زندگی هیجان انگیز


زمانیکه صحبت از زندگی میشه همه به شما میگن که یه زندگی سرگرم کننده ، پر از هیجان و جالب رو میخوان.اینطور به نظر میرسه که هرکسی میخواد که یه زندگی شاد و عالی داشته باشه..هیچکس نمیخواد خسته بشه یا یه زندگی متوسط یا سطح پایین داشته باشه.این همون موضوعی هست که در این مقاله به اون میپردازیم. راههای...

زمانیکه صحبت از زندگی میشه همه به شما میگن که یه زندگی سرگرم کننده ، پر از هیجان و جالب رو میخوان.اینطور به نظر میرسه که هرکسی میخواد که یه زندگی شاد و عالی داشته باشه..هیچکس نمیخواد خسته بشه یا یه زندگی متوسط یا سطح پایین داشته باشه.این همون موضوعی هست که در این مقاله به اون میپردازیم.
راههای زیادی برای جذاب کردن زندگی وجود داره بااینحال ۵ اصل وجود داره که باید بدونید تا بتونید زندگیتون رو حقیقتا جذاب کنید. بدون این ۵ اصل ، مهم نیست که چه میکنید ( فکر کنید اهدافتون رو بنویسید برای زندگیتون برنامه ریزی کنید یه زبان جدید یاد بگیرید یا…کارای دیگه انجام بدید) همه این کارا هیچ تاثیری روی شما نخواهد داشت.
این ۵ اصل بصورت پایه شمارو مجهز میکنه به تفکر صحیح درمورد اینکه این، زندگی شماست و این شما هستید که باید انتخاب کنید چطور زندگی کنید .این وظیفه شماست که زندگیتون رو هیجان انگیز و جالب کنید. ۵ اصل پیش زمینه ی ساخت یک زندگی هیجان انگیز و جالب انگیز بخاطر داشته باشید که شما در قبال زندگی خودتون مسئولید. اگه شما عاشق زندگیتون نیستید میتونید انتخاب کنید که تغییرش بدید. بعضی اوقات ممکنه این کار آسون نباشه اما شما میتونید ریسک کنید و اینکار رو انجام بدید.همه اش به خودتون بستگی داره. شما باید درک کنید که زندگی چگونه کار می کنه و خودتان را متعهد کنید که شما زندگی تون را زندگی می کنید ، نه دیگران.

۱– هرگز نگران آنچه دیگران درباره شما فکر میکنن نباشید
اگر می خواهید یک زندگی هیجان انگیز را زندگی کنید، هیچ راهی برای جلوگیری از این اصل وجود ندارد. درک کنید که نیازی به نگرانی در مورد آنچه دیگران درباره شما فک میکنن ، وجود ندارد. این زندگی شماست و شما باید آن را به روش خودتون زندگی کنید. البته، من در مورد راه های قانونی و اخلاقی صحبت می کنم.

با اینحال، شما فردی هستید که باید مسئولیت آنچه را انجام می دهید را به عهده بگیرید. بنابراین نادیده گرفتن را نادیده بگیرید و به خاطر اینکه دیگران از شما چه می خواهند، زندگی نکنید. شما باید تصمیم خود را بگیرید وخواسته های قلب تون را دنبال کنید. اگر دوست دارید آواز بخوانید، پس بخونید. شما مجبور نیستید به حرفهای دیگران راجع به نحوه زندگی کردن گوش بدین.

۲گاهی اوقات لحظات عالی به پول نیاز ندارند

شما پول لازم ندارید تا جالب و هیجان انگیز زندگی کنید. در واقع، بیشتر لحظات شیرین و به یاد ماندنی بدون پول ایجاد می شوند. پول می تواند اثر لحظه ای را افزایش دهد، اما به این معنی نیست که شما نمی توانید یک زندگی عالی بدون پول داشته باشید. تا زمانی که از آنچه که دارید سپاسگزار باشید، می توانید ثروتمندترین فرد دنیا باشید و یک زندگی عالی داشته باشید. و بهترین لحظات معمولا بدون پول ایجاد می شود.
۳ همیشه می توانید وقت بیشتری را صرف کنید

زندگی هیجان انگیز

بعضی از مردم همیشه فکر می کنند که برای چیزهای بهتر وقت ندارند. هنگامی که شما از آنها می خواهید که زمانی رو برای یه سفر کوتاه یا یه ملاقات بگذارند، آنها به شما خواهند گفت که هیچ وقتی ندارند. در حالی که درست است که شما باید بیشتر وقت خود را صرف کار کنید، و زمانی که شما به خانه برسید، شب خواهد بود، اما همیشه می توانید زمانی را صرف انجام کارهای دیگرکنید. افرادی که در یک زندگی عالی زندگی می کنند، همیشه از زندگی خود لذت می برند، زیرا زمانی را برای آن چه که برای آنها اهمیت بیشتری دارد فراهم می کنند.

این جمله را دوباره بخوانید، افرادی که بیشترین لذت را از زندگی میبرند کسانی هستند که وقت خود را برای آن چه که برای آنها اهمیت بیشتری دارد فراهم می کنند. شما هم باید اینگونه باشید چیزهایی که براتون اهمیت بیشتری داره رو پیدا کنید و وقت خود را برای آنها صرف کنید. همه افراد در روز ۲۴ ساعت زمان دارند و بعضی از مردم از زندگی خود لذت می برند در حالی که مابقی افراد شکایت دارند که زمان کافی ندارند. یاد بگیرید که خودتان را مدیریت کنید و یاد بگیرید که چگونه زمان خود را صرف کنید. آیا تلویزیون را زیاد تماشا می کنید یا احتمالا زمان زیادی را صرف چیزهایی می کنید که مهم نیستند؟

۴ اگر بیش از حد جدی هستید، شما بازنده خواهید بود

زندگی هیجان انگیز

گاهی اوقات لازم نیست خیلی جدی باشید زندگی کوتاه است و با یک چشم برهم زدن،زمان میگذرد و شما یک سال پیرتر خواهید بود. چشمانتان را ببندید و تصور کنید کارتون را انجام می دهید و یک سال قبل آن را چگونه انجام میدادید؟ آیا شما دقیقا همین کار را انجام می دادید و زندگی شما مشابه گذشته است؟

زندگی اینه که قدر لحظه هایی رو که داریم بدونیم. زمانیکه پا به سن بگذارید روزهایی که بیشتر لذت بردید رو بخاطر خواهید آورد. بنابراین زندگی را بطور کامل زندگی کنید. گاهی اوقات لازم نیست تو زندگی زیاد جدی باشید و کافیه آن را سرگرم کننده و هیجان انگیز کنید.

۵ زندگی را سرگرم کننده، هیجان انگیز و جذاب کنید
بله، این روشی هست که باید زندگی کنید. بیشترلبخند بزنید ، بیشتر گریه کنید، احساسات بیشتری داشته باشید و یک انسان باشید. هر کس می تواند یک زندگی عالی داشته باشد.یک زندگی شایسته، هیچ ارتباطی با ثروتمند بودن یا فقیر بودن ندارد. و همه چیز به اینکه چطور زمانتون رو صرف لذت بردن ازهر لحظه خودتون میکنید بستگی داره. و از آنجایی که زمان بدون توجه به آنچه شما انجام می دهید، در حال گذر هست، شما نیز فقط می توانید از هر ثانیه و هر دقیقه زندگی خود لذت ببرید. پس زندگی خود را لذت بخش تر کنید.

آیا آماده اید تا ۳۱ روش جهت زندگی جالب و هیجان انگیز را بیابید؟ آن ها اینجا هستند…

۱. یک مهارت را درحد حرفه ای یاد بگیرید

چه مهارتهایی هست که همیشه میخواستید یاد بگیرید اما هیچوقت انجام ندادید؟ الان وقتشه که بتوانید آن مهارت را به دست آورید و در آن بهترین باشید. این کارمی تونه روی کسب و کار شما را تاثیر بگذاره، بازیگلف، شنا کردن، آواز خواندن، نواختن گیتار و غیره
تسلط یافتن بر چیزی و تبدیل شدن به بهترین در آن، زندگی شما را تحقق می بخشد. شما ارزش اون کار رواحساس می کنیدو از انجام اون کار بسیار راضی خواهید بود.

۲. هوای تازه صبح را تنفس کنید

زندگی هیجان انگیز

سعی کنید صبح زود بیدار شوید. هوای تازه رو تنفس کنید و روز خود را آغاز کنید. مطالعات ثابت کرده است که افرادی که سحرخیز هستند، تمایل بیشتری به انجام کارهای بیشتری دارند وهمچنین تمایل به زندگی بهتر دارند. ممکن است که سخت باشه که از تخت گرم خودتون بیرون بیایید، اما باید این کار رو انجام بدید. یاد بگیرید که از منطقه راحتی خود بیرون بیایید و کارهایی را که راحت نیست انجام دهید.

۳. صبحانه سالم و در حجم زیاد بخورید

زندگی هیجان انگیز

صبحانه مهمترین وعده غذایی کل روز است. شما حداقل ۶ یا ۷ ساعت خوابیدید و بدن شما نیاز به غذا برای کسب انرژی و آب برای تنظیم بدن خود دارد. بنابراین صبحانه به همراه آب فراوان بخورید. آیا می دانید چرا “صبحانه” breakfast نامیده می شود؟ این است که بعد از یک خواب خوب شبانه روزه را بشکنیم و غذا بخوریم.
۴. کتاب بخوانید

زندگی هیجان انگیز

شما می توانید هر کتابی را که میخواهید بخوانید. من پیشنهاد می کنم بیشتر در مورد کتاب های مربوط به توسعه شخصیت و کتاب هایی که برایتان الهام بخش هستند بخوانید. با این حال، شما می توانید آن را تغییر دهید و سایر کتاب ها را با توجه به سرگرمی خود بخوانید. مزایای زیادی در خواندن وجود دارد. یکی از آنها تقویت دانش و تمرکز شماست.

۵. بیرون بروید و گوشیتان را از دسترس خارج کنید

زندگی هیجان انگیز

شما لازم نیست این کار را تمام روز انجام دهید. لحظه ای را انتخاب کنید که در آن فکر می کنید که باید از جهان جدا شده و به صورت آفلاین بروید. تنها بمانید و با خودتان باشید. شما می توانید انتخاب کنید که کار خودتان را انجام دهید مانند کار بر روی پروژه خود، اقدام بر روی مهمترین کار خود، بازتاب زندگی خود، بررسی اهداف خود، خواندن یک کتاب و غیره.

۶. یک سفر آخر هفته کوتاه بروید

زندگی هیجان انگیز

شما باید لحظه به لحظه لذت ببرید و ذهن خود را آرام کنید. انسانها نمیتوانند در دراز مدت متمرکز بمانند. سطح بهره وری ما کاهش خواهد یافت و به نوعی پریشان می شویم. بنابراین، در تعطیلات آخر هفته به یک سفر کوتاه بروید. در حالی که در سفر هستید، وقت خود را برای تأمل در زندگی خود استفاده کنید. چه کاری انجام داده اید و چه کاری می خواهید انجام دهید؟
۷. خوردن شام در یک رستوران جدید

زندگی هیجان انگیز

میخواهید زندگیتان جالب باشد؟ امشب یک رستوران جدید را امتحان کنید. به جایی بروید که قبل از آن هرگز نبوده اید مواردی را که قبلا هرگز ندیده اید را امتحان کنید. اگر قبلا غذای کره ای را ندیده اید امشب امتحان کنید. اگر قبلا سوشی تست نکرده اید امشب آن را امتحان کنید. زندگی خود را بوسیله غذا و طعم رنگارنگ کنید.

۸. سرگرمیتون چیست؟ آن را انجام دهید

دوست داری چه کار کنی؟ سرگرمی هاتون چیست؟ سرگرمی ها راه بسیار خوبی برای لذت بخش و سرگرم کننده کردن زندگی هستند. آیا دوست دارید بسکتبال بازی کنید؟ آیا عاشق شنا هستید؟ آیا عاشق پیاده روی هستید؟ هر هفته، وقت خود را صرف انجام کاری کنید که دوست دارید انجام دهید. اگر دوست دارید که شنا کنید، زمانی را برای شنا، حداقل یک بار در هفته تنظیم کنید.

۹. یک دوست جدید پیدا کنید

زندگی هیجان انگیز

ما ابر انسان نیستیم و نمیتوانیم همه چیز را خودمان انجام دهیم. ما به کمک نیاز داریم. آیا می دانید زمانی که به کمک نیاز دارید پیش چه کسی برید ؟ افراد موفق موفق هستند، زیرا آنها می دانند چطورمی توانند از مردم استفاده کنند تا کارهاشون انجام شود. بنابراین اغلب متعهد به ایجاد یک دوستی جدید هستند.
۱۰. مدتی تنها بمانید وانزوا را تمرین کنید

آلبرت انیشتین گفت که تخیل قدرتمندتر از دانش است. و تخیل زمانیکه تنها هستید رخ می دهد. بنابراین وقت بیشتری را با خودتان صرف کنید. یاد بگیرید که خودتان را درک کنید و افکار خود را مدیریت کنید. به همین دلیل است که شما باید صبح زود بیدارشوید زیرا صبح زود بهترین زمان «مقدس» برای داشتن خودتان است. بنابراین تنهایی را تمرین کنید زیرا این درست جایی است که زندگی شما شروع می شود.

۱۱. تمرین مدیتیشن

مزایای زیادی در مدیتیشن وجود دارد. به عنوان مثال، می تواند استرس شما را آزاد کند و فشار شما را تنظیم کند. نه تنها این موارد بلکه، شما می توانید توجه خود را افزایش دهید و یاد بگیرید که از طریق مراقبه بهتر تمرکز کنید. شما مجبور نیستید مدیتیشن کنید، اما امتحان آن هیچ ضرری ندارد. اما کسی که چه می داند ممکن است آن را دوست داشته باشید و بهره وری شما را افزایش دهد وباعث شود از زندگی بیشتر لذت ببرید.
۱۲. به غریبه ها لبخند بزنید و با آنها خوش و بش کنید
هیچ کس خوشحال بدنیا نیومده اما ما با توانایی ایجاد شادی به دنیا آمدیم. لبخند ما می تواند جهان را در یک زمان تغییر دهد. لبخند بیشتر برابر است با بوجود آوردن شادی بیشتر برای خودمون. لبخند زدن به غریبه ها جهان را به جای بهتری تبدیل میکند.

آیا لازمه که بیشتر در این مورد توضیح بدم؟ هر صبح وقتی از خواب بیدار می شوید و به آینه حمام نگاه کنید، لبخند بزنید و به خودتان بگویید: “امروز یک روز عالی است و چیزهای شگفت انگیز برای من اتفاق خواهد افتاد”.

۱۳. به کسی کمک کن
ما باید تمرکزمون رو روی بهبود زندگی دیگران بگذاریم. زمانیکه شما درحال فکر کردن به این موضوع هستید، ورزشکاران و بازیگران طرفداران شون را سرگرم می کنند. افراد موفق درکسب و کار با پولی که ایجاد می کنند، ارزش های خاصی را برای مشتریان خود بوجود می آورند.
هنگامی که شما به یک رستوران میرید و غذا سفارش میدید، رستوران غذا را با پول تون مبادله می کند. بنابراین، تمرکز کنید و ببینید چگونه میتوانید به دیگران کمک کنید. یاد گیری ایجاد ارزش در کار و کسب و کارتون موفقیت واقعی در زندگی است.

۱۴. وعده غذایی تون را خودتان درست کنید
آیا می دانید که درست کردن وعده غذایی به شما احساس لذت می دهد، و لحظه ای عالی برای لذت بردن است؟ مهم نیست، حتی اگر طبخ غذای شما خیلی خوب نیست، تا زمانی که وقت خود را برای انجام کاری برای خودتان صرف کنید، زندگی خود را جذاب تر خواهید کرد. چطوره که با دوستاتون تماس بگیرید و برای شام امشب آنها را دعوت کنید؟
۱۵. به تنهایی سفر کنید
آیا سعی کردید به تنهایی مسافرت کنید؟ باید امتحانش کنین. نیازی نیست که فورا خودتون رو برای سفر به خارج از کشور آماده کنید. شما همیشه می توانید از کوچک شروع کنید. احتمالا شما می توانید یک سفر تنها یک روزه بروید و ببینید که چگونه آن را دوست دارید. و سپس از اونجا به بعد میتونید سفرهاتون رو بزرگتر کنید. زمانی که در مورد سفر به کشورهایی که هیچ وقت پیش از این نرفته اید فکر می کنید این موضوع برای شما هیجان انگیز خواهد بود.
۱۶. یک زبان جدید یاد بگیرید

زندگی هیجان انگیز

زمانیکه بتوانید به یک زبان جدید صحبت کنید زندگی جالب تر خواهد بود. اگر شما می گویید که وقت ندارید، دوباره فکر کنید. شما می توانید زمان رفت و آمد خود را برای یادگیری یک زبان جدید استفاده کنید. به یاد داشته باشید که شما ۵ اصل بالا را یاد گرفته اید؟ همیشه می توانید زمان را برای چیزی بخرید یادگیری یک زبان جدید مغز شما را تقویت خواهد کرد. این می تواند حافظه، شما را بهبود بخشد و شما را با زندگی تون منطبق کند.

۱۷. تقسیم کنید و سازماندهی کنید

زندگی هیجان انگیز

این یکی از بدترین روشهایی است که بسیاری از مردم هرگز در مورد زندگی هیجان انگیز و جالب به آن فکر نکردند. هنگامی که محل کار و خانه به هم ریخته باشه، زندگی تون نیز بهم ریخته خواهد بود. تصور کنید زمانی را شما در حال کار بر روی چیزی سرگرم کننده و هیجان انگیز هستید، و ناگهان این فکر که باید خانه خود را تمیز کنید، یا نیاز به شستن ظروف، پایین گذاشتن زباله، و غیره به ذهن شما خطور میکند در این زمان شما هرگز نمی توانید حداکثر بهره وری را داشته باشید و از زندگی خود به طور کامل لذت ببرید. بنابراین یاد بگیرید تقسیم کار و سازماندهی داشته باشید.

۱۸. خودت رو شاد کن

زندگی هیجان انگیز

هنگامی که شما خود را شاد میکنید و لباس عالی می پوشید، احساساتی متفاوت خواهید داشت. سعی کنید یک پیراهن جدید بپوشیدو ببینید که احساس تون چگونه خواهد بود. مسلما احساس اعتماد بنفس بیشتری خواهید کرد. به همین دلیل است که شما همیشه باید خودتان را سربلند کنید. در صورت نیاز، یک مدل موی جدید را امتحان کنید و لباسهای جدیدی بگیرید.

۱۹. محیط اطرافتون را تغییر دهید

زندگی هیجان انگیز

یکی دیگر از راه های بسیار جالب برای جذاب کردن زندگی شما این است که محیط را تغییر دهید. شما می توانید محل کار خود را تغییر دهید، و شما می توانید محل زندگی خود را تغییر دهید. من نمی گویم که شما باید حرکت کنید، اما می توانید سعی کنید مبلمان را عوض کنید، سبزی ها و گیاهان بیشتری را جایگزین کنید، خانه خود را دوباره رنگ کنید و غیره
محیط شما، شما را می سازد یا می تواند شما را شکست دهد. افراد موفق موفق هستند، زیرا آنها با دیگر افراد موفق در ارتباطند و خود را در محیطی موفق می بینند که از رویاهای خود پشتیبانی می کنند. شما باید همین کار را انجام دهید.

۲۰. نگرش، رویا و اهداف خود را بنویسید

زندگی هیجان انگیز

چه چیزی می تواند جالب تر و سرگرم کننده تر از داشتن یک نگرش روشن و یک هدف برای دستیابی به آن باشد؟ نوشتن چشم انداز زندگی و اهداف خود به شما یک جهت روشن در زندگی می دهد. شما می دانید درانتظارچه چیزی هستید وآنچه هر روز می خواهید انجام دهید برای شما روشن است. و دیدن خودتان در حال حرکت رو به جلو و نزدیک شدن به رویاهاتون چیزی است که شما را هر روز تحریک می کند.

۲۱. روی رویاهاتون کار کنید!
شما هرگز نمیتوانید بدون تمرکز روی رویاهاتون حرکت کنید. زندگی با وجود رویای شما هیجان انگیز و سرگرم کننده است. هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید بدون رویا زندگی جالبی داشته باشید. بنابراین به کار بر روی آنچه که می خواهید در زندگی خود به دست آورید متعهد باشید. اینها سوختهایی هستند که به شما نشان میدهند که چگونه باید زندگی هیجان انگیزی داشته باشید.

۲۲. عزیزانتان را شگفت زده کنید
ما نمیتوانیم در جزیره زندگی کنیم. ما به دیگران نیاز داریم تا احساساتمان را کامل کنیم. بنابراین عزیزانتان را شگفت زده کنید وهرلحظه رابطه تون را با افرادی که بهشون اهمیت میدید، تقویت کنید. حرکت به جلو آسونتر خواهد بود زمانیکه اطمینان دارید کسانی که عاشقشان هستید شما رو حمایت می کنند و اعتماد به نفس تان بیشتر خواهد بود.
۲۳. ورزش کنید
اگر شما خوش اندام نیستید، نمی توانید یک زندگی جالب و سرگرم کننده داشته باشید. بنابراین اغلب تمرین کنید و مطمئن شوید که متعهد به انجام آن هستید. اگر شما افراد موفق را مطالعه کنید، خواهید دید که بیشتر آنها زمان تمرین و ورزش را قبل از شروع روز خود صرف می کنند. آنها می دانند که ورزش مهم است و آنها میدانند که اگر ضعیف و همیشه بیمار باشند نمی توانند از زندگی لذت ببرند،.

۲۴. هر روز از سه نفرسپاسگذاری کنید

زندگی هیجان انگیز

نکردید، باید این را امتحان کنید. سعی کنید مردم خوبی را پیدا کنید و آنها را تحسین کنید. سپاس گذاری از حداقل ۳ نفر در هر روز. شما آنها را خوشحال می کنید و خود را خوشحال خواهید کرد. ما اغلب زمان مون رو به انتقاد و بررسی ویژگی های منفی در مورد دیگران صرف میکنیم. زمان آن است که این رویه را تغییر دهید و روی مثبت تمرکز کنید. به دنبال چیزهای خوب در مردم باشید و آنها را ستایش کنید.

۲۵. یک چالش جدید انجام دهید

زندگی هیجان انگیز

زندگی کوتاه است؛ شما باید چالش های بیشتری را انجام دهید. یک هدف خود را تنظیم کنید و خودتان را به چالش بکشید. این می تواند یک هدف مالی، یک هدف سرگرم کننده یا چیزی باشد که می خواهید در آن پیشرفت کنید. به عنوان مثال، شما می توانید یک چالش برای صرفه جویی ۱۰۰۰ دلار در پایان ماه داشته باشید. یا شما می توانید یک چالش برای از دست دادن ۵ پوند در ۲ ماه ایجاد کنید. مهم نیست چه چالشی ، آن را جالب و سرگرم کننده کنید.

۲۶. از یک حیوان خانگی کوچک مراقبت کنید

زندگی هیجان انگیز

جالب است که یک حیوان خانگی را در زندگی مون مراقبت کنیم. حیوان خانگی شما می تواند لحظه ای شاد و سرگرم کننده برای شما به ارمغان بیاورد و در عین حال، مسئولیت پذیری را به شما می آموزد. اگر میخواهید یک توله سگ یا یک گربه بیاورید با این حال، قبل از اینکه آنها را به سرپرستی، اطمینان حاصل کنید که می توانید متعهد به مراقبت از حیوان خانگی خود باشید.

۲۷. شمردن نعمت ها

زندگی هیجان انگیز

یک تکه کاغذ را بیرون بیاورید و فقط آنچه را که از آن سپاسگزارید، بنویسید. این می تواند همسر، سگ، ماشین شما، تلویزیون شما، خانه شما، دوستان شما، رئیس شما، شغل شما، تفکر شما، موهای شما، کمد لباس شما، و غیره باشد.
هنگامی که نعمت های خود را شمارش می کنید، باعث می شود احساسات شما بیشتر از آنچه که قبلا دارید سپاسگزار باشد. این روند به شما آموزش خواهد داد که شما قدردانی بیشتری داشته باشید و همیشه به سمت مثبت هر رویداد نگاه کنید.

۲۸. آرامش و انجام مطلقا هیچ چیز

زندگی هیجان انگیز

تصور کنید در حالی که از غروب خورشید لذت می برید و هیچ کاری انجام نمی دهید، چقدر خوب است؟ اگر شما نمیتوانید به ساحل برسید، میتوانید روی بالکن خود بنشینید؛ لذت بردن از نمایش عالی با نوشیدنی مورد علاقه خود را. شما باید بیشتر از زندگی لذت ببرید. گاهی اوقات شما گیر می کنید و احساس می کنید که در زندگی هیچ جا نیستید. بنابراین کم کم استراحت کنید. لذت بردن از لحظه ی اکنون و انجام مطلقا هیچ چیز. شما تعجب خواهید کرد که این امرچگونه می تواند زندگی شما را جذاب تر کند.

۲۹. زندگی خود را برنامه ریزی کنید

زندگی هیجان انگیز

آیا می دانید که زندگی تون باید چگونه باشد؟ بعضی از مردم می گویند بهتر است که زندگی را بصورت شانسی یا تصادفی باشد، و من به بعضی اوقات با این موضوع موافق هستم. با این حال، شما باید مسیری را که می خواهید بروید و نحوه زندگی خود را بدانید، درک کنید. به همین دلیل است که شما باید برنامه ریزی کنید. مردم موفق می دانند که چه میخواهند.به همین دلیل است که آنها می توانند نتایج شگفت انگیز را از طریق تمرکز و شناخت جهت خود به دست آورند.
شما هم باید همینطور باشید زندگی خود را برنامه ریزی کنید، بدانید که میخواهید چه چیزی را بدست آورید . و پس از آن، شما فقط زندگی می کنید و ببینید که ثمره آن چه چیزی خواهد بود.

۳۰. در لحظه زندگی کن

زندگی هیجان انگیز

هنگام قهوه نوشیدن، قهوه را بنوشید. از لحظه لحظه زندگیتون لذت ببرید و در لحظه زندگی کن لازم نیست نگران باشید که چه اتفاقهایی در گذشته افتاده و چه اتفاقی خواهد افتاد. در لحظه زندگی کنید واز لحظه لذت ببرید. وقتی کار می کنید، کار کنید. هنگامی که بازی می کنید، اجازه دهید همه تنش و فشار را از بین برود و از بازی لذت ببرید.

۳۱. ریسک کنید
در نهایت،چند تا از مواردی که در بالا گفته شد را انجام دهید. اگر پس از خواندن این مطلب، و همچنان تصمیم بگیرید زندگی خود را مانند قبل زندگی کنید، شما همان نتیجه قدیمی را بدست میاورید. اگر می خواهید زندگی خود راتغییر دهید، باید کاری انجام دهید که قبلا انجام نداده اید. اگر میخواهید یک زندگی جالبتر زندگی کنید، کاری را انجام دهید که جالب باشد و چیزهایی که باعث هیجان شما خواهد شد.

امروز تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از زندگی کاملا لذت ببرید. شما می توانید زندگی خود را جالبتر کنید ، اگر فقط برای آن تصمیم بگیرید و روی آن کار کنید.

در آخر
شما لازم نیست که تمام کارهایی که در بالا ذکر شد را انجام دهید، و مجبور نیستید که هر روز آنها را انجام دهید. شما می توانید یک سفر آخر هفته را یک بار در یک زمان، یک کتاب یک بار در ماه پایان دهید، هر روز صبح، نعمت های خود را شمارش کنید، در آخر هفته ها یا بیشتر در یک رستوران جدید غذا بخورید.

هر کس می تواند زندگی خود را جالب و هیجان انگیز کند. آیا اکنون زندگی شما یک زندگی جالب انگیز است؟؟؟

منبع:

http://stunningmotivation.com/how-to-make-life-interesting-exciting

مترجم: صدیقه رحیمی

زندگی هیجان انگیززندگی هیجان انگیز

Taraneh sarvari

More Posts

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس