مشخصات هواوی میت 20 لایت از طریق وب‌سایت رگولاتوری چین افشا شد


مشخصات هواوی میت 20 لایت از طریق وب‌سایت رگولاتوری چین افشا شد

با افشای مشخصات هواوی میت 20 لایت (Huawei Mate 20 Lite) و صدور تاییدیه برای این گوشی، احتمال معرفی قریب‌الوقوع آن قوت گرفت. هرچند که مطابق زمان‌بندی پیشین، قرار بود هواوی میت 20 لایت به همراه گوشی های میت 20 و میت 20 پرو در ماه اکتبر معرفی شود. روز گذشته چهره‌ی عضو میان رده‌ی... نوشته مشخصات هواوی میت 20 لایت از طریق وب‌سایت...

با افشای مشخصات هواوی میت 20 لایت (Huawei Mate 20 Lite) و صدور تاییدیه برای این گوشی، احتمال معرفی قریب‌الوقوع آن قوت گرفت. هرچند که مطابق زمان‌بندی پیشین، قرار بود هواوی میت ۲۰ لایت به همراه گوشی های میت 20 و میت 20 پرو در ماه اکتبر معرفی شود.

روز گذشته چهره‌ی عضو میان رده‌ی خانواده‌ی میت 20 هواوی با قرار گرفتن تصاویر آن روی خروجی سایت تنا، نمایان شد. حالا فهرست کاملی از سخت افزار داخلی و مشخصات هواوی میت 20 لایت نیز در وب‌سایت این رگولاتوری چینی انتشار یافته است.

مشخصات هواوی میت 20 لایت

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 33%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

از نمایشگر 6.3 اینچی گوشی شروع کنیم که دارای بریدگی ناچ و وضوح 2340 در 1080 پیکسل خواهد بود. نسبت تصویر آن هم چیزی بین 19:9 و 20:9 توصیف شده است. مشخصات اپتیک میت 20 لایت شامل دو سنسور 20 و 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی و دو سنسور 24 و 2 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می‌شود.

در زیر کالبد این گوشی میان رده، تراشه کایرین 710 با هشت هسته پردازشی قرار خواهد داشت و برخورداری دستگاه از حافظه داخلی 64 گیگابایتی و 6 گیگابایت رم، آن را لااقل از این نظر مشابه برخی از پرچمداران فعلی بازار جلوه می‌دهد.

از دیگر نکات قابل توجه در مشخصات هواوی میت 20 لایت باید به ظرفیت 3650 میلی‌آمپر ساعتی باتری آن و سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو اشاره کنیم. با این اوصاف، احتمالا راه‌اندازی دستگاه با اندروید 9.0 که گفته می‌شود در تاریخ 29 مرداد از راه خواهد رسید، منتفی است؛ مگر اینکه هواوی پیش از عرضه‌ی این محصول، نسبت به به‌روزرسانی نرم افزاری آن اقدام نماید.

همچنین بخوانید:

تصاویر گوشی هواوی Mate 20 لایت از طریق TENAA لو رفت

یکی دیگر از تغییرات بلقوه‌ی هواوی میت 20 لایت در قیاس با میت 10 لایت، استفاده از شیشه به جای آلومینیم در ساختار آن است. همچنین در رنگ‌بندی آن نیز شاهد تغییراتی خواهیم بود و قسمتی که در پنل پشتی از ماژول دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت میزبانی می‌کند، رنگ متفاوتی از بدنه‌ی دستگاه خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد