واگذاری سه میلیارد تومان اعتبار به پیمانکار جدید استخر دیواندره


واگذاری سه میلیارد تومان اعتبار به پیمانکار جدید استخر دیواندره

سنندج - مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: به منظور اتمام استخر سرپوشیده دیواندره سه میلیارد و 600 میلیون تومان به پیمانکار جدید پروژه واگذار شده است.


به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، حامد جولایی در بازدید از استخر سرپوشیده این شهرستان عنوان کرد: احداث این پروژه مهم به صورت کامل آغاز و با اعتبارات استانی و ملی عزم جدی برای اتمام آن تا پایان سال جاری صورت گرفته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: ادامه احداث استخر سرپوشیده دیواندره با جدیت و نظارت کامل کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان آغاز شده است.

جولایی افزود: کلنگ این استخر از سال ۸۸ بر زمین زده شده است و با توجه کمبود اعتبارات نتوانسته در موقع مناسب به بهره برداری برسد.

وی افرود: استخر دیواندره ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اختصاص سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل ارزش افزوده استانی و ملی به پیمانکار جدید واگذار شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: ادامه ساخت به جدیت آغاز و با تلاش و توان مضاعف این پروژه مهم را در دیواندره احداث می شود.

حامد جولایی افزود: افتتاح این استخر در راستای برنامه های ستاد فجر ۴۰ انجام می گیرد و یکی از پروژه های مهم در استان کردستان به شمار می رود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار کرد: امسال با توجه به قرار گرفتن در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزاری فعالیت های شاخص در حوزه های ورزشی، فرهنگی و عمرانی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی در پایان به اتمام پروژه های ورزشی در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال ۱۳ پروژه مهم ورزشی را در قالب ستاد فجر ۴۰ در استان کردستان افتتاح و بهره برداری خواهیم کرد.

کد خبر 4364840

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟