بازیگر جوان و موفق این روزهای سینمای ایران چه می کند؟


بازیگر جوان و موفق این روزهای سینمای ایران چه می کند؟

به گزارش دیباچه،پس از بازیگران مطرحى که این روزها به مجموعه «رقص روى شیشه» اضافه شدند، مهرداد صدیقیان جدیدترین چهره سینمایى است که حضورش در این سریال شبکه نمایش خانگى قطعى شده است. مهرداد صدیقیان یکى دیگر از بازیگرانى است که در روزهاى گذشته...

به گزارش دیباچه،پس از بازیگران مطرحى که این روزها به مجموعه «رقص روى شیشه» اضافه شدند، مهرداد صدیقیان جدیدترین چهره سینمایى است که حضورش در این سریال شبکه نمایش خانگى قطعى شده است.

مهرداد صدیقیان یکى دیگر از بازیگرانى است که در روزهاى گذشته به فهرست پرستاره بازیگران «رقص روى شیشه» اضافه شده تا پس از بهرام رادان، مهتاب کرامتى، امیرآقایى و میترا حجار، مهرداد صدیقیان هم از دیگر چهره هاى مطرح سینما باشد که در این مجموعه شبکه نمایش خانگى مقابل دوربین خواهد رفت.

صدیقیان یکى از موفق ترین و پرکارترین بازیگران سینماى ما در سالهاى گذشته است که در نقش ها و پروژه هاى متفاوتى ایفاى نقش کرده و این دومین حضور او پس از سریال «شاهگوش» به کارگردانى داود میرباقرى در شبکه نمایش خانگى است.

«رقص روى شیشه» فیلمنامه اى اجتماعى و جذاب دارد که براساس طرحى از ابوالفضل کاهانى و به قلم طلا معتضدى در ٢٦ قسمت به نگارش درآمده و گروه تولید همچنان در حال تکمیل فهرست بازیگران هستند تا بزودى فیلمبردارى آن را آغاز کنند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر