

چنینگ تیتوم در سال 2006 با جینا دوان (جنا دیوان) همبازی خود در فیلم استپ آپ دوست شد، این دو در سال 2008 نامزد شدند و در سال 2009 در شهر مالیبو، کالیفرنیا با هم ازدواج کردند. حاصل این ازوداج یک فرزند دختر به نام اورلی الیزابت میزله تیتوم است که در سال 2013 به دنیا آمد.

این زوج دوست داشتنی در سال 2018 از هم جدا شدند.

در دوران کودکی ابتلای او به اختلال کم توجهی – بیش فعالی (ADD) و خوانش پریشی تشخیص داده شد.

شایا لبوف و جونا هیل دوستان نزدیک او هستند.

بیوگرافی و عکس های چنینگ تیتوم و همسر و دخترش + فیلم هاچنینگ تیتوم و دخترش اورلی

یک سگ به نام میکا دارد.

پیتزا، پپرونی و پنیر غذا های مورد علاقه ی او هستند.

ثروت او حدود 60 میلیون دلار تخمین زده می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟