ایران بر سکوی طلایی کشتی نونهالان آسیا ایستاد


ایران بر سکوی طلایی کشتی نونهالان آسیا ایستاد

کرج - تیم ملی کشتی نونهالان جمهوری اسلامی ایران بر سکوی طلایی نونهالان آسیا ایستاد.


به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کشتی نونهالان آسیا در رشته آزاد از صبح امروز در کرج برگزار شد. تیم ملی کشتی ایران با کسب ۲۰۵ امتیاز قهرمان این دوره از مسابقات شد، تیم ژاپن با کسب ۱۸۰ و هند با کسب ۱۶۹ امتیاز مقام سوم را به دست آورد. تیم‌های قزاقستان، قرقیزستان، عراق، ترکمنستان، بنگلادش، پاکستان و سنگاپور رده‌های چهارم تا دهم را کسب کردند.

نتایج انفرادی نیز به شرح ذیل است؛

در ۳۸ کیلوگرم؛ ابراهیم خواری ایران مدال طلا، اسکریک دارین قزاقستان نقره آنا وقموده از هند مدال برنز را کسب کرد.

در ۴۱ کیلوگرم؛ محمدرضا شاکری ایران طلایی شد و تاکانو کاشبی ژاپن، امانگلدی پلامان قزاقستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در وزن ۴۴ کیلوگرم؛ نیشیوچی بوتو ژاپن طلا را به دست آورد و عرفان انصاری از ایران مدال نقره و چیراگ هندی سکوی سوم ایستاد.

در وزن ۴۸کیلوگرم؛ انیشی بایگا ژاپن مدال طلا و تورلینگ عبدینور قزاقستان، امیر حسام محبی ایرانی مدال نقره و برنز را به دست آوردند.

در وزن ۵۲ کیلوگرم؛ امان هند طلایی شد و امیرامیل قزاقستان مدال نقره و علی کبودتبار از ایران و روسلان اولو قزاقستان مشترکا برنز را کسب کردند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم؛ تاکاهشی کوتا از ژاپن مدال طلا و کومار لانگوتی از هند نقره را به دست آورد، ام دی مهابوت از بنگلادش و علی سلیمی از ایران مشترکا سوم شدند.

در وزن ۶۸کیلوگرم؛ سیدامیرمهدی حسینی از ایران طلایی شد و کاران از هند و راکسیبایو عادیل قزاقستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در وزن ۸۵کیلوگرم؛ محمدمبین عظیمی از ایران مدال طلا و کیتاواکی کیو ژاپن، ویکاس کومار هند مدال‌های نقره و برنز را کسب کردند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم؛ سیدرضا هاشمی جویباری از ایران مدال طلا و ایگارشی فومیا از ژاپن، وتال اودمیتر از هند نقره و برنز را به دست آوردند.

در وزن ۶۲ کیلوگرم؛ اگینو کایجی ژاپن طلایی شد و بروبندر از هند مدال نقره و شایان میربیک، بربلاتوو ایلیاز از قزاقستان سومی را به دست آورد.

کد خبر 4364775

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه