آسان ترین کشور برای مهاجرت ، با شرایط مهاجرت به این 10 کشور آشنا شوید!


شما فکر می کنید آسان ترین کشور برای مهاجرت در جهان کدام کشور می باشد؟ در این مطلب 10 کشور مهاجرپذیر را به شما معرفی می کنیم. نوشته آسان ترین کشور برای مهاجرت ، با شرایط مهاجرت به این 10 کشور آشنا شوید! اولین بار در نت نوشت. پدیدار شد.

آسان ترین کشور برای مهاجرت ، با شرایط مهاجرت به این 10 کشور آشنا شوید!

شما فکر می کنید آسان ترین کشور برای مهاجرت در جهان کدام کشور می باشد؟ در این مطلب ۱۰ کشور مهاجرپذیر را به شما معرفی می کنیم.

0

آسان ترین کشور برای مهاجرت ، سوالی که امروزه ذهن بسیاری از افراد در ایران را به خود مشغول کرده است. شما فکر می کنید که آسان ترین کشور برای مهاجرت در جهان کدام کشور می باشد؟ رویای زندگی در کشوری مرفه همواره ذهن بسیاری از افراد، مخصوصا آنهایی که در کشورهای فقیر و توسعه نیافته و یا درگیر جنگ زندگی می کنند را به خود مشغول کرده است. مهاجرت به کشوری دیگر بیانگر چالشی هیجان انگیز است که می تواند درس های بیشماری از زندگی و رشد شخصی افراد را با خود همراه داشته باشد. اما متاسفانه این کار آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست، زیرا اکثر کشورهای دنیا علاوه بر اینکه دستورالعمل های دقیقی برای پذیرش مهاجران دارند، بلکه شما باید امتیازهای خاصی برای مهاجرت به آن ها را داشته باشید. پیامدهای مالی مهاجرت قطعا فقط در هزینه های دولتی خلاصه نمی شود، بلکه هزینه های سفر، انتقال اموال و ایجاد یک خانه جدید نیز در این بین وجود دارند. اما امید خود را از دست ندهید! زیرا کشورهای خاصی در دنیا وجود دارند که نسبت به دیگر کشورها برای مهاجرت کردن آسان تر می باشند. در این مطلب ۱۰ کشوری که مهاجرت کردن به آن ها آسان تر از بقیه می باشد را به شما معرفی می کنیم، به طوری که حتی اگر موفق به کسب حق شهروندی در آن ها نشوید، می توانید تا مدت نامحدودی در برخی از آن ها زندگی کنید! در ادامه با نت نوشت همراه باشید.

آسان ترین کشور برای مهاجرت

۱۰- اتریش

آسان ترین کشور برای مهاجرت ، با شرایط مهاجرت به این 10 کشور آشنا شوید!

Austria

البته اتریش یکی از کشورهایی است که خرج زندگی کردن در آن بسیار بالا می باشد، اما این کشور ۱۰ نوع مختلف از اقامت مجاز را به شما ارائه می دهد. اگر سعی خود را کنید، حداقل می توانید با یکی از این ۱۰ مورد اقامت این کشور را کسب کنید به همین علت این کشور دهمین گزینه از ۱۰ مورد آسان ترین کشور برای مهاجرت در لیست نت نوشت است!

آسان ترین کشور برای مهاجرت ، با شرایط مهاجرت به این 10 کشور آشنا شوید!

بیشتر بخوانید: خطرناک ترین جاده دنیا ، جاده مرگ در بولیوی

کشور اتریش مملو از زیبایی های طبیعی خاص مانند کوه های برفی آلپ، دره های وحشی و غارهای یخی فوق العاده زیبا می باشد. اتریش یک کشور کوچک دوست داشتنی است که به عنوان دروازه ای برای بسیاری از شهرهای پایتخت اروپا عمل می کند.

برای مهاجرت به اتریش، شما باید اقدامات لازم را از کشور خود به عمل بیاورید و با حضور موقت در خود اتریش نمی توانید این کار را انجام دهید. این امر باعث می شود که پیدا کردن کار در این کشور کمی مشکل تر شود. البته استثنایی برای اهالی امریکا و اتحادیه اروپا وجود دارد، زیرا آن ها می توانند یک ویزای ۶ ماهه برای اقامت موقت در این کشور، قبل از کسب اقامت دائم دریافت کنند.

۹- بلژیک

آسان ترین کشور برای مهاجرت ، با شرایط مهاجرت به این 10 کشور آشنا شوید!

Belgium

بلژیک دوست داشتنی یکی از کوچکترین کشورهای شمال اروپا می باشد. شهرهای این کشور مملو از معماری های فوق العاده زیبا بوده و طبیعت آن هم بسیار چشم نواز می باشد. نهمین گزینه از آسان ترین کشور برای مهاجرت منبع برخی از بهترین شکلات های جهان نیز هست! این زیبایی های فوق العاده را به امکانات بالای این کشور اضافه کنید تا متوجه شوید که بلژیک چه مکان خوبی برای مهاجرت کردن می باشد!

بیشتر بخوانید: تاریخچه کفش پاشنه بلند , مردان ایرانی کفش پاشنه بلند را به مردان اروپایی معرفی کردند!

برای کسب اقامت بلژیک، شما ابتدا نیاز به پیدا کردن یک شغل در این کشور دارید. البته معمولا این کار کمی سخت است، زیرا اکثر کشورهای دنیا ترجیح می دهند بومی های خود را به جای بیگانگان استخدام کنند، اما در این مورد بلژیک نسبت به دیگر کشورهای دنیا سخت گیری های کمتری را به عمل می آورد. شما می توانید از کشور خود برای به دست آوردن یک شغل در بلژیک اقدام کنید و اگر موفق شوید می توانید فقط در ظرف ۲ هفته اقامت این کشور را کسب کنید! هر چند این مجوز اقامت به صورت دائمی نیست، ولی مادامی که بتوانید شغل خود ا حفظ کنید می توانید در این کشور زندگی کنید، پس سعی کنید تا در محل کار خود مشکلی به وجود نیاورید!

۸- بلیز

آسان ترین کشور برای مهاجرت ، با شرایط مهاجرت به این 10 کشور آشنا شوید!

Belize

شاید تا به حال حتی اسم این کشور را نشنیده باشید، اما جالب است بدانید که هشتمین مورد از لیست آسان ترین کشور برای مهاجرت کشور بلیز بوده و این کشور با داشتن درختان نخل فراوان و ساحل های ماسه ای بسیار زیبا و دریای تمیز، یکی از زیباترین کشورهای امریکای مرکزی می باشد. اما مهم ترین نکته در مورد این کشور این است که مردم آن به زبان انگلیسی صحبت می کنند و هزینه ی زندگی در آن بسیار پایین می باشد. بلیز کشوری بسیار کوچک در بین دو کشور گواتمالا و مکزیک است که فقط ۳۳۳ هزار نفر جمعیت دارد!

بیشتر بخوانید: رازهای ناگفته جهان از دیدنی ترین مکان‌های دنیا که کمتر کسی از آنها خبر دارد!

بلیز به بیگانگان پس از یک سال زندگی کردن در این کشور اجازه ی اقدام برای کسب اقامت دائم را می دهد. این کار بسیار ساده است، شما می توانید ابتدا یک ویزای ۳۰ روزه ی مسافرتی برای این کشور کسب کنید و تا ۵۰ هفته آن را هر ماه تمدید کنید. سپس با هزینه ی ۱۰۰۰ دلار و رعایت برخی خط قرمزهای بوروکراتیک می توانید تا ابد در آنجا زندگی کنید!

اگرچه، شما باید به شرایط ویزای مسافرتی ۳۰ روزه ی خود توجه کنید، زیرا برخی از بخش های آن از شما می خواهند که این کشور را پس از ۶ ماه اقامت مسافرتی به مدت ۲ هفته ترک کنید که انجام این کار باعث ریست شدن مدت اقامت ۵۰ هفته ای شما می شود. بنابراین بهتر است که در مدت ۶ ماهی که در این کشور اقامت دارید به یک وکیل مراجعه کنید تا بتوانید از این اخراج ۲ هفته ای جلوگیری کنید. توجه داشته باشید که اگر قصد دارید در بلیز کار کنید، حداقل تا زمانی که اقامت دائم به شما داده شود به مجوز کار نیز نیاز دارید. پس از ۵ سال اقامت در این کشور شما می تواند برای کسب حق شهروندی یا citizenship این کشور اقدام کنید. به نظرم بهتر است تا برای معرفی این کشور، از نویسنده ی این مطلب به طور ویژه تشکر کنید!!!

۷- کانادا

آسان ترین کشور برای مهاجرت ، با شرایط مهاجرت به این 10 کشور آشنا شوید!

Canada

همان طور که احتمالا می دانید، کانادا یکی از کشورهای پیشرفته ی دنیاست که قوانین مهاجرتی در آن ساده می باشد. بر خلاف امریکا، کانادا در چند سال اخیر مرزهای خود را به صورت گسترده ای بر روی پناهجویان کشورهای جنگ زده باز کرده است. هفتمین کشور از لیست آسان ترین کشور برای مهاجرت شرایط ویژه ای دارد که باید بدانید: اگر کشور شما مستقیما درگیر جنگ نباشد (مثل ایران)، کانادا قبل از دعوت از شما، به طور دقیقی به صلاحیت های شما برای مهاجرت نگاه می کند.

بیشتر بخوانید: دورافتاده ترین نقاط دنیا ، ۵ نقطه دور افتاده، متروک و ترسناک روی کره زمین

کانادا امروزه مقصد بسیاری از دانشجویان کشورمان برای ادامه تحصیل می باشد. بهترین راه برای مهاجرت به کانادا یا از طریق تحصیل است و یا شما باید مهارت ویژه ای داشته باشید که در حال حاضر این کشور به آن نیاز دارد. شما ممکن است بتوانید از یک برنامه ورودی صریح و روشن استفاده کنید که بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن کار شما را راه بیندازد! شما به سادگی می توانید با پر کردن یک فرم آنلاین درباره ی سطح تحصیلات، مهارت ها و سوابق شغلی در صنعت و وضعیت زبان خود، برای مهاجرت به این کشور اقدام کنید. همچنین اگر در کانادا فردی از خانواده ی شما زندگی می کند و یا قبلا در آنجا تحصیل کرده باشد می تواند امتیاز شما برای کسب اقامت در این کشور را افزایش دهد.

۶- آسان ترین کشور برای مهاجرت : کاستاریکا

آسان ترین کشور برای مهاجرت ، با شرایط مهاجرت به این 10 کشور آشنا شوید!

Costa-Rica

شاید ما در ایران نام این کشور را فقط در ایام جام جهانی و یا در هنگام برگزاری بازی های رئال مادرید با نام کیلور ناواس شنیده باشیم، اما جالب است بدانید که کاستاریکا در دنیا به خاطر سواحل پر زرق و برق، سطح بالای بهداشت و مردمی بسیار خونگرم شناخته می شود. زندگی در کاستاریکا بسیار امن و پر از صلح و صفا می باشد، به طوری که این کشور حتی ارتش هم ندارد! هزینه ی زندگی در این کشور هم معقول است، به طور که یک زوج می توانند با درآمد ماهیانه ی ۲۵۰۰ دلار به طور مرفه در آنجا زندگی کنند.

بیشتر بخوانید: کم ارزش ترین پول دنیا در سال ۲۰۱۸

ششمین مورد از لیست آسان ترین کشور برای مهاجرت ، کاستاریکا یک برنامه بازنشستگی دارد که برای واجد شرایط شدن در آن نیاز به درآمد ماهیانه ی ۱۰۰۰ دلار دارید. در غیر این صورت، برای رسیدن به اقامت دائم و در نهایت به دست آوردن شهروندی، نیاز به پیدا کردن کار خواهید داشت. به همین دلیل کاستاریکا در بین لیست ده تایی ما به عنوان راحت ترین کشور برای مهاجرت شناخته نمی شود، اما باید بدانید که مهاجرت به این کشور غیرممکن نیست. همانند کانادا، اگر شما مهارتی دارید که ممکن است در کاستاریکا به کار بیاید، می توانید فرایند مهاجرت به این کشور را پیگیری کنید.

۵- آسان ترین کشور برای مهاجرت : اکوادور

آسان ترین کشور برای مهاجرت ، با شرایط مهاجرت به این 10 کشور آشنا شوید!

Ecuador

اکوادور با داشتن سواحل، قله ها، آتشفشان ها و جزایر زیبا یکی از خوش منظره ترین کشورهای جهان است. خرج زندگی در این کشور پایین بوده و پول رایج مردم آنجا دلار امریکا می باشد.

برای اقامت در این کشور فقط کافیست ثابت کنید که می توانید ماهانه حداقل ۸۰۰ دلار درآمد داشته باشید. در این صورت می توانید ویزایی دریافت کنید که ویزای بازنشستگی نامیده می شود و محدودیت سن قانونی برای دریافت آن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: جریان آذرآواری ، مرگبارترین بخش فوران آتشفشان که ۳۰،۰۰۰ نفر را در لحظه به کام مرگ می‌فرستد!

۴- آسان ترین کشور برای مهاجرت : مکزیک

آسان ترین کشور برای مهاجرت ، با شرایط مهاجرت به این 10 کشور آشنا شوید!

Mexico

البته همان طور که در فیلم های سینمایی دیده اید، بخش هایی از مکزیک درگیر تجارت های گسترده و مرگبار مواد مخدر می باشند، اما اکثر نواحی این کشور بسیار امن بوده و طبیعت بسیار زیبایی دارند. ضمن اینکه غذاهای مکزیکی در سرتاسر دنیا بسیار معروف می باشند.

بیشتر بخوانید: عجیب ترین فرودگاه های دنیا که مقصد سفر و بازدید گردشگران هستند!

بهترین راه برای شروع زندگی در مکزیک کسب ویزای FMM می باشد. شما می توانید این ویزا را در هر فرودگاه و نقطه ی مرزی این کشور خریداری کنید، در حالی که فقط ۲۱ دلار قیمت دارد! این ویزا برای ۶ ماه می تواند جوابگوی اقامت شما باشد، در حالی که می توانید آن را بارها و بدون هیچ محدودیتی تمدید کنید. البته مشکل اینجاست که شما از طریق ویزای FMM نمی توانید برای خود شغل پیدا کنید. اما ویزاهای دیگری هم وجود دارند که بدون خرج هزینه ی زیادی می توانید ویزای FMM خود را به آن ها تبدیل کنید و شما فقط نیاز دارید تا یکی از آن ها را پیدا کنید. برای درخواست این ویزا ها ممکن است مجبور باشید تا این کشور را برای مدتی موقت ترک کنید.

۳- آسان ترین کشور برای مهاجرت : نیکاراگوئه

آسان ترین کشور برای مهاجرت ، با شرایط مهاجرت به این 10 کشور آشنا شوید!

Nicaragua

کشور نیکاراگوئه به خاطر داشتن کودتاهای چپگرایانه، جنگ های داخلی و کنتراهای راست گرا در دهه ۱۹۸۰ شناخته شده است. و بله، گفته شده است که نیکاراگوئه در حال حاضر بدترین بحران سیاسی در تاریخ خود را تجربه می کند، اما اجازه دهید که قضیه را بازتر کنیم. در حال حاضر مردم نیکاراگوئه اعتماد خود نسبت به حکومتشان را از دست داده اند و حتی تعدادی از آن ها در درگیری های مختلف کشته شده اند. دولت نسل جوان مردم این کشور را مقصد ایجاد این درگیری ها می داند. بنابراین اگر فکر می کنید که می توانید زندگی خود را در ایالات متحده اداره کنید، از نظر منطقی نیکاراگوئه هم می تواند در لیست شما باشد!

بیشتر بخوانید: بزرگترین کلاهبردار آمریکا ، فروش پل بروکلین دوبار در هفته برای چندین سال، با George C. Parker آشنا شوید!

در سمت دیگر، نیکاراگوئه کشوری بسیار زیباست که در بین دو خط ساحلی بکر قرار گرفته است. نیکاراگوئه هم به مانند اکوادور دارای یک برنامه ی بازنشستگی می باشد. در این مورد شما فقط باید درآمد ۶۰۰ دلاری خود در ماه را ثابت کنید. از نظر تئوری شما باید حداقل ۴۵ سال سن داشته باشید، اما این الزام را می توان بر اساس درآمد قابل اثبات خود لغو کرد.

همچنین برای کسب صلاحیت، شما نباید به طور کامل بازنشسته شده باشید. مالکان رستوران ها و هتل ها به عنوان شاغل در نظر گرفته نمی شوند. اگر شما برای یک شرکت غیر نیکاراگوئه ای هم فعالیت کنید شاغل در نظر گرفته نمی شوید.

۲- آسان ترین کشور برای مهاجرت : پاناما

آسان ترین کشور برای مهاجرت ، با شرایط مهاجرت به این 10 کشور آشنا شوید!

Panama

پاناما را می توان جایگزینی برای اقامت در امریکا نامید. این کشور مستقل در امریکای مرکزی بسیار شبیه به فلوریدای امریکا بوده، زبان خیلی از مردم آنجا انگلیسی است و پول رایج آن ها هم دلار امریکا می باشد. شهرت پاناما بیشتر به خاطر امنیت بالا و توسعه یافتگی آن می باشد. شهروندان ۵۰ کشور دوست پاناما (که البته مسلما ایران در بین آن ها قرار ندارد!) می توانند فقط با پیدا کردن کار در این کشور ساکن شوند.

برای کسب اقامت پاناما هم بهترین راه کسب ویزای بازنشستگی می باشد. این کار نیاز به اثبات درآمد ۱۰۰۰ دلاری در هر ماه را دارد. جوان تر ها هم می توانند با سپردن ۵۰۰۰ دلار به یکی از بانک های این کشور راه اقامت دائم خود در پاناما را هموار کنند.

۱- آسان ترین کشور برای مهاجرت : پاراگوئه

آسان ترین کشور برای مهاجرت ، با شرایط مهاجرت به این 10 کشور آشنا شوید!

Paraguay

کسب اقامت پاراگوئه شاید به این دلیل که این کشورِ محصور در خشکی در امریکای جنوبی گمنام می باشد آسان است. تاریخ پاراگوئه سرشار از وقایع خونین و مرگبار است، اما امروزه محیط این کشور بسیار آرام بوده و مردم خونگرم آن با هزینه ای پایین در محیط زیبای این کشور زندگی می کنند.

همان طور که گفتیم، درخواست برای مهاجرت به این کشور بسیار پایین می باشد، بنابراین شما می توانید به راحتی اقامت آنجا را کسب کنید. شما ابتدا باید مبلغی به اندازه ی حداقل ۳۵ برابر دستمزد ماهانه ی خود را در یکی از بانک های پاراگوئه سرمایه گذاری کنید. البته نترسید، چون این مبلغ در حدود ۴۵۰۰ تا ۵۵۰۰ دلار می باشد. پس از این کار شما می توانید به پاراگوئه رفته و در آنجا زندگی کنید و پس از ۳ سال برای دریافت citizenship اقدام کنید.

و در آخر: مهاجرت به استرالیا

آسان ترین کشور برای مهاجرت ، با شرایط مهاجرت به این 10 کشور آشنا شوید!

australia

البته استرالیا به عنوان یک کشور راحت برای مهاجرت در لیست ده تایی ما شناخته نمی شود، اما با توجه به اینکه سالانه افراد زیادی از ایران به این کشور مهاجرت می کنند، بد نیست تا نگاهی به شرایط مهاجرتی استرالیا هم بیندازیم. شما برای مهاجرت به استرالیا نیاز به مدرک تحصیلی، سابقه ی شغلی، مدرک زبان آیلتس و البته سنی کمتر از ۴۹ سال دارید. برای کسب اطلاعات کامل تر می توانید به این لینک مراجعه کنید. ضمنا دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه های امیرکبیر و تهران هم می توانند با کسب ویزای ۴۷۶ به مدت ۱۸ ماه در استرالیا اقامت کنند (البته در این صورت باید سن شما کمتر از ۳۱ سال باشد و بیش از ۲ سال از تاریخ فارغ التحصیلی شما نگذشته باشد) تا در طی این ۱۸ ماه بتوانند امتیازات لازم برای کسب اقامت دائم در این کشور را به دست بیاورند.

منبع: http://www.immigrationdo.com

آسان ترین کشور برای مهاجرت ، با شرایط مهاجرت به این 10 کشور آشنا شوید! آسان ترین کشور برای مهاجرت ، با شرایط مهاجرت به این 10 کشور آشنا شوید!
لیست قیمت گوشی موبایل
برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذاید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اگر جوابی برای دیدگاه من داده شد مرا از طریق ایمیل با خبر کن

نام *

ایمیل *

وبسایت

Current ye@r *

Leave this field empty

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهاجرت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس