اعتقادات و باورهای دینی در بین جوانان تقویت شود


اعتقادات و باورهای دینی در بین جوانان تقویت شود

ارومیه – رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماکو بر تقویت اعتقادات و باورهای دینی در بین جوانان تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا ابراهیمی صبح پنجشنبه در دیدار با امام جمعه و مسئولان فرهنگی این شهرستان با بیان اینکه عدم توجه به باورهای دینی در جامعه به‌ویژه در بین نسل جوان خطر بزرگ تهاجم فرهنگی است و اظهار داشت: در جهت پیشبرد اهداف فرهنگ به‌ ویژه فرهنگی که بر پایه دین استوار بوده تعامل و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

وی با اشاره به حوزه تبلیغی در خصوص انجام فعالیت‌های قرآنی و طرح‌های فرهنگی، برگزاری مراسم و مناسبت‌های دینی مذهبی در سطح شهرستان، بیان کرد: سعی و تلاش سازمان تبلیغات اسلامی بر آن است که منویات مقام معظم رهبری به بهترین نحو به انجام برسد و همه گروه ها با هر سلیقه فکری و اعتقادی باید مجری فرامین معظم له باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماکو با تاکید بر اینکه روحانیان می‌توانند در تبلیغ اندیشه‌های انقلابی و دینی در سطح جامعه مؤثر باشند افزود: مساجد و مراکز دینی به‌عنوان مهمترین ظرفیت‌ های بی‌بدیل جامعه برای رشد و ترقی فرهنگ دینی و اسلامی محسوب می شوند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به حضور بسیار مؤثر روحانیان در برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت افزود: امروز آسیب‌های اجتماعی جامعه اسلامی را تهدید می‌کند، روحانیان در خط مقدم تهاجم فرهنگی دشمنان قرار گرفته و وظیفه خطیر آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی جامعه بر عهده دارند.

حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو نیز در این دیدار با بیان این که دشمنان دین جوانان ما را هدف گرفته‌اند عنوان کرد: طبیعی است برای موفقیت و محفوظ ماندن از آسیب باید در ابتدا به تقویت دینی و باورهای ارزشی در نسل جوان بپردازیم.

در این دیدار و در راستای افزایش تعاملات، در خصوص مسائل فرهنگی، قرآنی، عقیدتی، تربیتی همچنین جهت اجرای برنامه های تبلیغی در سطح شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 4363755

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس