اعتبارات شهرداری خوسف پاسخگوی ارائه خدمات مطلوب به شهروندان نیست


اعتبارات شهرداری خوسف پاسخگوی ارائه خدمات مطلوب به شهروندان نیست

بیرجند- شهردار خوسف با بیان اینکه اعتبارات این شهرستان محدود است، گفت: اعتبارات محدود نمی توان پاسخگوی ارائه خدمات مطلوب به شهروندان باشد.


به گزارش خبرنگار مهر، محسن علیزاده ظهر پنجشنبه در شورای اداری شهرستان خوسف که با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، بیان کرد: شهرداری خوسف تا سال گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ تومان بدهی داشته است.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از این بدهی ها مربوط به پرسنل شهرداری بود، افزود: تاکنون ۹۰۰ میلیون از این بدهی ها پرداخت شده و امید است تا پایان ماه جاری به صفر برسد.

علیزاده با اشاره به خدمات ارائه شده به شهروندان بیان کرد: اعتبارات شهرداری خوسف محدود است ونمی توان خدمات مطلوبی ارائه کرد.

شهردار خوسف با بیان اینکه برخی از اعتبارات شهرداری در سال جاری قطع شده است، اظهار کرد: باتوجه به گستردگی شهرستان خوسف، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی از آسفالت ورودی خوسف با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان خبر داد و افزود: همچنین ۹۵ درصد زیرساخت های شرکت تعاونی های این شهرستان انجام شده است.

شهردار خوسف با بیان اینکه در حال حاضر هشت تعاونی فعال در خوسف خبر داد و گفت: بخشی از این تعاونی ها به شهرداری بدهی ندارند اما بخشی دیگر نیز به شهرداری بدهی داشته که امید است پرداخت کنند.

وی بیان کرد: تاکنون ۴۷ هزار متر مربع از تعاونی های این شهرستان آسفالت شده و تا آینده ای نزدیک ۴۵ هزار متر مربع باقی مانده نیز آسفالت می شود.

گلایه از نبود خانه عالم در خوسف

امام جمعه خوسف هم در این جلسه هم با اشاره به شرایط اقتصادی پیش رو بیان کرد: در حال حاضر شرایط خاصی بر کشور حاکم بوده و باید هوشیار باشیم.

حجت الاسلام حامد شاهبیگی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره مورد حمایت امدادهای الهی بوده است، اظهار کرد: در شرایط کنونی نیز باید به دشمن بفهمانیم که به بی سر و پا باج نمی دهیم.

وی با اشاره به مشکلات پیش روی شهرستان خوسف بیان کرد: در حال حاضر شهرستان خوسف خانه عالم ندارد.

حجت الاسلام شاهبیگی اظهار کرد: تمام طلبه ها به دلیل نبود خانه عالم مستاجر هستند که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه خوسف خواستار برگزاری نماز جماعت در سطح ادارات شد و گفت: مدیران متولی نماز در سطح دستگاه ها هستند.

وی با گلایه از شرایط درمان و بیمارستان های خوسف بیان کرد: انتطار می رود این مراکز مورد حمایت و توجه قرار گیرد.

کد خبر 4364018

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان