عکس؛کریمی آماده بازی و درخشش در مقابل تیم سابق


سپیدرود رشت از هفته دوم رقابت‌های لیگ هجدهم، روز جمعه در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود و با اتکا به حمایت تماشاگران خود به دنبال کسب اولین امتیاز در این مسابقات است. اما سه بازیکن حال حاضر سپیدرود سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان در ادوار مختلف لیگ را دارند. امین منوچهری، یعقوب کریمی و محسن ایران‌نژاد در سال‌های گذشته همراه...

عکس؛کریمی آماده بازی و درخشش در مقابل تیم سابق

بازیکن سپیدرود به دنبال حضور ثابت مقابل سپاهان و مربی سابق خود است
نویسنده : Parsfootball MultimediaService
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۰:۰۳
عکس؛کریمی آماده بازی و درخشش در مقابل تیم سابق

بازیکن چپ پای تیم سپیدرود رشت این روزها با جدی گرفتن تمرینات تیمش به دنبال حضور ثابت مقابل سپاهان و مربی سابق خود است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سپیدرود رشت از هفته دوم رقابت‌های لیگ هجدهم، روز جمعه در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود و با اتکا به حمایت تماشاگران خود به دنبال کسب اولین امتیاز در این مسابقات است.

اما سه بازیکن حال حاضر سپیدرود سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان در ادوار مختلف لیگ را دارند. امین منوچهری، یعقوب کریمی و محسن ایران‌نژاد در سال‌های گذشته همراه با طلایی پوشان اصفهانی در لیگ برتر شرکت کرده‌اند و دوران نسبتا موفقی را پشت سر گذاشته‌اند.

اما یکی از بازیکنانی که خیلی زود در لیگ برتر مطرح شد و بعد از آن دوران افول خود را شروع کرد، یعقوب کریمی است. بازیکن چپ پای سابق استقلال با درخشش در نفت تهران راه ستاره شدن را طی کرد و در ابتدای لیگ چهاردهم با قرارداد سنگینی راهی سپاهان شد. او در این تیم خیلی زود به عنوان بازیکن ثابت شناخته شد و بعد از آن دوباره به تیم سابق خود یعنی استقلال بازگشت. کریمی به واسطه مصدومیت‌های پیاپی نتوانست درخشش چند ساله خود را در استقلال تکرار کند و در انتها توسط وینفرد شفر از جمع آبی‌پوشان کنار گذاشته شد.

او حالا به عضویت تیم سپیدرود درآمده و به دنبال احیای خود است و این هفته رو در روی مربی و تیم سابق خود قرار می‌گیرد و به دنبال تکرار روزهای درخشان قبلی است.

عکس؛کریمی آماده بازی و درخشش در مقابل تیم سابق

دسته بندی ها : اخبار داغ , چند رسانه ای , فوتبال , گالری عکس , لیگ برتر
برچسب ها : سپاهان اصفهان, سپیدرود رشت, لیگ هجدهم, ورزشگاه سردار جنگل, یعقوب کریمی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر