حرف‌های شهید مدافع حرم محمد کیهانی لحظاتی قبل از شهادت +فیلم


حرف‌های شهید مدافع حرم محمد کیهانی لحظاتی قبل از شهادت +فیلم

ویدئویی از سخنان شهید مدافع حرم حجت‌الإسلام و المسلمین محمد کیهانی لحظاتی قبل از به شهادت رسیدن توسط داعشی‌ها را مشاهده می‌کنید.

حرف‌های شهید مدافع حرم محمد کیهانی لحظاتی قبل از شهادت +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الإسلام و المسلمین شهید محمد کیهانی از شهدای مدافع حرم است که در سال 95 به شهادت رسید. این شهید والامقام از پرسنل معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری کلانشهر اهواز بود که در سال 94 در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه (س) به سمت جبهه‌های جنگ در سوریه شتافت.

شهید کیهانی پس از 6 دوره حضور در سوریه در تاریخ نهم آبان ماه سال 95 در منطقه سه‌هزار واقع در غرب حلب توسط تک‌تیرانداز ملعون گروهک تکفیری-صهیونیستی داعش از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

پدر شهید در مورد محمد می‌گوید:

"رفتار محمد با سایر هم سن و سالانش متفاوت بود. او به جای اینکه اوقات فراغتش را با آنها در محله بگذراند، ترجیح می‌داد در مسجد باشد. با شور و شعف خاصی منتظر وقت نماز می‌شد و به محض اینکه وقت اذان فرا می‌رسید در صف نماز جماعت در کنار بزرگترهای محله حاضر می‌شد و از اینکه می‌توانست در مسجد باشد خیلی لذت می‌برد. او از کودکی عاشق مسجد بود و اکثر مواقع بهترین لحظات عمرش را در مسجد می‌گذراند."

در ادامه ویدئویی تأثیرگذار و عبرت‌آموز از سخنان شهید محمد کیهانی در آخرین لحظات زندگی را مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جنجال جدید احمدی نژاد بعد از حمله سپاه پاسداران؛ موضع‌گیری دوپهلو