آلونسو: وندورن نیاز به اثبات خودش ندارد


فرمول یک ایران – فرناندو آلونسو از هم تیمی خود استافل وندورن بعد از فصل کابوس واری که در حال سپری کردن آن است، بار دیگر حمایت کرد. آلونسو به اولین راننده سال 2018 تبدیل شد که نبرد تن به تن با هم تیمی خود در قسمت تعیین خط را پیروز شده است و این فصل هر 11 مسابقه فصل را از هم تیمی خود در مکان جلوتری شروع کرده است. بعد از در چهار...

فرمول یک ایران – فرناندو آلونسو از هم تیمی خود استافل وندورن بعد از فصل کابوس واری که در حال سپری کردن آن است، بار دیگر حمایت کرد.

آلونسو به اولین راننده سال ۲۰۱۸ تبدیل شد که نبرد تن به تن با هم تیمی خود در قسمت تعیین خط را پیروز شده است و این فصل هر ۱۱ مسابقه فصل را از هم تیمی خود در مکان جلوتری شروع کرده است.

بعد از در چهار مسابقه ابتدای فصل که در سه تای آن ها امتیاز کسب کرد، وندورن تا مسابقه باکو امتیاز بدست نیاورد اما آلونسو معتقد است اعتبار ستاره درحال رشد بلژیکی خدشه دار نشده است.

فرناندو گفت :

این عملکرد ارتباطی به وندورن ندارد و به اعتبار او صدمه نخواهد زد چون همه می دانیم پتانسیل ماشین ما چقدر است. در مسابقه سیلوراستون نیز ماشین ضعیف بود. همه ما به عنوان یک تیم واحد سعی می کنیم مشکلات ماشین را پیدا کنیم و شرایط یکسانی برای هردو ماشین خود ایجاد کنیم. او استعداد خود را به همه نشان داده و نیازی به اثبات خود ندارد.

آلونسو: وندورن نیاز به اثبات خودش نداردآلونسو: وندورن نیاز به اثبات خودش ندارد فرناندو آلونسو

آلونسو ادامه داد :

وی قبل از ورود به فرمول یک در تمام مسابقات قبلی قهرمان شده است ولی سوار بر ماشینی شده که هم امسال و هم سال گذشته مشکلات زیادی داشت. شرایط استافل خوب است و در هر مسابقه عملکردی در حد توان ماشین دارد. به شما مردم و اهالی رسانه توصیه می کنم برای سنجش توانایی و اعتبار وی به قبل از سیلوراستون و هم چنین تعیین خط های سال گذشته توجه کنید.

عملکرد وندورن باعث شده مکلارن برای نگهداری وی در سال ۲۰۱۹ دچار شک شود و باید دید چه سرنوشتی در انتظار استافل است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...