مصدوم شدن 5 نفر در اثر سیل در تنگه واشی فیروزکوه


مصدوم شدن 5 نفر در اثر سیل در تنگه واشی فیروزکوه

فرماندار فیروزکوه گفت: ظهر امروز (پنجشنبه) بارش شدید باران و جاری شدن سیل در تنگه واشی فیروزکوه، پنج نفر مصدوم همراه داشته که با کمک نیرو‌های امدادی به صورت سرپایی مداوا شدند.

به گزارش جی پلاس، تنگه واشی یا تنگه ساواشی مکانی با جاذبه‌های گردشگری است که در حدود ۱۷ کیلومتری شهرفیروزکوه قرار گرفته و با داشتن آب و هوای مناسب در تابستان‌ها، میزبان جمعیت کثیری از مسافران و گردشگران است همچنین محدوده وقوع این سیلاب، روستا جلیزجند از توابع بخش مرکزی فیروزکوه اعلام شده است.

فرماندار فیروزکوه روز پنجشنبه درباره این حادثه گفت: هم اکنون تمام عوامل امدادی و دستگاه‌های خدمات رسان به منطقه سیل زده اعزام و تمهیدات لازم در این مورد اندیشیده شده است.

مهدی یوسفی جمارانی اظهار داشت: با تلاش ماموران راهداری و نیرو‌های پلیس جاده اصلی منطقه تنگه واشی بازگشایی و مسافران به خارج از محدوده سیل منتقل شدند.

وی توصیه کرد: با توجه به شرایط جوی و احتمال وقوع سیل شدیدتر در منطقه، مسافران از سفر به این مکان گردشگری خودداری نمایند.

در ۱۳ مردادماه سال گذشته نیز جاری شدن سیل در این منطقه سبب خسارتی بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به کندو‌های زنبور عسل، مزارع و باغات، ابنیه و راه شد.

فیروزکوه با ۴۰ هزار نفر جمعیت در شمال شرقی تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی