یک شبه 200 میلیون تومان از عالم غیب رسید!


مامور وظیفه شناس راهنمایی و رانندگی ماکو مبلغ 200 میلیون تومان پول که به اشتباه به حسابش واریز شده بود را به صاحبش بازگرداند.

آفتاب‌‌نیوز :
حسن علی نژاد، مامور انتظامی ماکو در گفت و گو با ایسنا در تشریح رویداد گفت: طی روزهای گذشته بعداز وقت اداری دیدم پیامکی تحت یک شبه 200 میلیون تومان از عالم غیب رسید!عنوان واریزی مبلغ دویست میلیون تومان از بانک پاسارگاد شعبه ولیعصر تهران به حساب پاسارگادم آمده است.

وی ادامه داد: چون بعداز وقت اداری و زمان تعطیلی بانکها بود نتوانستم کاری انجام دهم ولی صبح فردا به آشنایی که در شعبه خوی داشتم زنگ زدم و به واسطه وی تلفن شعبه و رئیس شعبه را گرفتم.

علینژاد اضافه کرد: طی تماس با آنها ماجرا را توضیح دادم و شماره خودم را به فردی که اشتباها این مبلغ را به حساب من واریز کرده بود و کارمند یک شرکت بیمه بود دادم. با وی تماس گرفتم و اطلاع دادم تا اینکه به علت نبود بانک پاسارگاد در ماکو به خوی رفته و مبلغ را برگرداندم.

این فرد نیک اندیش خاطرنشان کرد: موقعیت شغلی ما به گونه ای است که مردم اعتماد خاصی به نیروهای راهنمایی و رانندگی دارند و در صورت پیدا کردن مدارک خاص از خیابان و کوچه‌ها به ما تحویل می‌دهند و ما نیز به صاحبانشان برمی‌گردانیم ولی این رویداد برای من یک امر کاملا غیر منتظره بود که حول قوه الهی به خوبی و خوشی به سرانجام رساندیم.

به گزارش ایسنا، این مامور وظیفه شناس مبلغ 200 میلیون تومان پول را به حساب صاحبش بازگرداند و در قبال آن یک ریالی نیز تحت عنوان تشویقی و پاداش دریافت نکرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول