اطلاعات جدیدی از بازی WWE 2K19 منتشر شد


اطلاعات جدیدی از بازی WWE 2K19 منتشر شد

اطلاعاتی از بخش جدید بازی WWE 2K19 به نام Towers Mode که بازیکنان را با ماموریت‌های مختلف در موضوعات متفاوت به چالش می‌کشد، منتشر شد. تاکنون اطلاعات به نسبت زیادی از بازی WWE 2K19 منتشر شده است. می‌دانیم که «ای‌جی استایلز» (AJ Styles) ستاره روی کاور آن خواهد بود، می‌دانیم که نسخه Limited آن چه...

اطلاعاتی از بخش جدید بازی WWE 2K19 به نام Towers Mode که بازیکنان را با ماموریت‌های مختلف در موضوعات متفاوت به چالش می‌کشد، منتشر شد.

تاکنون اطلاعات به نسبت زیادی از بازی WWE 2K19 منتشر شده است. می‌دانیم که «ای‌جی استایلز» (AJ Styles) ستاره روی کاور آن خواهد بود، می‌دانیم که نسخه Limited آن چه مزایایی نسبت به نسخه معمولی آن دارد و می‌دانیم که این بازی برای نینتندو سوئیچ عرضه نمی‌شود. حالا بالاخره فهمیدیم که از لحاظ گیم‌پلی چه موارد جدیدی در بازی وجود دارد. در بلاگی جدید، توسعه‌دهندگان بازی اطلاعاتی درباره بخش جدید Towers در اختیار طرفداران قرار دادند. در این بخش بازیکنان با ماموریت‌های مختلف در مقابل بازیکنان دیگر قرار می‌گیرند.

ماموریت‌ها و چالش‌های مختلف بخش Towers بازی WWE 2K19 موضوعات مختلفی دارند، به عنوان مثال یکی از این موضوعات «انقلاب زنان» (The Women’s Revolution) است که در دنیای واقعی در بین کشتی‌گیران زن کمپانی WWE اتفاق افتاد. در این موضوع بازیکنان مقابل کشتی‌گیران زن قرار می‌گیرند. همچنین در بخش Towers نوع مسابقات همیشه در حال تغییر است، پس نگران تکراری شدن آن نباشید. بعضی از مسابقات بازیکنان و حریفان را قوی‌تر می‌کنند تا مسابقات جالب‌تر شوند.

با استفاده از این لینک می‌توانید به بلاگ منتشر شده توسط توسعه‌دهندگان مراجعه کنید. بازی WWE 2K19 در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
اطلاعات جدیدی از بازی WWE 2K19 منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا