گیم‌پلی جدید فاش شده از بازی Spider-Man را ببینید


گیم‌پلی جدید فاش شده از بازی Spider-Man را ببینید

اخیرا گیم‌پلی کوتاه و جدیدی از عنوان Spider-Man شرکت سونی فاش شده است که جلوه‌های گرافیکی آن را به تصویر می‌کشد.

گیم‌پلی جدید فاش شده از بازی Spider-Man را ببینیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرنچایز مرد عنکبوتی " Spider-Man " پیش از سال 2000 به شهرت جهانی رسید و این شهرت را مدیون کامیک‌ها و کتاب‌های مصوری بود که به دلیل دارا بودن داستانی قوی و شخصیت‌پردازی جذاب، مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان به داستان‌های خیالی و ابرقهرمانی قرار گرفت.

پس از سال 2000 کامیک مردعنکبوتی وارد هالیوود شد و سه‌گانه بسیار جذاب و قدرتمندی برای آن ساخته شد. پس از موفقیت فیلم‌های سینمایی این عنوان، نوبت به ساخت ویدئو گیم آن رسید تا سازندگان بتوانند هرچه بیشتر بینندگان و گیمرها را به این کامیک جذب کنند.

در همین رابطه سال 2014 شرکت اکتیویژن تجربه‌ای بسیار موفق در زمینه ساخت ویدئو گیم عنوان مردعنکبوتی داشت و بازی The Amazing Spider-Man 2 را عرضه کرد. پس از آن شرکت سونی در جشنواره E3 2017 اعلام کرد که در حال ساخت نسخه جدیدی از فرنچایز مرد عنکبوتی است که این خبر باعث خوشحالی بسیاری از طرفداران شد.

عنوان جدیدی که سونی در حال ساخت آن است Spider-Man نام دارد و در تاریخ 7 سپتامبر 2018 به صورت رسمی عرضه خواهد شد. اما نکته حائز اهمیت این است که به تازگی گیم‌پلی جدیدی از این عنوان فاش شده است که جاذبه‌های گرافیکی این بازی را در بخش مبارزه‌های تن به تن به تصویر می‌کشد.

در ادامه گیم‌پلی کوتاه منتشر شده از عنوان Spider-Man محصول شرکت سونی را مشاهده می‌کنید:

کد ویدیو

بیشتر بخوانید: طلوع جنگاوران شرق؛ معرفی عنوان انحصاری Ghost Of Tsushima

انتهای پیام/

ویدئوی جدید فاش شده از گیم‌پلی عنوان Spider-Man +فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس