بهترین راه توسل به امام رضا (ع) + ختم مجرب برای حاجت گرفتن


بهترین راه توسل به امام رضا «ع» برای توسل به امام رضا (ع) و حاجت گرفتن روش های زیر از بهترین و مجرب ترین ها میباشد. امام هشتم ختم مجرب برای حاجت گرفتن در آخر قرار گرفته است. امیدواریم به حاجت خود برسید. توسل به امام رضا (ع) ؛ تعداد زیادی از ما مسلمانان در زمانی که به تنگنا‌های‌ زندگی دنیوی می رسیم ودر خیال...

بهترین راه توسل به امام رضا (ع) + ختم مجرب برای حاجت گرفتن

بهترین راه توسل به امام رضا «ع»

برای توسل به امام رضا (ع) و حاجت گرفتن روش های زیر از بهترین و مجرب ترین ها میباشد. امام هشتم

ختم مجرب برای حاجت گرفتن در آخر قرار گرفته است. امیدواریم به حاجت خود برسید.

توسل به امام رضا (ع) ؛ تعداد زیادی از ما مسلمانان در زمانی که به تنگنا‌های‌ زندگی دنیوی می رسیم ودر خیال خود می‌پنداریم که حتی خداوند هم ما را فراموش کرده است و هر چه صدایش میکنیم پاسخی نمیشنویم رو به سمت توسط به ائمه می‌آوریم. یکی از امامانی که همه ی ما ایرانی‌ها به شوق دیدن حرمش غوغایی در دل داریم و به ایشان توسل میکنیم امام رضا «ع» هستند.

توسل بسیار مجرب به امام رضا علیه السلام

درباره توسل به امام رضا«ع» این طور وارد شده است که بهترین راه توسل به امام رضا«ع» طریقه اى است که از خود ایشان وارد شده است:

«هرگاه اتفاق مهمى براى تو رخ داد، دو رکعت نماز بخوان، دریک رکعت فاتحه و آیت‌الکرسى ودر رکعت دوم حمد و سوره قدر را بخوان، سپس قرآن را بردار و ان را بالاى سرت بگیر و بگو: «اللّهُمَّ بحَقِّ ما أَرْسَلْتَهُ إِلى خَلْقِکَ؛ وَبحَقِّ کُلّ آیَه فِیه، وَبحَقِّ کُلّ مَنْ مَدَحْتَهُ فیهِ عَلَیْکَ؛ وَبحَقِّکَ عَلَیْهِ؛ وَلانَعْرِفُ أَحَداً أَعْرَفُ بحَقِّکَ مِنْکَ.«

سپس ۱۰ بار مى گویى: «یا سَیّدى یا اللّه»؛ و ۱۰ بار «بحَقِّ مُحَمَّد»؛ و ۱۰ بار «بحَقِّ عَلىّ»؛ و ۱۰ بار «بحَقِّ فاطِمَهِ»؛ و بهمین شکل ۱۰ بار اسم هر کدام از ائمه را یکى بعد از دیگرى مى‌گویى. امام رضا«ع» مى فرماید: «تا این‌که به امام زمانت مى‌رسى. به راستى که از جاى خود برنمى‌خیزى مگر این‌که خداوند حاجت تو را برآورده مى‌سازد

همچنین:

به جهت امور مادی و معنوی این توسل فوق العاده است و از نخستین مجربات بنده «‌ نویسنده کتاب مجربات باقر »‌ می باشد و به هر چه رسیدم از همین توسل بود.

دستور این است :

هرروز ۱۱۰ مرتبه این صلوات رابه روح حضرت امام رضا علیه السلام فرستاده و تا ۴۰ روز ادامه دهید که فوق العاده مجرب است:اللهم صل علیٰ علی بن موسی الرضا

بهترین راه توسل به امام رضا (ع) + ختم مجرب برای حاجت گرفتن

توسل به امام رضا «ع» :

درباره توسل به امام رضا«ع» این طور وارد شده است که بهترین راه توسل به امام رضا«ع» طریقه اى است که از خود ایشان وارد شده است:

«هرگاه اتفاق مهمى براى تو رخ داد، دو رکعت نماز بخوان، دریک رکعت فاتحه و آیت‌الکرسى ودر رکعت دوم حمد و سوره قدر را بخوان، سپس قرآن را بردار و ان را بالاى سرت بگیر و بگو:

«اللّهُمَّ بحَقِّ ما أَرْسَلْتَهُ إِلى خَلْقِکَ؛ وَبحَقِّ کُلّ آیَه فِیه، وَبحَقِّ کُلّ مَنْ مَدَحْتَهُ فیهِ عَلَیْکَ؛ وَبحَقِّکَ عَلَیْهِ؛ وَلانَعْرِفُ أَحَداً أَعْرَفُ بحَقِّکَ مِنْکَ.»

سپس ۱۰ بار مى گویى: «یا سَیّدى یا اللّه»؛ و ۱۰ بار «بحَقِّ مُحَمَّد»؛ و ۱۰ بار «بحَقِّ عَلىّ»؛ و ۱۰ بار «بحَقِّ فاطِمَهِ»؛ و بهمین شکل ۱۰ بار اسم هر کدام از ائمه را یکى بعد از دیگرى مى‌گویى.

امام رضا«ع» مى فرماید: «تا این‌که به امام زمانت مى‌رسى. به راستى که از جاى خود برنمى‌خیزى مگر این‌که خداوند حاجت تو را برآورده مى‌سازد

یکیدیگر از راه های‌ توسل به امام رضا «ع» به جهت امور مادی و معنوی این توسل فوق العاده است و از نخستین مجربات بنده «‌ نویسنده کتاب مجربات باقر »‌ می‌باشد و به هر چه رسیدم از همین توسل بود. دستور این است:

هرروز ۱۱۰ مرتبه این صلوات رابه روح حضرت امام رضا علیه السلام فرستاده و تا ۴۰ روز ادامه دهید که فوق العاده مجرب است:

اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجَّّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ.

ترجمه ی صلوات امام رضا:

خدایا رحمت فرست بر علی بن موسی الرضا امام با تقوا و پاک و حجت تو بر هر که روی زمین است و هر که زیر خاک، رحمت بسیار و تمام با برکت و پیوسته و پیاپی و دنبال هم چنان بهترین رحمتی که بر یکی از اولیائت فرستادی.

نماز حاجت امام رضا «ع»:

امام رضا «ع» فرمودند: هرگاه دچار امر دشواری شدی دو رکعت نماز بخوان.

در رکعت اول بعد از حمد آیه الکرسی

در رکعت دوم بعد از حمد سوره قدر

بعد از نماز قرآن را بر روی سر بگیر و بگو:

«أَللَّهُمَّ بِحَقِّ مَنْ أَرْسَلْتَهُ إِلى خَلْقِکَ؛ وَ بِحَقِّ کُلِّ ایَةٍ فیهِ؛ وَ بِحَقِّ کُلِّ مَنْ‏ مَدَحْتَهُ فیهِ عَلَیْکَ؛ وَ بِحَقِّکَ عَلَیْهِ؛ وَ لا نَعْرِفُ أَحَداً أَعْرَفَ بِحَقِّکَ مِنْکَ»

سپس ۱۰ مرتبه هر یک از ذکر ‌های‌ زیر را بگو:

«یا سَیِّدی یا اَللَّهُ» «بِحَقِّ مُحَمَّدٍ»«بِحَقِّ عَلِیٍّ»«بِحَقِّ فاطِمَةَ»«بِحَقِّ الْحَسَنِ»«بِحَقِّ الْحُسَیْنِ» «بِحَقِّ عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ» «بِحَقِّ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِیٍّ» «بِحَقِّ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ» «بِحَقِّ مُوسَى بْنِ جَعْفَرٍ» «بِحَقِّ عَلِیّ ‏بْنِ مُوسى» «بِحَقِّ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِیٍّ» «بِحَقِّ عَلِیِّ بْنِ مُحَمَّدٍ» «بِحَقِّ حَسَنِ بْنِ عَلِیٍّ» «بِحَقِّ الْحُجَّةِ»

اگر چنین کنی پیش از ان که از جایت برخیزی خداوند حاجتت را برآورده می کند.

بهترین راه توسل به امام رضا (ع) + ختم مجرب برای حاجت گرفتن

ختم مجرب برای حاجت گرفتن

این ختم را هدیه به امام رضا«ع» کنید تا حاجت بگیرید

برای مقصود عظیم ۷ روز ۷ مرتبه سوره یس را بخواند و از روز شنبه شروع کند

تا روز جمعه ختم نماید ودر وقت خواندن با کسی حرف نزند ودر خلوت باشد و ثوابش رابه روح امام رضا علیه السلام قربت کند البته مقصود او حاصل شود مجرب است .

آثار دهگانه قرائت سوره یس:

پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله وسلم به امیرالمؤمنین فرمودند: ای علی! «یس» را بخوان که در ان ده اثر است: هر که ان را قرائت کند:

1» اگر گرسنه باشد سیرگردد؛

2» اگر تشنه باشد، سیراب گردد؛

3» اگر برهنه باشد، پوشانیده گردد؛

4» اگر عزب باشد، ازدواج کند؛

5» اگر ترسان باشد، امنیت یابد؛

6» اگر مریض باشد، عافیت یابد؛

7» اگر زندانی باشد، نجات یابد؛

8» اگر مسافر باشد، در سفرش یاری شود؛

9» نزد میت خوانده نمیشود مگر این‌که خدا بر او راحت گیرد؛

10» اگر گم شده داشته باشد، گم شده اش را پیدا کند.

توسل بسیار مجرب به امام رضا , توسل به امام رضا , صلوات امام رضا یکی از بهترین راه های‌ حاجت گرفتن توسل به امام رضا «ع» می باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403